Gå til innhold

Sjekkemarkedet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Herlighet, så en dyp utringning er altså egentlig en test?

Kvinner er onde! ;) hehe

Og det egentlige poenget med den testen er da ....???

Poenget er om han er interessert i hele meg eller bare kroppen min. ;)

Opptatt av hva jeg sier - tenker på hvordan jeg ser ut naken

Man ser jo fyren litt an, men generelt sett så er det utrolig dumt av dere menn å glane på puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man ser jo fyren litt an, men generelt sett så er det utrolig dumt av dere menn å glane på puppene.

Det er faktisk ikke så veldig lett å la være når man får muligheten! ;)

Hvis jeg ikke tenker på hvordan du ser ut naken .... så er du ikke veldig interessant i mine øyne. Kanskje derfor jeg ikke har venninner ..... hmmmmmm hehe

Men jeg kan jo være opptatt av hva du sier også da - tilogmed samtidig :)

Og det kan da umulig være naturlig for kvinner å menn å være bare kompiser?

Funker bare ikke det.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det vet jeg alt om :cool: Men er det den adnre som er treg, eller jeg som har elendig humor? :klø:

Enten er den andre kjedelig, eller så har dere ulik humor. Dersom man har såpass dårlig samspill passer man vel ikke sammen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så veldig lett å la være når man får muligheten! ;)

Selv-disiplin...

Hvis jeg ikke tenker på hvordan du ser ut naken .... så er du ikke veldig interessant i mine øyne. Kanskje derfor jeg ikke har venninner ..... hmmmmmm hehe

Kan godt tenke på hvordan jeg ser ut naken, bare det ikke lyser ut av blikket ditt...

Og å prøve å sjekke opp ei jente, mens du kler av henne med blikket er absolutt ikke veien til suksess.

Men jeg kan jo være opptatt av hva du sier også da - tilogmed samtidig :)

Sikker? jeg: blablabla, eller hva syns du?

Du: eh blå. ;)

Og det kan da umulig være naturlig for kvinner å menn å være bare kompiser?

Funker bare ikke det.

Jeg tror det kan funke, men har ingen sikre bevis i noen retning.

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv-disiplin...

Kan godt tenke på hvordan jeg ser ut naken, bare det ikke lyser ut av blikket ditt...

Og å prøve å sjekke opp ei jente, mens du kler av henne med blikket er absolutt ikke veien til suksess.

Sikker? jeg: blablabla, eller hva syns du?

Du: eh blå.

Jeg tror det kan funke, men har ingen sikre bevis i noen retning.

Joda, greit nok med selvdisiplin hehe

Men det å kunne lytte til andre er faktisk en av mine styrker - om jeg får si det selv :)

Hjelper jo selvfølgelig hvis du prater om noe interessant da men ;)

Det er jo pent sagt naivt å tro at ikke kjønnsdriften er hovedmotivasjonen bak interessen for det andre kjønn da. Er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, greit nok med selvdisiplin hehe

Men det å kunne lytte til andre er faktisk en av mine styrker - om jeg får si det selv :)

Hjelper jo selvfølgelig hvis du prater om noe interessant da men ;)

Snakker alltid om noe interessant, jeg. :sjarmor:

Det er jo pent sagt naivt å tro at ikke kjønnsdriften er hovedmotivasjonen bak interessen for det andre kjønn da. Er du ikke enig?

Det er nok hovedmotivasjonen, men det kan også være andre gunner også. Jeg vet om gutt-jente vennskap som er helt platonisk, såå tror nok det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker alltid om noe interessant, jeg. :sjarmor:

Det er nok hovedmotivasjonen, men det kan også være andre gunner også. Jeg vet om gutt-jente vennskap som er helt platonisk, såå tror nok det er mulig.

Tviler ikke ;) haha

Tja, hvis man har kjent hverandre siden barnehagen og ikke passer sammen på noen annen måte uansett, så kan det kanskje funke. Det forutsetter vel at de også har en del felles interesser kanskje da. Virker litt fjernt for meg da men hehe

Kan jo prate jobb og sånn også da selvfølgelig. Men motivasjonen er nok hovedsaklig kjønnsdriften er jeg redd. Tviler på at kvinner er så veldig forskjellige fra menn på det området - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke ;) haha

Tja, hvis man har kjent hverandre siden barnehagen og ikke passer sammen på noen annen måte uansett, så kan det kanskje funke. Det forutsetter vel at de også har en del felles interesser kanskje da. Virker litt fjernt for meg da men hehe

Kan jo prate jobb og sånn også da selvfølgelig. Men motivasjonen er nok hovedsaklig kjønnsdriften er jeg redd. Tviler på at kvinner er så veldig forskjellige fra menn på det området - eller?

Det spørs, det er ikke kjønnsdriften som avgjør om jeg tar kontakt med noen eller ikke. Og jeg håper at alle ikke alle menn som snakker til meg har en baktanke.

Tror motivasjonen varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs, det er ikke kjønnsdriften som avgjør om jeg tar kontakt med noen eller ikke. Og jeg håper at alle ikke alle menn som snakker til meg har en baktanke.

Tror motivasjonen varierer fra person til person.

Joda, motivasjonen er selvfølgelig individuell og varierer. Og uansett så styrer man jo dette selv med sin egen respons. En eller annen "baktanke" vil det vel alltid være, men det må jo ikke være negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, baktanker er jo ikke alltid negativt :) . Men det er jo ikke bestandig man har muligheten til å gjøre noe med det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, baktanker er jo ikke alltid negativt :) . Men det er jo ikke bestandig man har muligheten til å gjøre noe med det heller...

Nei, vi lever i en praktisk verden - mye som skal passe inn i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmede menn på byen plukker på kroppen min, det er så plagsomt at jeg ikke går på byen lenger. Siste gang ble fyren dradd bort av en vakt. Nei, jeg er ikke utfordrende kledd eller legger opp til det selv.

Synes det er kjipt at det skal være slik, mulig jeg går ut på feile plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi lever i en praktisk verden - mye som skal passe inn i den.

Ja, det skal gudene vite. :)

Av og til tror jeg at det beste hadde vært å reist til en (øde)øy og bare blitt der

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det like lett å få seg noe for dere jenter som jeg får inntrykk av i en rekke TV-serier (f.eks Sex and the city)? Kommer menn bort til dere overalt (treningssenter, byen, restauranter, jobben, trikken) og inviterer med seg hjem?

ja menn kommer bort overalt. Men det få som er noe å samle på eller bare ha sex med. Vis man bare møter blikket til menn virker det ofte som en invitasjon. De fleste som kommer bort er også ganske slibrige..

Men nå er sex and the city jentene ikke veldig kravstore å da. De dater nesten hva som helst bare får å gjøre det.

Vis menn er høffelige å tar nei får et nei syns jeg det er helt greit å prøve seg.

Jeg ville faktisk blitt mye mer sjarmert av det enn en full mann på en bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nei, nei, nei og nei. Der kan jeg fortelle deg hva du gjør feil med en gang.

En mann som kommer bort og snakker til meg, og tydelig ser på utringningen er jeg veldig skeptisk til. Han har tapt med en gang.

(og selv om du tror du er diskre, så merkes det som oftes).

Tenk på utringningen som en test, klarer du å la vær å se - går du til neste nivå.

Et kort diskre blikk kan kompenseres ved bra personlighet

Glaner du, er det game over.

Ehm... Utringninger som blir viet blikk sitter ikke på piker jeg samtaler med. Jeg klarer, utrolig nok, å føre en samtale og ha blikkontakt. :sukk: Men det kan hende det kastes et kjapt blikk når en lever i troen om at hun ikke ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men... det er jo for VÅR skyld at dere har di derre fettkulene der! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ehm... Utringninger som blir viet blikk sitter ikke på piker jeg samtaler med. Jeg klarer, utrolig nok, å føre en samtale og ha blikkontakt. :sukk: Men det kan hende det kastes et kjapt blikk når en lever i troen om at hun ikke ser det...

Mulig at en av mine superevner er et voldsomt effektivt sidesyn, men som regel vil jeg legge merke til et kjapt blikk, (men et kjapt blikk kan jo gå bra). Så da generaliserer jeg og mener at alle andre gjør det også. Men det er jo fint at du kan holde blikket der det skal være. Det hørtes nesten ikke sånn ut ;)

Tja, ikke for mannen i gata sin skyld. De er en bonus når man blir bedre kjent.

Det høres forresten såååå sexy ut når du kaller de fettkuler :fnise:

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne være så innbilsk å tro det, men de er der i utganspunktet f ikke for dere menn, men som "melkestasjon" for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du må gjerne være så innbilsk å tro det, men de er der i utganspunktet f ikke for dere menn, men som "melkestasjon" for barn.

Sigh... Hvor mange ganger må jeg bedrive opplæring her? Hvor mange pattedyr, som ikke ammer, har pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Mulig at en av mine superevner er et voldsomt effektivt sidesyn, men som regel vil jeg legge merke til et kjapt blikk, (men et kjapt blikk kan jo gå bra). Så da generaliserer jeg og mener at alle andre gjør det også. Men det er jo fint at du kan holde blikket der det skal være. Det hørtes nesten ikke sånn ut ;)

Tro meg, det krever MYE konsentrasjon.

Tja, ikke for mannen i gata sin skyld. De er en bonus når man blir bedre kjent.

Det høres forresten såååå sexy ut når du kaller de fettkuler :fnise:

Jeg sier, som vanlig, bare hvordan/hva ting faktisk er :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...