Gå til innhold

Sjekkemarkedet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det like lett å få seg noe for dere jenter som jeg får inntrykk av i en rekke TV-serier (f.eks Sex and the city)? Kommer menn bort til dere overalt (treningssenter, byen, restauranter, jobben, trikken) og inviterer med seg hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anonym_*
Er det like lett å få seg noe for dere jenter som jeg får inntrykk av i en rekke TV-serier (f.eks Sex and the city)? Kommer menn bort til dere overalt (treningssenter, byen, restauranter, jobben, trikken) og inviterer med seg hjem?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Attraktiv jente

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart et økende problem at mange ikke helt forstår forskjellen på TV og virkeligheten lenger.

Til alles informasjon - TV-serier, sjekke-program, såkalte "reality" program på TV etc. - har ALTSÅ INGENTING MED VIRKELIGHETEN Å GJØRE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er åpenbart et økende problem at mange ikke helt forstår forskjellen på TV og virkeligheten lenger.

Til alles informasjon - TV-serier, sjekke-program, såkalte "reality" program på TV etc. - har ALTSÅ INGENTING MED VIRKELIGHETEN Å GJØRE!!!

Samantha : What is it with the weekends now? I swear to God every guy I've f**ked since Memorial Day wants to know what I'm doing this weekend. They just don't get it. My weekends are for meeting new guys so I don't have to keep f**king the old ones.

Det er skremmende ja. Jeg håper virkelig ikke at singellivet er slik i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at vi bor i Norge også. Her skal det mye til før menn tar kontakt med nye damer utenfor ut-på-by'n-drita-full setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marcus_*
Ikke glem at vi bor i Norge også. Her skal det mye til før menn tar kontakt med nye damer utenfor ut-på-by'n-drita-full setting.

Der sier du noe! Tviler på at det er kvinner i Norge som får seg bare de kjøper avisen.

Har personlig bodd i New York i 2 år, og jeg synes det er kuriøst at menn i Norge bare tar iniativet når de har fått litt for mange drinker. Jeg synes dritings personer er fullstendig turn off. Det å ta seg en drink eller 3 på et utested for å diskutere noe artig er noe annet enn å drikke en halvflaske Vodka bare for å manne seg opp for å spørre om et ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe! Tviler på at det er kvinner i Norge som får seg bare de kjøper avisen.

Har personlig bodd i New York i 2 år, og jeg synes det er kuriøst at menn i Norge bare tar iniativet når de har fått litt for mange drinker. Jeg synes dritings personer er fullstendig turn off. Det å ta seg en drink eller 3 på et utested for å diskutere noe artig er noe annet enn å drikke en halvflaske Vodka bare for å manne seg opp for å spørre om et ligg.

Husk at norske og amerikanske jenter har ganske forskjellige måter å ta i mot invitasjon til kontakt med fremmede gutter som flørter i hverdagen.

Det er nemlig ikke uten grunn mange norske menn bare flørter når de har drukket.

Norske damer i Norge, som ikke er fulle, er nemlig vanskelige å komme inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at norske og amerikanske jenter har ganske forskjellige måter å ta i mot invitasjon til kontakt med fremmede gutter som flørter i hverdagen.

Det er nemlig ikke uten grunn mange norske menn bare flørter når de har drukket.

Norske damer i Norge, som ikke er fulle, er nemlig vanskelige å komme inn på.

Jeg tror damer vil synes det er mye koseligere å få en ordentlig henvendelse fra en edru mann enn en slibrig en fra en som er drita. De damer jeg kjenner ville vært mer positive til å få en henvendelse utenfor den klamme by-alkohol rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV er ikke virkelighet, og i USA så er datingsystemet uansett ganske annerledes enn her. Der smalltalker man med fremmede, kaster seg over damene og utveksler businesskort og dater over en lav sko.

Men likevel - JA, det er faktisk ganske enkelt for oss damer å få oss noe. Menn kommer ikke bort til oss overalt her til lands, men det hender med jevne mellomrom. Og det hender særdeles ofte når man er på byn.

I tillegg har jeg den innstillingen at jeg kan få hvem jeg vil ha, noe som funker delvis fordi jeg er god på å sjekke og delvis fordi ganske mange er løse på tråden :fnise:

Poenget er at jeg er 100% sikker på at jeg kunne pult en ny mann hver helg om jeg av en eller annen absurd grunn hadde hatt lyst til det. Kunne vel kanskje gjort det hver dag om jeg virkelig hadde gått inn for det, men det hadde krevd innsats og enda mer senking av krav!

Jeg tror dette gjelder svært mange kvinner, de vet det bare ikke selv. Ta på litt mascara, skaff litt selvtillit og ta det du vil ha. Det hjelper også å være et fantastisk fascinerende menneske, så jeg sier ikke at det er bare-bare. Med mindre du puler hvem som helst, da kan du bare troppe opp på et utested i minskjørt og slenge deg på fanget til han som lukter mest desperasjon og ballesvette.

Synes forøvrig damene i Sex and the city har utrolig lave krav, de dater jo alt slags pakk. Selv om mange norske kvinner garantert kunne ha vært like aktive på datingfronten, så tror jeg det er vanligere å velge sine menn med omhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og det kan dere takke dere selv for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Jeg tror damer vil synes det er mye koseligere å få en ordentlig henvendelse fra en edru mann enn en slibrig en fra en som er drita. De damer jeg kjenner ville vært mer positive til å få en henvendelse utenfor den klamme by-alkohol rammen.

He he. Kan ikke la være å le. Prøv å snakk til en norsk kvinne, der begge er edru, og du vil bli møtt med forvirret blikk og skepsis herfra til evigheten. med skikkelig flaks får en høre at en må være en patetisk idiot og at hun har en svær kjæreste som venter på henne hjemme.

Norskje kvinners generelt sure vesen har ødelagt for alt annet enn fyllesjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Kan ikke la være å le. Prøv å snakk til en norsk kvinne, der begge er edru, og du vil bli møtt med forvirret blikk og skepsis herfra til evigheten. med skikkelig flaks får en høre at en må være en patetisk idiot og at hun har en svær kjæreste som venter på henne hjemme.

Norskje kvinners generelt sure vesen har ødelagt for alt annet enn fyllesjekking.

Er det ikke et samspill her, eller mener du virkelig at kvinnene skal ta hele støyten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn kommer ikke bort til oss overalt, er i hvertfall ikke blitt bedt hjem av noen på dagtid. Allikevel er det rimelig lett å få seg noe, hvis en bare går ut på byen.

Ja, jeg reagerer sånn.... Nesten bestandig..... Jeg tenker hva vil han, er han gal, kommer han til å henge etter meg i all fremtid hvis jeg er hyggelig med han....

Det er så lite vanlig her at jeg blir litt satt ut.

....og ja jeg er klar over at det er feil å tenke sånn.

Endret av Ella_Grey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert fordi dere ikke er trent i å snakke naturlig, så det virker bare krampaktig... Svenske gutter er mye flinkere til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert fordi dere ikke er trent i å snakke naturlig, så det virker bare krampaktig... Svenske gutter er mye flinkere til dette.

Det er vel bare naturlig at det er de utadvendte svenskene som tar sjansen på å flytte hit. Du får ikke automatisk sjekke-skills av å være svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norske menn er sjenerte i dagslys og utrolig billige natterstid ;) så på byen kan vi kvinner bare ta den mannen vi har lyst på den natten...

Men kjæresteemner - DE er det langt mellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er din opplevelse, tror jeg du går feil frem.....

Har faktisk opplevd å bli sjekket opp på butikken flere ganger, ikke det at det endte i noe mer en et par hyggelige kaffekopper og en god venn.

Det er mange steder å sjekke uten at det nødvendigvis er i fylla på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...