Gå til innhold

Sjekkemarkedet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det blir nok det beste ja :)

Ja, det gjør vel kanskje det .....

Jeg er faktisk en meget fornuftig mann - og det har jeg nok stort sett alltid vært. For mye sikkert.

Og jeg syns altså det er veldig viktig å bruke sunn fornuft og sunt folkevett som jeg kaller det.

Men, i et par tilfeller hittil i livet har jeg allikevel mistet hodet. Det er bare helt utrolig hvor lite fornuftig og rasjonell man blir i kjærlighet. Tilogmed jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Er det rart!!??

Vi får servert en LAAAAANG liste over ting vi absolutt MÅ gjøre (som ikke faller oss naturlig i det hele helvetes tatt) og ting vi absolutt IKKE må gjøre.

Gir vi et kompliment er det "feil" kompliment (KateW klikker eksempelvis i vinkel hvis noen kaller henne "dødssøt"). Bare det å vite om en date er en date skal kompliseres (jfr. en post her i forumet der en jente faktisk må spørre om hun faktisk har blitt bedt med ut på en date når en gutt inviterer henne med på kino).

Ettersom dere har et gedigent kompendium med obskure (og irrasjonelle) regler, kutymer og bestemmelser finner vel mange menn ut at det beste er å trå varsomt og forsiktig for ikke å utløse en skjult landmine. Da er det også feil!

MAKAN!!!

KateW er nesten som en mann å regne, så jeg tror ikke du skal ta utgangspunkt i hennes utsagn når det gjelder hva jenter flest liker.

Jeg blir glad for alle typer komplimenter (bortsett fra slibrige sexrelaterte tilnærmelser fra fremmede da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ettersom dere har et gedigent kompendium med obskure (og irrasjonelle) regler, kutymer og bestemmelser finner vel mange menn ut at det beste er å trå varsomt og forsiktig for ikke å utløse en skjult landmine. Da er det også feil!

MAKAN!!!

Jeg turer konsekvent frem uten å ta hensyn. Går det av en landmine så går det av en landmine. Heller det enn å leve i fengsel et helt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*
KateW er nesten som en mann å regne, så jeg tror ikke du skal ta utgangspunkt i hennes utsagn når det gjelder hva jenter flest liker.

Det er bare helt utrolig hva du klarer å lire av deg noen ganger, særlig mot damene her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er bare helt utrolig hva du klarer å lire av deg noen ganger, særlig mot damene her inne. :)

Hva mener du med "særlig mot damene her inne". Jeg krangler da like mye med mennene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Dette er et kongeeksempel på kvinnelig misunnelse.

Og ja, sternedryss er i tottene på mennene også her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Dette er et kongeeksempel på kvinnelig misunnelse.

Og ja, sternedryss er i tottene på mennene også her inne...

Hvorfor i all verden skal jeg være misunnelig på en som er 10 år eldre enn meg? Jeg har ingenting å misunne det mennesket for. Det er mange jeg er misunnelig på, men det er som oftest jenter som er yngre enn meg, pene, vellykede, og ikke minst HYGGELIGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvorfor i all verden skal jeg være misunnelig på en som er 10 år eldre enn meg? Jeg har ingenting å misunne det mennesket for. Det er mange jeg er misunnelig på, men det er som oftest jenter som er yngre enn meg, pene, vellykede, og ikke minst HYGGELIGE.

Fordi KateW fremstår som et skikkelig heftig sex-object :cool: Så fremt alt hun sier her på KG holder vann ;) Menn liker det ser du. Og, jeg har ikke oppfattet KateW som annet enn hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg spørre meg selv, har jeg noen gang ligget med noen som jeg har møtt utenfor vanlige sjekkesteder?

Jeg må nok si ja til det.

vi må ikke glemme at særlig muslimene tror på at kjønnsdelte samfunn er løsning for ikke ekteskapelige sexhandlinger. Det forteller jo litt om hvor mange områder i samfunnet man vi i norge kan skaffe oss partnere på? Egentlig så er det jo en potensiell sjans hver gang du finner en man liker, - og enda bedre, - ser ut til å like deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Fordi KateW fremstår som et skikkelig heftig sex-object :cool: Så fremt alt hun sier her på KG holder vann ;) Menn liker det ser du. Og, jeg har ikke oppfattet KateW som annet enn hyggelig.

Okei, da er det stor forskjell på min og din oppfatning, for den hyggelige siden har jeg aldri lagt merke til. Irriterende uansett at du skylder på misunnelse, for er det noe jeg ikke er så er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*
Okei, da er det stor forskjell på min og din oppfatning, for den hyggelige siden har jeg aldri lagt merke til. Irriterende uansett at du skylder på misunnelse, for er det noe jeg ikke er så er det det.

Jeg tror de aller fleste her er enige om at KateW er mye hyggeligere i sine innlegg enn det du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!

Så nå er ikke KateW pen fordi hun er 10 år eldre enn deg? Noen holder seg bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Herregud!

Så nå er ikke KateW pen fordi hun er 10 år eldre enn deg? Noen holder seg bedre enn andre.

Merkelig resonnement du kommer med der. Om KateW er pen eller ikke aner jeg ikke noenting om, jeg har jo aldri sett henne. Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig resonnement du kommer med der. Om KateW er pen eller ikke aner jeg ikke noenting om, jeg har jo aldri sett henne. Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det inntrykket Stjernedryss har av KateW er at hun egentlig er en feit, falsk, stygg og innpåsliten brunkremjente, som bestandig rakker ned på andre og leker pen mens som hun sitter hjemme og skufler nedpå med svenskegodteri.

Alt avhenger av øyet som ser :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss
Det inntrykket Stjernedryss har av KateW er at hun egentlig er en feit, falsk, stygg og innpåsliten brunkremjente, som bestandig rakker ned på andre og leker pen mens som hun sitter hjemme og skufler nedpå med svenskegodteri.

Alt avhenger av øyet som ser :=)

Nei, det er ikke det inntrykket jeg har i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir vi et kompliment er det "feil" kompliment (KateW klikker eksempelvis i vinkel hvis noen kaller henne "dødssøt").MAKAN!!!

Tøysegutten! Hun gjør da ikke det. Alvorlig talt. Men dersom man skal gi en voksen kvinne på 178 cm et kompliment, så vil hun nok ikke føle seg "sett" om du kaller henne søt. Men det kommer an på situasjonen, måten det blir sagt på og ikke minst hvem som sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysegutten! Hun gjør da ikke det. Alvorlig talt. Men dersom man skal gi en voksen kvinne på 178 cm et kompliment, så vil hun nok ikke føle seg "sett" om du kaller henne søt. Men det kommer an på situasjonen, måten det blir sagt på og ikke minst hvem som sier det.

Hadde jeg sagt det så hadde du nok smelta helt ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...