Gjest gjest__ Skrevet 24. august 2009 #1 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Jeg liker en og jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham. Jeg går på samme seminar som ham. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan bli bedre kjent med ham, uten å virke desperat eller inpåsliten? Han har vært veldig interessert i meg før, men da hadde vi drukket og jeg ble nok litt avvisene etter hvert! Etterpå har han ikke tatt noe kontakt, men det virker som han ser litt på meg.. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Jeg liker en og jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham. Jeg går på samme seminar som ham. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan bli bedre kjent med ham, uten å virke desperat eller inpåsliten? Han har vært veldig interessert i meg før, men da hadde vi drukket og jeg ble nok litt avvisene etter hvert! Etterpå har han ikke tatt noe kontakt, men det virker som han ser litt på meg.. Håper noen kan hjelpe meg! Gå bort og gi han et smilg og si følgende: "Hei!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #3 Del Skrevet 24. august 2009 Gå bort og gi han et smilg og si følgende: "Hei!" *mente smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #4 Del Skrevet 24. august 2009 Prøv å være normalt hyggelig og prat om noe vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå