Gå til innhold

Sjekkemarkedet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nei. Men det er ikke noe problem å få sex hvis jeg vil det.

Men nå er det slik at sex er best når det er tiltrekning og følelser inne i bilder. Jeg tror ihvertfall det gjelder de fleste kvinner.. og da er det kanskje ikke så interessant med alle disse rundt som sier at det bare er å ringe om behovet melder seg. Hvor er følelsene da?

Om jeg er veldig desperat, så kunne jeg kanskje ringt en. Men jeg kan ikke gjøre det ofte. Da få jeg følelser for denne knullekompisen. Slik er det bare, og slik tror jeg det er for mange kvinner. De fleste menn innrømmer ikke at de får følelser etter flere seksuelle møter. Men jeg tror de får det. Forskjellen er at menn er flinkere til å fortrenge enn kvinner.

Dessverre må det ofte alkohol inn i bildet før man tør ta kontakt. Jeg har opplevd det på menn, og jeg merker det på meg selv også. Når det første fuktige møtet er unnagjort, er det lettere å ta kontakt i edru tilstand.. Og da er det som regel mannen som tar initiativ først.

Endret av michelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en må være standup komiker for å sjekke damer?

Jeg har aldri strekt meg lenger enn til å gi utrykk for at vedkommende pike har noe unikt med seg. Ting som en spesiell og fin frisyre, usedvanlige sko eller annet som hun har pyntet seg med. Hennes direkte fysiske attributter har jeg aldri kommentert med et ord. (Men da har nok skjedd, for ofte, at mitt blikk har snakket høyt og rydelig hva jeg har ment om ymse utringninger...)

Uansett, poenget mitt er, en må være morsom, for det er ikke velkomment å gi utrykk for at dagens valg av stil har vert vellykket?

Din DUSTEMIKKEL! Morsom=Stand-Up-Komiker? Hvor fikk du det fra? :fnise:

Under følger noen eksempler på det jeg syns er morsomme Ice-breakers, og de som definitivt ikke er det...

Gode:

- hva var den første musikken du kjøpte for egne penger, og hører du fortsatt på den?

- du liker agurk ser jeg? (I grønnskasdisk, sikkert ikke mange andre damer som syns det er morsomt, men jeg fniste)

- syns du Agnes Kittelsen fortjente Amanda?

- jeg syns Tone Damli Aaberge virker tommere enn en whiskeyflaske i Irland.

- referanser til boka jeg leser på café

- referanse til en filmplakat på trikkestoppet, har du sett, hva syns du om skuespilleren

- referanse til kaffen jeg drikker på trikken, hvor mange shots espresso trenger DU for å bli menneske

- referere til barn og at man er alenefar... (bra, fordi du da indikerer at A9 du er singel, B) du er glad i ungene dine C) du kan reproduseres)

Dårlige:

- Eksdama mi hadde mindre pupper enn jeg har brystmuskler. (feil: A) har ikke glemt eksen B) liker små pupper C) selvopptatt)

- Kommentere klær, hår, make-up, veske, sko, matching eller lignende (feil: homse eller bare opptatt av det ytre)

- Spørre om seksuelle preferanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Snakker alltid om noe interessant, jeg. :sjarmor:

Det er nok hovedmotivasjonen, men det kan også være andre gunner også. Jeg vet om gutt-jente vennskap som er helt platonisk, såå tror nok det er mulig.

Jeg vet også om mange gutt-jente vennskap som jenta tror er helt platoniske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det krever MYE konsentrasjon.

Bare du ikke får vondt i hodet, da ;)

Men seriøst i det lange løp tjener du på det.

Og som KateW sier komentere sko = tenker homo, så da må du si: nå høres jeg sikkert homofil ut, men de skoene ...

Jeg sier, som vanlig, bare hvordan/hva ting faktisk er :cool:

For å pirke, det er fett og kjertelvev. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet også om mange gutt-jente vennskap som jenta tror er helt platoniske :)

Ved første øyekast trodde jeg du var enig med meg (blokkerte ut siste del av setningen). Men neida. Er dette seriøst helt umulig? Etter å ha lest litt her i forumet begynner jeg å lure...

Jeg vet faktisk om i alle fall et sånt vennskap, nå er jeg litt kynisk av meg, så jeg har spurt om han er homofil. Og det er han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode:

- jeg syns Tone Damli Aaberge virker tommere enn en whiskeyflaske i Irland.

Dårlige:

- Kommentere klær, hår, make-up, veske, sko, matching eller lignende (feil: homse eller bare opptatt av det ytre)

Her må jeg som dame få være litt uenig. Jeg liker ikke at menn skal fortelle hvor dum en annen pen dame er. Men jeg blir alltid glad når jeg får komplimenter angående klær/hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hogwash_*
Ved første øyekast trodde jeg du var enig med meg (blokkerte ut siste del av setningen). Men neida. Er dette seriøst helt umulig? Etter å ha lest litt her i forumet begynner jeg å lure...

Jeg vet faktisk om i alle fall et sånt vennskap, nå er jeg litt kynisk av meg, så jeg har spurt om han er homofil. Og det er han ikke.

Neida, umulig er det ikke... Kommer nok litt ann på hvor kresen mannen er og hvor attraktiv kvinnen er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg som dame få være litt uenig. Jeg liker ikke at menn skal fortelle hvor dum en annen pen dame er. Men jeg blir alltid glad når jeg får komplimenter angående klær/hår.

Det jeg skulle kommentere til innlegg over, kommer i post under.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var faktisk ikke meningen å bruke navn der, altså navnet var ikke eksempelet.... Det var mer ordspillet jeg falt for da det ble sagt til meg, ikke at det omhandlet TDAa...

I tillegg så hadde jeg litt å si om den saken, som ikke nødvendigvis tilsier at jeg er enig i utsagnet.

En sånn åpningsrepllikk vil allikevel gi en noe å snakke om, Irland, whiskey (det kan jeg litt om) TDAa osv...

Hvis noen sier "du har pent hår" så kan jeg si takk, og det var den samtalen...

Komplimenter syns jeg er flott, men at en mann jeg ikke kjenner kommer bort til meg og kommenterer det ytre, det syns ikke jeg er en god icebreaker. Da vil jeg heller ha noen fjollete ordspill...

Men vi er jo forskjellige, det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal gudene vite. :)

Av og til tror jeg at det beste hadde vært å reist til en (øde)øy og bare blitt der

:sol:

Når kan vi reise? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like lett å få seg noe for dere jenter som jeg får inntrykk av i en rekke TV-serier (f.eks Sex and the city)? Kommer menn bort til dere overalt (treningssenter, byen, restauranter, jobben, trikken) og inviterer med seg hjem?

Nei, dessverre, de gjør nok ikke det. Norske menn er meget blyge, forsiktige og tør lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre, de gjør nok ikke det. Norske menn er meget blyge, forsiktige og tør lite.

Jeg har en annen oppfatning....finnes ikke blyge, de kjøre på og tror at du vil ligge med dem bare de sender deg en mms- sorry, sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kan vi reise? ;) hehe

Nå er det jo ikke sikkert at du og jeg på en øde øy er noen god kombinasjon da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Enig. Det å snakke nedlatende om andre er vel noe av det minst sjarmerende man kan gjøre. Sånne type vitser bør være forbeholdt folk man kjenner godt, hvis ikke kan man bomme skikkelig. Jeg blir kjempeglad når en fyr kommenterer klær, hår osv, for det er jo noe jeg gjerne har lagt ganske mye jobb i, og veldig hyggelig da at noen legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Bare du ikke får vondt i hodet, da ;)

Men seriøst i det lange løp tjener du på det.

Og som KateW sier komentere sko = tenker homo, så da må du si: nå høres jeg sikkert homofil ut, men de skoene ...

For å pirke, det er fett og kjertelvev. :opplyser:

Ja, jeg vet. Til begge deler ;)

Og jeg kan garrantere deg at hen hadde pult fort som faen hadde du gitt hansjangs. Spesielt om du får frem at dette er kun sex.

La meg også legge til; Om dere kvinner har en kammerat som gjør uendelig mye mer for dere enn hva en venninne noen gang ville ha funnet på SÅ ER DET FORDI HAN VIL HA ET FORHOLD!!! Om dere kjerringer snart kan få det inn i de, på dette fleteet, usedvanlig trege hodene deres,og klarer å formidle denne kunskapen til eventuelle døtre, så vil verden plutselig få redusert antallet dessillusjonerte menn med minst 90%!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er det jo ikke sikkert at du og jeg på en øde øy er noen god kombinasjon da ;)

Nei, men da hadde vi ikke hatt noe valg lenger :ler:

Tror nok vi hadde funnet på noe ..... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg også legge til; Om dere kvinner har en kammerat som gjør uendelig mye mer for dere enn hva en venninne noen gang ville ha funnet på SÅ ER DET FORDI HAN VIL HA ET FORHOLD!!! Om dere kjerringer snart kan få det inn i de, på dette fleteet, usedvanlig trege hodene deres,og klarer å formidle denne kunskapen til eventuelle døtre, så vil verden plutselig få redusert antallet dessillusjonerte menn med minst 90%!

Hvis det var uklart, jeg vet om et sånt vennskap. Jeg har aldri hatt det selv, egentlig... Men nå vurderer jeg å ta en prat med vennina mi, hun sier det er som et søsken forhold, da. Fra begge sider.

Ellers ikke er jeg kjerring, ikke har jeg noen datter og ikke er jeg usedvanlig treig i hodet heller. Så alt det der preller av som vann på gåsa.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men da hadde vi ikke hatt noe valg lenger :ler:

Tror nok vi hadde funnet på noe ..... hehe

Ja, jeg tviler ikke :)

Jeg kunne for eksempel fått lest alle de bøkene jeg burde lese ;)

Det var vel noe sånt du tenkte, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tviler ikke :)

Jeg kunne for eksempel fått lest alle de bøkene jeg burde lese ;)

Det var vel noe sånt du tenkte, sant?

Vel, jeg er ikke helt sikker på at du hadde klart å konsentrere deg om å lese ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...