momo Skrevet 22. august 2009 #21 Del Skrevet 22. august 2009 Alle de siste mennen jeg har møtt har vært bare håpløse. Alle veldig forskjellige. Men ingen av de vil prioritere meg, men de vil heller ikke gi slipp på meg da. Snodig greie, de vil ha meg, men de vil ikke ha meg. Så ender med att jeg kutter ut de. Jeg vet ikke hvorfor, vet ikke om de blir skremt av noe ved meg, jeg er en normalt pen jente, jeg er utrolig sterk, jeg er smart, skal i gang med masterstudie nå, har penger. Er ellers bare snill og grei. Ikke noe sur, hormonell eller tull med meg. Ikke er jeg så kravstor heller, men de må jo kunne prioritere meg litt, og jeg ber bare om litt ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #22 Del Skrevet 23. august 2009 Alle de siste mennen jeg har møtt har vært bare håpløse. Alle veldig forskjellige. Men ingen av de vil prioritere meg, men de vil heller ikke gi slipp på meg da. Snodig greie, de vil ha meg, men de vil ikke ha meg. Så ender med att jeg kutter ut de. Jeg vet ikke hvorfor, vet ikke om de blir skremt av noe ved meg, jeg er en normalt pen jente, jeg er utrolig sterk, jeg er smart, skal i gang med masterstudie nå, har penger. Er ellers bare snill og grei. Ikke noe sur, hormonell eller tull med meg. Ikke er jeg så kravstor heller, men de må jo kunne prioritere meg litt, og jeg ber bare om litt ikke mye. Jeg har samme erfaring som deg, kjenner meg så utrolig godt igjen ang. dette med priortering. De er kjempeivrige i starten og jeg holder litt tilbake og når de har fått meg dit de vil skal alt skje på deres premisser, da kommer jeg plutselig langt bak i prioriteringskøa og må bare innfinne meg med -den lille-tiden de kanskje kan avse. Det gidder jeg ikke og sier i fra om det og vips er de borte, effektivt som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 23. august 2009 #23 Del Skrevet 23. august 2009 Løsningen er nok at TS må slutte å se så øglete ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #24 Del Skrevet 23. august 2009 Løsningen er nok at TS må slutte å se så øglete ut! Kanskje var hun blandt de som skrek ut at andre jenter så ut som øgler da hun selv var ung? Det fikk jeg høre! Man får alltid igjen. Nå får jeg bare høre at jeg er vakker og ingen mann kommer bort til meg og sier jeg er sur eller sur ut som ei øgle lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2009 #25 Del Skrevet 23. august 2009 Alle de siste mennen jeg har møtt har vært bare håpløse. Alle veldig forskjellige. Men ingen av de vil prioritere meg, men de vil heller ikke gi slipp på meg da. Snodig greie, de vil ha meg, men de vil ikke ha meg. Så ender med att jeg kutter ut de. Jeg vet ikke hvorfor, vet ikke om de blir skremt av noe ved meg, jeg er en normalt pen jente, jeg er utrolig sterk, jeg er smart, skal i gang med masterstudie nå, har penger. Er ellers bare snill og grei. Ikke noe sur, hormonell eller tull med meg. Ikke er jeg så kravstor heller, men de må jo kunne prioritere meg litt, og jeg ber bare om litt ikke mye. Negativt! Forøvrig så er du sikkert flink i senga men elendig i samlivet. derfor de ikke gir slipp og ikke forplikter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. august 2009 #26 Del Skrevet 23. august 2009 Negativt! Forøvrig så er du sikkert flink i senga men elendig i samlivet. derfor de ikke gir slipp og ikke forplikter seg. Regner med att det kan være negativt ja, selv ser jeg på det som posetivt. Flink i senga er jeg nok. Men vil vel og si att jeg er veldig flink til samliv og. Var sammen med samme mann i nesten 10 år, og han var utrolig fornøyd hele tiden og sier han aldri vil finne noen så bra som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2009 #27 Del Skrevet 23. august 2009 Regner med att det kan være negativt ja, selv ser jeg på det som posetivt. Flink i senga er jeg nok. Men vil vel og si att jeg er veldig flink til samliv og. Var sammen med samme mann i nesten 10 år, og han var utrolig fornøyd hele tiden og sier han aldri vil finne noen så bra som meg. Men det var ikke godt nok for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 23. august 2009 #28 Del Skrevet 23. august 2009 Men det var ikke godt nok for deg... Nettopp! Enkelte skal alltid finne noen som er "bare littebittegrann bedre". Slik blir man fort ensom av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. august 2009 #29 Del Skrevet 23. august 2009 Nei det forholdet var ikke bra nok på slutten. Han løy for meg de siste 2 årene vi var sammen, han ble spilleavhengig, ødela økonomien våres totalt, vi holdt på og miste hus, bil og alt. Sånn mener jeg en mann som har kone og to barn ikke gjør. Det sviket var for meg for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2009 #30 Del Skrevet 23. august 2009 Nei det forholdet var ikke bra nok på slutten. Han løy for meg de siste 2 årene vi var sammen, han ble spilleavhengig, ødela økonomien våres totalt, vi holdt på og miste hus, bil og alt. Sånn mener jeg en mann som har kone og to barn ikke gjør. Det sviket var for meg for stort. Ja... En mann møter en del utfordringer i livet og hun går. Slik er det. Spesielt når det, som i dette tilfellet, dreier seg om penger. Håper din eks får den behandlingen han trenger og fortjener. Og at noen som betyr noe for han støtter han gjennom hans problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. august 2009 #31 Del Skrevet 23. august 2009 Nei det forholdet var ikke bra nok på slutten. Han løy for meg de siste 2 årene vi var sammen, han ble spilleavhengig, ødela økonomien våres totalt, vi holdt på og miste hus, bil og alt. Sånn mener jeg en mann som har kone og to barn ikke gjør. Det sviket var for meg for stort. Jeg forstår deg godt. Folk man ikke kan stole på har ingen verdi. Vi lever i en praktisk verden, og de som overhodet ikke klarer å forholde seg til det, de får være alene så de ikke ødelegger andres liv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #32 Del Skrevet 23. august 2009 Ja... En mann møter en del utfordringer i livet og hun går. Slik er det. Spesielt når det, som i dette tilfellet, dreier seg om penger. Håper din eks får den behandlingen han trenger og fortjener. Og at noen som betyr noe for han støtter han gjennom hans problemer. Godt sagt. Og siden det er du som sa det, vil jeg bare legge til at det er i slike situasjoner man viser om man er i stand til å virkelig elske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. august 2009 #33 Del Skrevet 23. august 2009 Godt sagt. Og siden det er du som sa det, vil jeg bare legge til at det er i slike situasjoner man viser om man er i stand til å virkelig elske. Ja, det er lett å si det - helt til det skjer deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 24. august 2009 #34 Del Skrevet 24. august 2009 Grunnen til att jeg gikk var fordi han løy til meg kronisk i 2 år, han ville aldri innrømme spilleavhengighet eller noe. Jeg kunne jo ikke stole på han overhodet, ikke ønsket han noe hjelp heller. Hadde vært annerledes hvis han hadde vært ærlig og ønsket hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #35 Del Skrevet 24. august 2009 Grunnen til att jeg gikk var fordi han løy til meg kronisk i 2 år, han ville aldri innrømme spilleavhengighet eller noe. Jeg kunne jo ikke stole på han overhodet, ikke ønsket han noe hjelp heller. Hadde vært annerledes hvis han hadde vært ærlig og ønsket hjelp. Ja, all avhengighet er helt håpløst - det gjelder spillegalskap, kjøpegalskap alkoholisme og narkomani etc. Ødelegger ikke bare sitt eget liv men alle de kommer borti også. Avhengighet er vel i bunnen en type psykisk problem egentlig, og ulike psykiske problemer skaper jo også bare problemer for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå