Fortunatus Skrevet 23. august 2009 #21 Del Skrevet 23. august 2009 helt enig!!! Trenger ikke være dyrt for at det skal se bra ut. Men er det så vanskelig å finne gensere og t-skjorter som sitter bra på kroppen? Jeg vil egentlig gi skylden til dressmann, for der er det jo ingen klær som ser bra ut, kanskje dressene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. august 2009 #22 Del Skrevet 23. august 2009 Hva i alle dager er pub-til-pub-sko? Det er en levning fra 80-tallet. Det er spisse sko - opprinnelig i sort, men på 80-tallet laget de dem i alle tenkelige farger (spesielt pasteller) slik at de passet til 80-talls dressen med kort jakke i f.eks. mint grønt - med snøring, flat såle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 23. august 2009 #23 Del Skrevet 23. august 2009 Det er en levning fra 80-tallet. Det er spisse sko - opprinnelig i sort, men på 80-tallet laget de dem i alle tenkelige farger (spesielt pasteller) slik at de passet til 80-talls dressen med kort jakke i f.eks. mint grønt - med snøring, flat såle. Oi da! Noe sånt har jeg enda til gode å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. august 2009 #24 Del Skrevet 23. august 2009 Norske menn er altfor praktiske: de tenker på fotball og været. De forstår ikke at estetikk, stil og atferd/ytre vesen/fremtoning virker inn på andre. Norske menn bryr seg ikke om hvordan omgivelsene eventuelt måtte oppfatte de, de bare tråler i vei og holder på med snekring, mekking og fisking. Takke meg til Italia. Ah jeg syns norske menn som ikke bryr seg så fælt om mote er mye mer sexy enn "stilige" menn fra Italia jeg Men det er jo selvsagt en mellomting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. august 2009 #25 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ah jeg syns norske menn som ikke bryr seg så fælt om mote er mye mer sexy enn "stilige" menn fra Italia jeg Men det er jo selvsagt en mellomting. Svenske menn er svært gode på å kle seg. Husker jeg jobbet sammen med noen svenske jenter og de spurte "Hvorfor har alle norske gutter så stygge sko?" Endret 24. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 24. august 2009 #26 Del Skrevet 24. august 2009 I know. Tenkte bare på at stjernedryss kun så velkledde menn på Aker Brygge. Der er det vel mye fancy fancy menn. men jeg kler meg bra, men vil absolutt si at dere jenter har lettere for å finne fint tøy spør du meg. Om jeg er med venninner ut for å handle så er det bestandig en meeengde kult jentetøy i ulike farger og fasonger, mens i gutteavdelingen er det ofte 6 v-gensere som er ensfargede i -grå,blå,grønn og 10 ulike tverstripede skjortet og thats it. Så føler i alle fall jeg må lete litt lenger enn de skal jeg finne noe kult. gå på zara i mannavdelingen! der går kjæresten OG faren min;) passer dem begge to. vil si der finner du veldig mye fint og passer for flere aldersklasser. der er det veldig mye utvalg også så er det så utrolig mye fint for barn og damer også finnes en zara i bogstadveien, det er 3 etasjer, øverste etasje er for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #27 Del Skrevet 25. august 2009 Noe av det mest sjarmerende jeg ser er gutter som ikke gjør så mye ut av seg selv, som ikke vet selv hvor pen han er, og ikke spiller på det på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. august 2009 #28 Del Skrevet 25. august 2009 gå på zara i mannavdelingen! der går kjæresten OG faren min;) passer dem begge to. vil si der finner du veldig mye fint og passer for flere aldersklasser. der er det veldig mye utvalg også så er det så utrolig mye fint for barn og damer også finnes en zara i bogstadveien, det er 3 etasjer, øverste etasje er for menn. Takk for tipset. Men hva slags kjede er Zara da? Er det samme prisnivå som kamikaze (eller hva det nå heter igjen) og de andre butikkene i bogstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. august 2009 #29 Del Skrevet 25. august 2009 Takk for tipset. Men hva slags kjede er Zara da? Er det samme prisnivå som kamikaze (eller hva det nå heter igjen) og de andre butikkene i bogstad? Nei, er du gal. Zara er en billigkjede. Ikke like billig som H&M osv, men man får bra kvalitet relativt billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. august 2009 #30 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, er du gal. Zara er en billigkjede. Ikke like billig som H&M osv, men man får bra kvalitet relativt billig Kult! Da skal jeg sjekke det ut. H&M er egentlig veldig bra, mye forskjellig klær til en billig penge og helt bra kvalitet. Orker - har ikke råd eller interesse - til å handle inn hele garderoben på steder hvor en v-genser koster 900 kr i alle fall. Men skal sjekke ut Zara på bogstad til lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå