Gå til innhold

Oi... hva skjer?

Gjest Gjest_Missy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Missy_*

Møtte han på byen forrige fredag, altså over en uke siden. Han har vært hos meg nesten hele tiden etterpå. Klarer nesten ikke å være uten hverandre...

Koser, klemmer og har masse deilig sex. :D

Alt er bare helt supert!!!

Jeg er separert, ble singel for 2 mnd siden, og tenkte at jeg aldri skulle bli sammen med noen igjen, men nå har dette skjedd...

Jeg vil ha han, og vet han vil ha meg også, men det er mye som står i mot også...

Jeg er 25 og har to barn... han er 22 og barnløs (men elsker unger, og han er utrolig flink med dem), og han sier han har alltid ønsket seg barn.

Han har også bagasje (tidligere rusmisbruker, ferdig med rehabilitering nå, og er helt clean).

Jeg er så uskker, på veldig mange måter har jeg aldri møtt noen som er så lik meg, og som jeg trives så utrolig godt i selskap med, og jeg er helt på knærne!!!

På den andre siden, så se jeg problemer også... Han er ung, det er jo forsåvidt jeg også. Vi begge har gått gjennom utrolig mye av det samme i livet, og har mye livserfaring selv om vi er unge.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men lurer fælt på om det kan være noe fremtid for oss, eller om det er bedre å gi seg mens det fortsatt er tidlig, så ikke ting blir for ille....

Noen som har noen tanker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du latt han møte barna dine etter så kort tid?

Ellers så har vi alle bagasje på godt og vondt, bare føl dere frem og ta masse hensyn til disse barna som tydeligvis ikke det er så lenge siden har vært igjennom et brudd.

Lykke til, er det ekte kjærlighet og han behandler deg godt så er det bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke involvert ungene. Så kort etter brudd er det IKKE bra. Er det forhold du trenger nå, eller er det sexen og oppmerksomheten du tenner på?

Jeg mener at det er flott at du koser deg, ikke misforstå, og bagasje har vi alle sammen, men pga barna ville jeg tatt det litt rolig i svingene, iallefall når det gjelder involvering av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Missy_*

Sorry!!! Glemte selvsagt en viktig ting. Jeg har kjent denne fyren i 3 år, og han har vært en god venn hele tiden, og han har møtt ungene mine mange ganger før vi begynte med noe slags forhold. Han har vært mye med meg og eksmannen og ungene. Er ikke en vilt fremmed liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg var definitivt ikke moden for noe seriøst forhold bare to måneder etter at jeg ble singel.

Derimot var jeg moden for oppmerksomhet og det å føle meg attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...