Gjest Emera Skrevet 25. august 2009 #21 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har en profil på sukker men er ikke ofte jeg er der inne. Synes match.com er bedre. Jepp, Match gjorde susen her i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. august 2009 #22 Del Skrevet 25. august 2009 Ikke sånne ting jeg tenkte på, heller ikke de tingene Snipa nevnte. Jeg syns det er litt skummelt/kan være skummelt, rett og slett fordi det er en lite tiltaltende tanke om jeg - med mitt beste bilde og min beste profiltekst og mine beste meldinger, ikke får noen bra respons. Uten tvil veldig skummelt om man skriver til 7 stykk og får null svar, eventuelt får null brev av noen som helst på f.eks. 3 mnd. som betalende medlem på sukker. Det blir i alle fall vanskelig å ikke få en STOR RIPE i selvtillitten. (Jeg er litt pysete gett ). Jaja, men hvem vet? Kanskje ramler det inn massevis av brev også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 25. august 2009 #23 Del Skrevet 25. august 2009 Min erfaring er at det er mer respons dess færre medlemmer en side har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. august 2009 #24 Del Skrevet 26. august 2009 Jaja, men hvem vet? Kanskje ramler det inn massevis av brev også Ja, er jo mest trolig det. Hehehe Tuller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. august 2009 #25 Del Skrevet 26. august 2009 Jaja, men hvem vet? Kanskje ramler det inn massevis av brev også Det er bare en måte å finne ut det på... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. august 2009 #26 Del Skrevet 26. august 2009 Det er bare en måte å finne ut det på... :gjeiper: Ja, må hoppe i det. Men jeg fastholder at jeg syns det er litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #27 Del Skrevet 26. august 2009 Ja, må hoppe i det. Men jeg fastholder at jeg syns det er litt skummelt. Er nå ikke så skummelt men forbaska kjedelig. Skjønner ikke noe av at folk finner seg kjæreste der. Måtte gi meg eller så hadde jeg mista interessen for menn ))) Ingenting slår det levende blikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. august 2009 #28 Del Skrevet 26. august 2009 Er nå ikke så skummelt men forbaska kjedelig. Skjønner ikke noe av at folk finner seg kjæreste der. Måtte gi meg eller så hadde jeg mista interessen for menn ))) Ingenting slår det levende blikket... Hehe, jepp bedre in real life enig i det. Men kan jo være greit å prøve litt forskjellig kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. august 2009 #29 Del Skrevet 26. august 2009 Enten er TS egentlig mann eller så satser hun ALT for høyt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 26. august 2009 #30 Del Skrevet 26. august 2009 Er nå ikke så skummelt men forbaska kjedelig. Skjønner ikke noe av at folk finner seg kjæreste der. Måtte gi meg eller så hadde jeg mista interessen for menn ))) Ingenting slår det levende blikket... Som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg har hatt profiler ute på forskjellige datingsider over lengre tid, og har ikke fått kontakt med en eneste interessant mann i det hele tatt. Nå har jeg slettet alle profiler og gitt opp denne måten å møte noen på. Er det meningen at jeg skal møte noen, så møter jeg ham nok i virkeligheten et sted. Dating på nett har jeg ingen tro på lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 26. august 2009 #31 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har hatt profiler ute på forskjellige datingsider over lengre tid, og har ikke fått kontakt med en eneste interessant mann i det hele tatt. Du får heller skaffe en katt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #32 Del Skrevet 26. august 2009 Du får heller skaffe en katt tenker jeg. Vi sikter veldig høyt, for vi vil ha BÅDE katt og mann. Nå må du ikke dette av stolen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. august 2009 #33 Del Skrevet 26. august 2009 Enten er TS egentlig mann eller så satser hun ALT for høyt :klø: Takk for den. Noen av mennene jeg har skrevet til har vært 2-4 år yngre enn meg. Så alderen er kanskje svaret, for på Sukker er jo dette nummeret noe av det første man ser. Nå ser jeg riktignok 5-7 år yngre ut enn jeg er, men det har vel ikke betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 26. august 2009 #34 Del Skrevet 26. august 2009 du får satse på en av disse yngre mennene min er 22 , jeg er 29 og nei... trodde ALDRI jeg skulle falle for en yngre fyr.. og ihvertfall ikke såååå mye yngre! men men .. shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 27. august 2009 #35 Del Skrevet 27. august 2009 Vi sikter veldig høyt, for vi vil ha BÅDE katt og mann. Nå må du ikke dette av stolen da. Katt kan du nok få... Når du har holdt på så lenge uten respons har du nok rett og slett siktet for høyt tenker jeg. Særlig når man skriver til yngre menn, da nesten alle menn ønsker en kjæreste som er yngre enn seg. Det at menn kun ønsker yngre damer er egentlig damene sin egen skyld, da damer i ungdom konsekvent går etter eldre gutter. Dette fører til at gutter har lært seg at slik skal det være, og da er det ikke så lett å få dem til enre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 27. august 2009 #36 Del Skrevet 27. august 2009 Du får heller skaffe en katt tenker jeg. Jeg har hund, ellers takk. Den er er å foretrekke fremfor en mann, den er både lydig og trofast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 #37 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har hund, ellers takk. Den er er å foretrekke fremfor en mann, den er både lydig og trofast. Uten mannfolk kom du til å kjede deg i hjel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #38 Del Skrevet 28. august 2009 Enten er TS egentlig mann eller så satser hun ALT for høyt :klø: *synger* BM kan bare En sang, en sang en sang og den heter feil dame til feil mann feil mann Han trenger skikkelig dame dame dame Ei som han kan ha'me ha'me ha'me som steller godt og flott me'n og i tillegg er peeeeeeeeeeeeeeeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 28. august 2009 #39 Del Skrevet 28. august 2009 *duttuaaaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #40 Del Skrevet 28. august 2009 *duttuaaaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå