Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #21 Del Skrevet 24. august 2009 Har faktisk opplevd å bli sjekket opp på butikken flere ganger, ikke det at det endte i noe mer en et par hyggelige kaffekopper og en god venn. Det høres veldig søtt ut. Det har jeg også lyst å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 24. august 2009 #22 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har også opplevd å bli bedt ut på date i butikken. To ganger. Det er jo veldig smigrende, da. Jeg sa ja til han ene, ikke til han andre da jeg da var opptatt i forhold. Og så har jeg også selv bedt ut en som stod i en butikk og var veldig søt. Han rødmet, og så sa han ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #23 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har også opplevd å bli bedt ut på date i butikken. To ganger. Det er jo veldig smigrende, da. Jeg sa ja til han ene, ikke til han andre da jeg da var opptatt i forhold. Og så har jeg også selv bedt ut en som stod i en butikk og var veldig søt. Han rødmet, og så sa han ja. Det er aldri noen som ber ut meg i en butikk! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #24 Del Skrevet 24. august 2009 I en periode av mitt liv drev jeg i helgene med befraktning av fulle mennesker til og fra serveringssteder. Sjelden har en følt seg mer attraktiv! Og faktisk fikk jeg et av de bedre komplimentene i mitt liv av en pen pike den gang da :klø: Kortversjon; Kjør fulle mennesker og få invitasjoner til date i fleng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 24. august 2009 #25 Del Skrevet 24. august 2009 Det er aldri noen som ber ut meg i en butikk! hehe Bare å smile, og fålitt øyekontakt så ordner det seg Tror også at hvis man har en positiv holdning så er det litt lettere å bryte den første "isen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 24. august 2009 #26 Del Skrevet 24. august 2009 I en periode av mitt liv drev jeg i helgene med befraktning av fulle mennesker til og fra serveringssteder. Sjelden har en følt seg mer attraktiv! Og faktisk fikk jeg et av de bedre komplimentene i mitt liv av en pen pike den gang da :klø: Kortversjon; Kjør fulle mennesker og få invitasjoner til date i fleng. Stikkord: fyllebriller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 24. august 2009 #27 Del Skrevet 24. august 2009 Bare å smile, og fålitt øyekontakt så ordner det seg Tror også at hvis man har en positiv holdning så er det litt lettere å bryte den første "isen". Eller så kan man ta initiativet selv og spørre den andre ut, i stedet for å vente med henda i fanget. Det er bare å tenke: "Jaja, faen heller, det verste som kan skje er at man får et nei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #28 Del Skrevet 24. august 2009 Bare å smile, og fålitt øyekontakt så ordner det seg Tror også at hvis man har en positiv holdning så er det litt lettere å bryte den første "isen". Og sannsynligheten for at jeg får kontakt med ei singel jente som jeg liker i en butikk er da ...... mikroskopisk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2009 #29 Del Skrevet 24. august 2009 Stikkord: fyllebriller! Kombinert med desperasjon og kveldens siste sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 25. august 2009 #30 Del Skrevet 25. august 2009 Og sannsynligheten for at jeg får kontakt med ei singel jente som jeg liker i en butikk er da ...... mikroskopisk kanskje? Like stor sjanse der som noe annet sted. På byn hvor de fleste sjekker, og mange bare er ute etter et ONS er det i hvertfall ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cee Skrevet 25. august 2009 #31 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis dette er din opplevelse, tror jeg du går feil frem..... Har faktisk opplevd å bli sjekket opp på butikken flere ganger, ikke det at det endte i noe mer en et par hyggelige kaffekopper og en god venn. Det er mange steder å sjekke uten at det nødvendigvis er i fylla på byn. Nja. For en gangs skyld litt enig med brutal mann her, tror faktisk aldri jeg har reagert positivt på å bli sjekket opp på dagtid. Ikke så mye på kveldstid heller for den saks skyld, hehe. Men siden man blir så overfalt på byn, så vil jeg gjerne få lov til å gå på butikken og kjøpe melka mi i fred. At de som stopper deg på gata midt på dagen eller sier hei på treningssenteret har så utrolig mye bedre intensjoner og er bedre kjæresteemner enn de som vil spandere en øl på deg i fylla er bare bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #32 Del Skrevet 25. august 2009 He he. Kan ikke la være å le. Prøv å snakk til en norsk kvinne, der begge er edru, og du vil bli møtt med forvirret blikk og skepsis herfra til evigheten. med skikkelig flaks får en høre at en må være en patetisk idiot og at hun har en svær kjæreste som venter på henne hjemme. Norskje kvinners generelt sure vesen har ødelagt for alt annet enn fyllesjekking. Bullshit, BM. Hadde samtalen vært morsom og ikke på "Fy faan du har svære patter-nivå" De snakker nemlig til meg, edru eller ikke... Skammelig... Men altså, hadde samtalen vært morsom så hadde jeg blitt glad og syns det var kjempekjekt med oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #33 Del Skrevet 25. august 2009 Like stor sjanse der som noe annet sted. På byn hvor de fleste sjekker, og mange bare er ute etter et ONS er det i hvertfall ikke lett. Det du mener er vel egentlig at sjansen er like liten? Hvorfor tror du jeg har gitt opp byen? Sannsynligheten for å treffe noen som er singel og seriøs og som man kunne passe i sammen med er der nesten mindre enn 0 hehe På jobben er det et fåtall damer og selv om de hadde vært single så er de ikke akkurat veldig interessante i mine øyne. Nettet gir åpenbart de største mulighetene - det største problemet der er at man ofte treffer mennesker som bor geografisk langt borte - og det blir fort et stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #34 Del Skrevet 25. august 2009 Bullshit, BM. Hadde samtalen vært morsom og ikke på "Fy faan du har svære patter-nivå" De snakker nemlig til meg, edru eller ikke... Skammelig... Men altså, hadde samtalen vært morsom så hadde jeg blitt glad og syns det var kjempekjekt med oppmerksomhet. Men slike samtaler er morsomme for mannen. Du må jo gi litt du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #35 Del Skrevet 25. august 2009 Men slike samtaler er morsomme for mannen. Du må jo gi litt du også. Pfft, jeg har jo allerede "gitt" samtaleemnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. august 2009 #36 Del Skrevet 25. august 2009 Bullshit, BM. Hadde samtalen vært morsom og ikke på "Fy faan du har svære patter-nivå" De snakker nemlig til meg, edru eller ikke... Skammelig... Men altså, hadde samtalen vært morsom så hadde jeg blitt glad og syns det var kjempekjekt med oppmerksomhet. Så en må være standup komiker for å sjekke damer? Jeg har aldri strekt meg lenger enn til å gi utrykk for at vedkommende pike har noe unikt med seg. Ting som en spesiell og fin frisyre, usedvanlige sko eller annet som hun har pyntet seg med. Hennes direkte fysiske attributter har jeg aldri kommentert med et ord. (Men da har nok skjedd, for ofte, at mitt blikk har snakket høyt og rydelig hva jeg har ment om ymse utringninger...) Uansett, poenget mitt er, en må være morsom, for det er ikke velkomment å gi utrykk for at dagens valg av stil har vert vellykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. august 2009 #37 Del Skrevet 25. august 2009 Så en må være standup komiker for å sjekke damer? Jeg har aldri strekt meg lenger enn til å gi utrykk for at vedkommende pike har noe unikt med seg. Ting som en spesiell og fin frisyre, usedvanlige sko eller annet som hun har pyntet seg med. Hennes direkte fysiske attributter har jeg aldri kommentert med et ord. (Men da har nok skjedd, for ofte, at mitt blikk har snakket høyt og rydelig hva jeg har ment om ymse utringninger...) Uansett, poenget mitt er, en må være morsom, for det er ikke velkomment å gi utrykk for at dagens valg av stil har vert vellykket? Det er å være morsom trenger ikke å betyr det samme som at man er kjempegod på å lage vitser osv. Det å være morsom handler vel mer om evnen til å se det artige i ulike situasjoner. Le når noe morsomt blir sagt osv. Nå mener jeg ikke at man skal le av noen, men at man kan le av morsomme poeng folk kommer med. Da føler de også at du er en god lytter. Det verste som finnes må jo være å føre en samtale med en person som ikke ler når du forteller noe morsomt og ler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. august 2009 #38 Del Skrevet 25. august 2009 Det verste som finnes må jo være å føre en samtale med en person som ikke ler når du forteller noe morsomt og ler selv. Det vet jeg alt om Men er det den adnre som er treg, eller jeg som har elendig humor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 25. august 2009 #39 Del Skrevet 25. august 2009 Så en må være standup komiker for å sjekke damer? Jeg har aldri strekt meg lenger enn til å gi utrykk for at vedkommende pike har noe unikt med seg. Ting som en spesiell og fin frisyre, usedvanlige sko eller annet som hun har pyntet seg med. Hennes direkte fysiske attributter har jeg aldri kommentert med et ord. (Men da har nok skjedd, for ofte, at mitt blikk har snakket høyt og rydelig hva jeg har ment om ymse utringninger...) Uansett, poenget mitt er, en må være morsom, for det er ikke velkomment å gi utrykk for at dagens valg av stil har vert vellykket? Nei, nei, nei og nei. Der kan jeg fortelle deg hva du gjør feil med en gang. En mann som kommer bort og snakker til meg, og tydelig ser på utringningen er jeg veldig skeptisk til. Han har tapt med en gang. (og selv om du tror du er diskre, så merkes det som oftes). Tenk på utringningen som en test, klarer du å la vær å se - går du til neste nivå. Et kort diskre blikk kan kompenseres ved bra personlighet Glaner du, er det game over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #40 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, nei, nei og nei. Der kan jeg fortelle deg hva du gjør feil med en gang. En mann som kommer bort og snakker til meg, og tydelig ser på utringningen er jeg veldig skeptisk til. Han har tapt med en gang. (og selv om du tror du er diskre, så merkes det som oftes). Tenk på utringningen som en test, klarer du å la vær å se - går du til neste nivå. Et kort diskre blikk kan kompenseres ved bra personlighet Glaner du, er det game over. Herlighet, så en dyp utringning er altså egentlig en test? Kvinner er onde! hehe Og det egentlige poenget med den testen er da ....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå