Gå til innhold

Kopiering av vitnemål etc

Grooo

Anbefalte innlegg

Hvor henvender man seg for å få kopiert opp vitnemål, attester etc enklest og billigst mulig? Kan man ha med ferdig kopierte dokumenter og så få stempel på, eller hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har blitt litt knotete.

Posten gjør det visst ikke lengre.

Men jeg tror kanskje at du kan gå på til politiet.

Har en kamerat som hadde dette problemet for en liten stund siden.

Fikk blankt avslag på posten, men politiet gjorde det for ham.

Ta med deg ferdige kopier i tilfelle rottefelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Dersom du hører under Aetat så får du det gratis. Jeg tror ikke de godkjenner at du tar med deg ferdig kopiert og så få stempel på det. Men det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kommunen kan visst og gjøre det. I informasjonen på rådhuset. På bibliotek kan de vel og gjøre det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropp opp på den gamle skolen din, og be pent hun sure sekretæren som var eldgammel da du gikk der om å gjøre det...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grooo, har du fått vitnemålet alt??? Jeg skjønner ikke hvorfor mitt aldri kommer, men jeg er visst ikke den eneste som ikke har fått det.

Og du kan få det ordet i banken ja. Men biblioteket er vel mest naturlig for oss eller hur :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudulja: Fikk da vitnemålet for over en måned siden... Hehe.. HIO er treige som vanlig, er ikke så rart ettersom de fleste på vår avdeling har gått tre år på Bibliotek- og feilinformasjonsfag.

Jeg fikk kopiert opp attester osv. på jobben, det hadde vist plutselig dukket opp ett "Rett kopi" stempel der og kontordama skrev under for meg. Så nå er søknaden sendt, og jeg venter i spenning på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotek- og feilinformasjonsfag hehe. Det var det det burde hete. Men ang vitenmålet: Ja, fikk karakterutskrift for en tid tilbake, men de hadde jo ikke ført på hovedoppgaven. Vi leverte jo hovedoppgaven inn igjen vi. Det trodde jeg dere også hadde gjort jeg...

Hmmmm, vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Må jo oså sende inn til lånekassen for at noe av lånet skal bli gjort om til stipend (etter bestått examen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, fikk vitnemål på første forsøk vi. Var bare utsatt sensurvedtak på hovedoppgava vår, det vil si at vi retta opp bittelitt og fikk den godkjent i første runde. Ingen hast med å sende ting til Lånekassa vel? De stresser ikke akkurat der, fikk jo gjort om i mai for eksamner/fag som ble tatt før jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Vi fikk beskjed at om hvis vi leverte før 20 juni skulle det ikke fremgå på vitnemålet at vi ikke fikk godkjent i første omgang. Når leverte dere inn på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i starten på juni, fikk beskjed av veleder på avsluttningsfesten at oppgaven var godkjent med den siste endringen vi hadde levert da. Så det ble en bra avsluttnigsfest for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere var som fikk tilbakemelding så raskt at dere rakk å rette da. Vi fikk ikke sensur før i juni. Fikk den vel i posten 3 juni tror jeg det var, og dagen etter skulle jeg på 2 ukers ferie (fikk derfor ikke med meg avslutningsfesten heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...