Thea Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har alltid hatt et lite ønske om å jobbe i klesbutikk,og jeg blir liksom ikke helt ferdig med det heller Så derfor har jeg tenkt at jeg skal prøve,kanskje Dessuten må jeg jo få tiden til å gå før jeg kommer meg videre med utdanninga mi. Men,hva er lønna på en sånn jobb.Jobber jo i "dagis" nå og det er jo ikke akkurat fett :-? Det regner jeg med butikkmedarbeider ikke er heller :-? Men går jeg hvertfall litt opp?? Da tenker jeg selvfølgelig på en 100% stilling ja :blunke: Takkar og bukkar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. august 2003 #2 Del Skrevet 8. august 2003 Myagi begynnte for en tid tilbake å jobbe i klesforetning, du kan jo ta en kikk i dagboka hennes eller sende henne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 10. august 2003 #3 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg jobber i klesbutikk. Hos oss får man 118 kr timen + bonus pr. time man jobber hele måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 11. august 2003 #4 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har ikke jobbet i en ren klesbutikk, men jeg har de siste 5-6 årene hatt jobb både i skobutikk og en sportsbutikk ved siden av skole/studier. Men i sommer fant jeg ut at jeg skulle gjøre noe annet, så nå har jeg kjørt gressklipper, lagt brostein og malt en hel sommer. Egentlig er jeg veldig fornøyd med akkurat det. Å jobbe i butikk kan være veldig givende, men man blir fort lei av å sjeldent ha fri på lørdager og å jobbe for lav lønn. Men for all del. Jeg er veldig glad for å ha jobbet i butikk, men det er noe jeg hadde klart max 3 år hvis jeg skulle jobbe heltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå