parmanoia Skrevet 22. august 2009 #1 Del Skrevet 22. august 2009 Jepp, det er det jeg har. Ei venninne sa til meg at vi må gjøre noe med den defekte manneradaren min. Jeg kan nok ikke bare skylde på uflaks og at menn generelt er drittsekker. Det er et faktum at jeg har en lei tendens til å rote meg borti menn som viser seg å være duster og idioter. Heldigvis finner jeg det ut relativt fort og finner meg ikke i hva som helst av tull i lang tid. Jeg har midlertidig gitt opp å finne meg en mann. Det er så trist å bli såret og skuffet på de rareste måter gang på gang, så jeg ligger for tiden lavt i terrenget. Selvfølgelig kan jeg ikke fortsette med det i det uendelige, men nå føles det greit for en stund. Så hvordan skal jeg få manneradaren min til å virke? Jeg er et oppegående menneske som har utseende og intelligensen med meg, men her trengs det altså en justering. Innspill mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapida Skrevet 22. august 2009 #2 Del Skrevet 22. august 2009 Enkelt :-) Prøv og rette oppmerksomheten din mot en annet type mannfolk enn de du har falt for tidligere. Ellers kan jeg jo si at de fleste av oss må gjennom en del prøving og feiling, før vi finner "the one", så du er nok ikke alene om å føle dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #3 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke baser deg (bare) på forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2009 Enkelt :-) Prøv og rette oppmerksomheten din mot en annet type mannfolk enn de du har falt for tidligere. Ellers kan jeg jo si at de fleste av oss må gjennom en del prøving og feiling, før vi finner "the one", så du er nok ikke alene om å føle dette :-) Men er det så enkelt? Det virker som jeg ikke tar inn en del signaler som kanskje ville fått andre damer til å se seg etter noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke baser deg (bare) på forelskelse. Kan du utdype det litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapida Skrevet 22. august 2009 #6 Del Skrevet 22. august 2009 Men er det så enkelt? Det virker som jeg ikke tar inn en del signaler som kanskje ville fått andre damer til å se seg etter noen andre. Hvilke signaler er det du ikke får inn? Eller for å spørre på en annen måte... Hvordan er "den typiske mannen" du har forelsket deg i tidligere? Ellers tror jeg at Steinar har et godt poeng. La hodet styre litt også, ikke bare følelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #7 Del Skrevet 22. august 2009 Kan du utdype det litt? Utdrag fra et innlegg jeg skrev tidligere i dag i tråden "date flere" Forelskelse er faktisk en form for galskap - dette er visstnok vitenskaplig bevist - som sjelden varer lengre enn ca 6 mnder. Derfor må man ALDRI basere seg bare på forelskelse! hehe Derimot vil jo et forhold der man har store praktiske fordeler av hverandre være til begges fordel. F.eks økonomi, vennskap, fellesskap, samt sex (inkl barn) og kos selvfølgelig. Men dette forutsetter altså kompatible personligheter, noe som åpenbart ikke er helt lett å finne uten en god porsjon flaks i dette tilfeldighetenes spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 22. august 2009 Steinar: Mye sant i det du skriver der. En venn sa at jeg er ganske spesiell (ment på en positiv måte). Det gjør kanskje at det er verre å finne noen som matcher meg. Idapida: Jeg forelsker meg ikke lett, og jeg finner ikke akkurat nå noe typisk for de jeg har forelsket meg i eller datet de siste årene. Men det er noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #9 Del Skrevet 22. august 2009 Steinar: Mye sant i det du skriver der. En venn sa at jeg er ganske spesiell (ment på en positiv måte). Det gjør kanskje at det er verre å finne noen som matcher meg. Ja, det er ikke akkurat noe lettere å være "spesiell" - altså skille seg ut fra folk flest på en eller annen måte. Dette diskuteres ytterligere i en annen "soulmate" tråd som finnes her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, det er ikke akkurat noe lettere å være "spesiell" - altså skille seg ut fra folk flest på en eller annen måte. Dette diskuteres ytterligere i en annen "soulmate" tråd som finnes her Jeg skal sjekke tråden. Du som er mann: Det hender jeg har lurt på om jeg "skremmer" en del menn. Det kan være det, eller at de faktisk bare ikke er interesserte i mer kontakt. Jeg vet ikke helt. Når føler menn seg skremt av damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #11 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg skal sjekke tråden. Du som er mann: Det hender jeg har lurt på om jeg "skremmer" en del menn. Det kan være det, eller at de faktisk bare ikke er interesserte i mer kontakt. Jeg vet ikke helt. Når føler menn seg skremt av damer? Tja, det er jo helt individuelt så det er ikke mulig å svare på. Men du kan jo "skremme" en mann ved å være for pen, attraktiv og utadvendt, være for intelligent, ha for bra jobb og tjene for mye hehe Men som sagt, det er umulig å vite i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 22. august 2009 Noen jeg har møtt, viste seg å bare være interessert i sex. Men en gang jeg tok opp at jeg ikke gadd å bare ha sex, stakk de fort som f***. En stund senere kan det hende jeg finner ut at de har fått seg dame og blitt samboere. Jeg har da lært at det er lurt å knipe igjen en stund. Så var det en som sa til meg at vi var en bra macth på mange måter, men jeg var ikke nett nok(!!!) Han om det. Det ble med tre dater og det er like greit. Ellers får jeg rett som er det høre at jeg ser sur ut når jeg ute på byen. Jeg er ikke sur, jeg er sliten når kl er fem på tre! Makan... hva er nå det å si til folk? En sa til og med at jeg lignet på ei øgle!!?!?!? Er det vanlig at damer får høre sånt ute? I vinter var jeg sammen med en i to mnd. Han sa han var virkelig forelsket for første gang i sitt liv og alt var så bra med meg. En vakker dag var ALT galt. Jeg var komplisert (ja, det er jeg. Det er sånn jeg er), jeg var negativ, egoistisk og ofret alt for lite for oss, osv... Jeg er ikke perfekt og kan sikkert forandre meg på noen områder, men mange av beskyldningene han kom med ble helt urimelige. Så sa jeg EN negativ ting om han, at han rett som det var kommenterte ting jeg sa og gjorde på en nedlatende måte. Da ble han driiiiiitforbanna og mente det sa ALT om meg, for det hadde ingen sagt til han før. Det hører med til historien at flere av våre felles bekjente bekrefter han nedlatende måte å kommentere på rett som det er. Dagen etter ringte han og foreslo vi skulle gjøre det slutt hvis jeg virkelig mente det jeg hadde sagt. Jeg sa jeg mente det og vi gjorde det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #13 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Utifra hva du skriver over så høres det bare ut som du ikke har truffet den rette ennå. Og det er jaggu ikke lett heller - det kan jeg love deg i hvert fall! hehe Men den som gir seg har tapt. Endret 22. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #14 Del Skrevet 22. august 2009 Ellers får jeg rett som er det høre at jeg ser sur ut når jeg ute på byen. Jeg er ikke sur, jeg er sliten når kl er fem på tre! Makan... hva er nå det å si til folk? En sa til og med at jeg lignet på ei øgle!!?!?!? Er det vanlig at damer får høre sånt ute? Folk er jo gjerne på sjekkern kl tre om natten vet du. Ønsker du deg noe da så bør du nok helst være "med på moroa". Og folk slenger nok ut litt flere kommentarer..men hvis du er så sliten så kan du jo gå hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 22. august 2009 Hvis man er på sjekkern, selv om klokka er fem på tre, så bør man da klare å klemme ut av seg noe bedre enn at man ser sur ut eller som ser ut som ei føkkings øgle??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 22. august 2009 Utifra hva du skriver over så høres det bare ut som du ikke har truffet den rette ennå. Og det er jaggu ikke lett heller - det kan jeg love deg i hvert fall! hehe Men den som gir seg har tapt. Ja, kanskje har jeg bare ikke truffet den rette. Jeg analyserer og analyserer, og det kan være mange faktorer som gjør dette vanskelig. Eller kanskje det bare er at jeg faktisk ikke har funnet "den rette". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. august 2009 #17 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, kanskje har jeg bare ikke truffet den rette. Jeg analyserer og analyserer, og det kan være mange faktorer som gjør dette vanskelig. Eller kanskje det bare er at jeg faktisk ikke har funnet "den rette". Du har jo åpenbart ikke funnet den rette ennå i hvert fall - det er jo sikkert Men jeg glemte vel tidligere å skrive det som kanskje er mest skremmende for en mann - nemlig når en kvinne blir/er veldig kravstor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #18 Del Skrevet 22. august 2009 Hvis man er på sjekkern, selv om klokka er fem på tre, så bør man da klare å klemme ut av seg noe bedre enn at man ser sur ut eller som ser ut som ei føkkings øgle??? Men de oppfattet vel ikke at du var på sjekkern da....så hvorfor var du ute på byen så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 22. august 2009 Men de oppfattet vel ikke at du var på sjekkern da....så hvorfor var du ute på byen så sent? Jeg var ikke på sjekkern. Jeg var bare ute på byen for å ha det gøy. Man kan da være ute på byen så lenge uten at man nødvendigvis er på sjekkern? Hallo? Poenget var bare å skrive noe om hva menn kan finne på å si til meg når de ser meg ute på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #20 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg var ikke på sjekkern. Jeg var bare ute på byen for å ha det gøy. Man kan da være ute på byen så lenge uten at man nødvendigvis er på sjekkern? Hallo? Poenget var bare å skrive noe om hva menn kan finne på å si til meg når de ser meg ute på byen. Poenget mitt var å få fram hvorfor menn sier slikt da... Kanskje ikke så rart du er alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå