Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #121 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Fordi KateW fremstår som et skikkelig heftig sex-object Så fremt alt hun sier her på KG holder vann Menn liker det ser du. Og, jeg har ikke oppfattet KateW som annet enn hyggelig. Mange takk BM... Hva Stjernedryss eller andre debatanter måtte mene om meg, er meg revnende likegyldig. Men kanskje du hadde blitt mindre hissig Stjerne om du begynte å legge merke til hyggelige sider hos folk? Det kommer nok med årene. Men å kalle meg "det mennesket" og si at du bare er misunnelig på mennesker som er yngre og pene, det er vel ikke særlig hyggelig det heller? Endret 28. august 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 28. august 2009 #122 Del Skrevet 28. august 2009 Hadde jeg sagt det så hadde du nok smelta helt haha Ja særlig! :rofl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #123 Del Skrevet 28. august 2009 Ja særlig! :rofl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #124 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor gammel er du, KateW? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #125 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor gammel er du, KateW? Ti år eldre enn Stjernedryss, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #126 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, jeg kunne ikke bare se for meg deg som 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. august 2009 #127 Del Skrevet 28. august 2009 Ok, jeg kunne ikke bare se for meg deg som 40. Jeg er ganske langt fra førti, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2009 #128 Del Skrevet 28. august 2009 Ja særlig! :rofl: Ingenting som å kjenne blodet bruse, heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2009 #129 Del Skrevet 28. august 2009 Nei, livet mitt var aldri slik da jeg var singel, men så hadde jeg heller ikke noe ønske om det den gangen heller. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå