Gå til innhold

Flest sexpartnere


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Elida33
Synes du virkelig at det er naturlig å ta opp antallet sexpartnere etter noen dates? Spesielt.

Kanskje du ikke vil snakke om antall sexpartnere og heller ikke bryr deg om partneren sine, fordi du vet at du har hatt sex med veldig mange og sikkert flere enn han uansett?

Tenker du sånn når det gjelder sykdommer også? At partneren ikke bør bry seg om hvor mange du har ligget med og om du vet eller bare tror at du er frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anonym_*
For min del så er datingfasen en fase man blir kjent med personen man dater. Har man da f.eks. datet i 1 måneds tid, og blitt kjent og begge er interesserte, så JA, da syns jeg det absolutt er naturlig at temaet tidligere forhold og antall sexpartnere kommer opp ja. På samme måte som det er naturlig at man kanskje kommer innpå sitt siste forhold som hadde en opprivende slutt p.g.a. utroskap,om man har vært singel i 1 mnd eller 3 år, så syns jeg det er naturlig å komme inn på hvor mange man har pult ja. Er jo helt uinteressant å bli kjæreste med en dame som jeg ikke vet en dritt om når det kommer til holdninger, tanker og livsløp når det gjelder sex og forhold.

Men seff, sikkert mange som ikke syns det spiller noe rolle, så er delte meninger på det området.

Jeg deler din moral på dette området, men jeg tror jeg ville blitt rimelig ukomfortabel med å snakke om antall osv i en datingperiode. Og det er ikke fordi jeg har hatt mange - tvert i mot.

Men temaet som tema er jeg enig i at spiller en rolle å danne seg et bilde om, men å sitte å snakke om antall og i det hele tatt tror jeg hadde skremt meg over en haug eller to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler din moral på dette området, men jeg tror jeg ville blitt rimelig ukomfortabel med å snakke om antall osv i en datingperiode. Og det er ikke fordi jeg har hatt mange - tvert i mot.

Men temaet som tema er jeg enig i at spiller en rolle å danne seg et bilde om, men å sitte å snakke om antall og i det hele tatt tror jeg hadde skremt meg over en haug eller to :P

Ja, men når mener du man skal snakke om det da? :klø:

Mener jo ikke å sitte å utbrodere i det vide og det brede. Si man har datet i 1 mnd, vært mye sammen osv. blitt godt kjent og trygge på hverandre, da syns jeg det er helt naturlig at det kommer opp - om man beveger seg inn mot et seriøst forhold, at man i en setning sier jeg har hatt 3 seriøse forhold, og sexpartnere har jeg hatt 9 av i alt.

Siden du er enig at temaet spiller en rolle, så skjønner jeg ikke helt når du da vil "snakke" om det? Litt sent hvis man har blitt kjærester og fast forhold, så spør du typen og han svarer "hatt sex med 38 stykk, 7 av de er prostituerte, men det var jo før". :klø: :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Kanskje du ikke vil snakke om antall sexpartnere og heller ikke bryr deg om partneren sine, fordi du vet at du har hatt sex med veldig mange og sikkert flere enn han uansett?

Jeg har ikke skrevet noe om at jeg ikke vil snakke om det, men synes det er unaturlig å ta opp etter noen dater. Klart det kan komme opp etter man er blitt bedre kjent. Hvor mange jeg har hatt sex med spiller ingen trille i den sammenhengen, jeg ligger på rundt gjennomsnittet uansett. Jeg dømmer ikke andre ut ifra antallet sexpartnere, der er jeg veldig liberal om man kan si det sånn.

Tenker du sånn når det gjelder sykdommer også? At partneren ikke bør bry seg om hvor mange du har ligget med og om du vet eller bare tror at du er frisk?

Tenker hva når det gjelder sykdommer? Han må gjerne spørre hvor mange jeg har hatt sex med, det gjør meg ingenting, har jeg noen gang nevnt noe annet? Om man er redd for sykdommer er det jo bare å bruke kondom, jeg ville ikke spurt en gutt om han visste om han var frisk før jeg hadde sex med han, det er for avtennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er redd for sykdommer er det jo bare å bruke kondom, jeg ville ikke spurt en gutt om han visste om han var frisk før jeg hadde sex med han, det er for avtennende.

Ja, ved ONS osv. er det seff kondom som gjelder. Selv om jeg inderlig hadde håpet dama hadde sagt om hun hadde HIV, selv om vi skulle bruke kondom.

Men med en kjæreste blir det vel fort til at man har ubeskyttet sex, om det er for turn of å høre om han er frisk/teste seg først, så håper jeg for din del du har veldig flax med valg av menn siden du tar så lett på det. Merker vi er veldig ulike når det gjelder hva vi snakker med potensielle kjærester/kjærester om. :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Men med en kjæreste blir det vel fort til at man har ubeskyttet sex, om det er for turn of å høre om han er frisk/teste seg først, så håper jeg for din del du har veldig flax med valg av menn siden du tar så lett på det. Merker vi er veldig ulike når det gjelder hva vi snakker med potensielle kjærester/kjærester om. :fnise:

Jeg snakket om før en eventuelt one night stand, da spør jeg ikke om hvorvidt han er frisk eller ikke. Er det snakk om et forhold er det klart man snakker om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...