Gå til innhold

Flest sexpartnere


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Leser litt rundt og i det hele tatt, og får dermed inntrykk av at det er vanlig at jenter (generelt) har hatt flere sexpartnere enn gutter.

Men; jeg trodde det var gutta som pleide å ligge mest rundt?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser litt rundt og i det hele tatt, og får dermed inntrykk av at det er vanlig at jenter (generelt) har hatt flere sexpartnere enn gutter.

Men; jeg trodde det var gutta som pleide å ligge mest rundt?:P

Hver gang en gutt har sex er det jo også en jente som har sex - så lenge det er snakk om heterosex. Så det ene kjønn kan ikke ha mer heterosex enn det andre.

Men siden jentene er mindre ivrige på sex for sexens skyld (sex utenfor forhold) kan selv middels attraktive jenter velge og vrake. Det har vært hevdet at 20% av guttene (de mest attraktive og frempå) står for 90% av pulingen. Jentene er nemlig jevnt over mer kresne enn gutta når det kommer til hvem de har sex med, mens de mest attraktive guttene tar for seg av jenter over hele skalaen.

Men selv om de mest attraktive guttene får ganske mye sex har jentene det likevel lettere. Det er tross alt guttene som må jobbe for dette, og en middels attraktiv jente som er litt vill kan lett få realisert alle sine fantasier i ung alder. Så selv om du som gutt er blant de heldige har du ingen mulighet til å konkurrere med en seksuelt utagerende jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, ja det kan virke som om gutta har færre som Cucold påstår, men det kan like godt være feil. Husk at kvinner gjerne snakker mer om det på forum som dette og er gjerne mer kommunitative. Mange gutter som har hatt mange som egentlig ikke snakker noe særlig om det, selv på forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en gutt har sex er det jo også en jente som har sex - så lenge det er snakk om heterosex. Så det ene kjønn kan ikke ha mer heterosex enn det andre.

Eh, jo - om vi tenker oss et utvalg på 100 menneker, halvparten av hver, kan 10 av gutta ha sex med alle 50 jentene. Da er det 40 gutter som ikke får sex i det hele tatt, mens alle jentene får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en gutt har sex er det jo også en jente som har sex - så lenge det er snakk om heterosex. Så det ene kjønn kan ikke ha mer heterosex enn det andre.

Eh, jo - om vi tenker oss et utvalg på 100 menneker, halvparten av hver, kan 10 av gutta ha sex med alle 50 jentene. Da er det 40 gutter som ikke får sex i det hele tatt, mens alle jentene får.

Hvis du leser det du klipte bort ser du at jeg nettopp skriver noe tilsvarende, at 20% av guttene kanskje har 90% av den tilfeldige sexen. Men det gjør det jo ikke mindre sant at det alltid er en gutt som får sex hver gang en jente får seg et ligg, og omvendt. Så sett som grupper har kjønnene like mye sex. I hvert fall hvis vi snakker om heterosex.

Men fordelingen av hvor mye sex man får er ulik for de to kjønn:

Jentene er mer tilbakeholdne og det betyr at de får et overtak, noe som betyr at middels attraktive jenter lett kan få one night stands med de aller kjekkeste guttene. Derfor får nok gutter på nedre halvdel av attraktivitetsskalaen mindre sex enn jentene på samme nivå. Mens de mest attraktive guttene får mer sex enn tilsvarende pene jenter - men det er fordi jentene jevnt over er mindre ivrige på tilfeldig sex. De jentene som virkelig tar'n helt ut kan få all den sexen de vil og kan slå en hvilken som helst populær og attraktiv gutt ned i støvlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ja men jeg tenker at nettopp fordi gutter etter sigende er mindre kresne enn jenter - så puler de mer. For hvis jentene er kresne og dermed ikke vil ha sex med alle de gutta som vil ha seg med dem så ender de jo opp med å ikke ha så mange.

Men seff, hvis det er snn som noen sier; at gutta står i "kø" og jentene velger en her og der så blir det jo slik som ts skriver - at jenter jevnt over har flere partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men jeg tenker at nettopp fordi gutter etter sigende er mindre kresne enn jenter - så puler de mer.

Men hvem skal de pule da? Hvis guttene har flere samleier enn jentene hvem er det de da går til sengs med?

For hvis jentene er kresne og dermed ikke vil ha sex med alle de gutta som vil ha seg med dem så ender de jo opp med å ikke ha så mange.

Men seff, hvis det er snn som noen sier; at gutta står i "kø" og jentene velger en her og der så blir det jo slik som ts skriver - at jenter jevnt over har flere partnere.

Tror jenter fra 1 til 6 på den beryktede 1-10-skalaen har mer sex enn guttene på samme nivå, men at guttene fra 7 til 10 har mer sex enn de tilsvarende attraktive jentene. Rett og slett fordi jentene er mindre ivrige på sex for sexens skyld. Men da snakker vi om gjennomsnittsjenta. I tillegg finnes det attraktive jenter som virkelig elsker sex og tar'n helt ut. Disse jentene kan få all den sexen de vil, leve ut sine villeste fantasier og kan lett slå en hvilken som helst attraktiv gutt både når det gjelder eksperimentering og når det gjelder antall sexpartnere.

Om en gutt skulle være så dum å konkurrere med en tilsvarende attraktiv jente om hvem som kan få mest sex over et tidsrom, er det like tåpelig som å konkurrere om hvem som kan svømme en stri elv kjappest der hun skal svømme nedover og han oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser litt rundt og i det hele tatt, og får dermed inntrykk av at det er vanlig at jenter (generelt) har hatt flere sexpartnere enn gutter.

Men; jeg trodde det var gutta som pleide å ligge mest rundt?:P

Er bare mange av jentene på KG, som har hatt sex med mange ulike gutter. :ler:

Gjenomsnittlig er det ikke så mye som skiller, siste undersøkelsen jeg leste var at det var 9 stykk på jenter og 12 på gutta i LØPET AV LIVET som var snittet.

Men tallene er jo bare et gjenomsnitt, jenter med f.eks. 30 partnere har jo selvfølgelig pult langt flere enn de fleste gutter.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Er bare mange av jentene på KG, som har hatt sex med mange ulike gutter. :ler:

Gjenomsnittlig er det ikke så mye som skiller, siste undersøkelsen jeg leste var at det var 9 stykk på jenter og 12 på gutta i LØPET AV LIVET som var snittet.

Men tallene er jo bare et gjenomsnitt, jenter med f.eks. 30 partnere har jo selvfølgelig pult langt flere enn de fleste gutter.

Søren, jeg som håpa at jeg trodde rett og at det dermed ikke er så vanlig som jeg først trodde - at gutter har maaange partnere. I følge den undersøkelsen der så har jo gutta flest da.

Men uansett, ca 10 i løpet av livet er jo en del, men samtidig så betyr jo ikke det at gutta f.eks ligger med en ny dame annenhver helg.

Jeg er litt sær jeg tydligvis, vil ikke ha en gutt som har liggi rundt og som derfor tror og gir inntrykk av at han er populær:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Gjenomsnittlig er det ikke så mye som skiller, siste undersøkelsen jeg leste var at det var 9 stykk på jenter og 12 på gutta i LØPET AV LIVET som var snittet.

Jøss, jeg trodde virkelig gjennomsnittet lå høyere. Føler ikke at jeg er over gjennomsnittet for å si det sånn, ikke i forhold til single venninner iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg trodde virkelig gjennomsnittet lå høyere. Føler ikke at jeg er over gjennomsnittet for å si det sånn, ikke i forhold til single venninner iallefall.

Men så finnes de temmelig mange som meg som drar snittet ned, vet du.

Jeg traff mannen min ung og har hatt bare én sexpartner (er islutten av 30 årene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, jeg som håpa at jeg trodde rett og at det dermed ikke er så vanlig som jeg først trodde - at gutter har maaange partnere. I følge den undersøkelsen der så har jo gutta flest da.

Men uansett, ca 10 i løpet av livet er jo en del, men samtidig så betyr jo ikke det at gutta f.eks ligger med en ny dame annenhver helg.

Jeg er litt sær jeg tydligvis, vil ikke ha en gutt som har liggi rundt og som derfor tror og gir inntrykk av at han er populær:P

Jeg er helt enig med deg jeg. Jeg vil heller ikke ha en jente som har liggi masse rundt. Men gjenomsnittet til f.eks. gutter og jenter blir jo dratt veldig opp av de guttene og jentene som f.eks. har 30-60 partnere da. Så ikke noe problem å finne en jente/gutt som har et helt greit lavt partnerantall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Jeg er helt enig med deg jeg. Jeg vil heller ikke ha en jente som har liggi masse rundt. Men gjenomsnittet til f.eks. gutter og jenter blir jo dratt veldig opp av de guttene og jentene som f.eks. har 30-60 partnere da. Så ikke noe problem å finne en jente/gutt som har et helt greit lavt partnerantall. :)

Bare av nysgjerrighet: Når du møter ei jente du liker, hvor raskt spør du om antallet sexpartnere hun har hatt? Siden det virker som om det er avgjørende mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, syntes ca 10 sexpartnere i løpet av livet var mye jeg da.

Tror også det er sånn at i menn ofte overdriver antallet og kvinner underdriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Oi, syntes ca 10 sexpartnere i løpet av livet var mye jeg da.

Hvordan er det mye? Er man for eksempel singel mesteparten av livet er det klart det blir noen i løpet av alle årene, og da vil jeg si at 10 i det tilfellet er lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet: Når du møter ei jente du liker, hvor raskt spør du om antallet sexpartnere hun har hatt? Siden det virker som om det er avgjørende mener jeg.

Hmm...Etter noen dates - om man fortsatt har kjemi osv. og det ser ut til at begge i utgangspunktet er interessert i noe seriøst, så syns jeg det er naturlig at temaer som tidligere forhold og antall sexpartnere kommer opp.

Avgjørende? Hmm, tja er en viktig ting - men er jo mange ulike viktige ting i valg av partner. Akkurat de jentene med det høyeste partnerantallet -30+ er ofte veldig lett å gjennomskue fra starten av, så de ender jeg vel aldri opp på date med fra starten av, eventuelt kun 1. date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det mye? Er man for eksempel singel mesteparten av livet er det klart det blir noen i løpet av alle årene, og da vil jeg si at 10 i det tilfellet er lite.

10 stykk er mange det syns jeg, men ikke noe avskrekkende høyt om dama f.eks. er 25 år. Nå skyldes nok de færreste tilfellene med et skyhøyt partnerantall at de har vært single fra de er 18-39 år. Vet om jenter og gutter som i løpet av 1 år som singel uten problem har sex med ca. 10-15 ukjente menn/jenter. Så ingen gyldig unnskyldning akkurat å si "har pult 70 stykk jeg, men det er fordi jeg har vært lenge singel da..Ok, hvor lenge har du vært singel? Sammenlagt i 2 år siden jeg var 18 og nå er jeg 26. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Hvordan er det mye? Er man for eksempel singel mesteparten av livet er det klart det blir noen i løpet av alle årene, og da vil jeg si at 10 i det tilfellet er lite.

Det jeg tenker da, er at 10 kan være både mye og lite, alt ettersom.

Har man vært singel i 20 år vil det jo si en ny partner annenhvert år, og da er det jo ikke nødvendigvis så mye.

For meg handler dette med antall sexpartnere mest om personens holdning til det å ha sex, og holdninger til hvem man har sex med og hvor lav grensen er for å pule. Så om man har vært singel i 15 år så vitner 10 partnere om at man muligens har et litt selektivt forhold til det og at man ikke ligger med gud og hvermann uten at det er noen følelser, kjemi, interesse osv inne i bildet. Dette syns jeg er en mer sympatisk holdning enn en person som har vært singel i 1 år og har 10 partnere vitner om. Da vil det jo si at vedkommende nesten har en ny partner i måneden og da syns jeg det blir for mye.

Jeg kunne ikke tenkt meg å være sammen med en som har en ny partner i måneden, nettopp fordi det viser en mindre sympatisk side ved en person som taler meg personlig i mot.

Thats all :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Hmm...Etter noen dates - om man fortsatt har kjemi osv. og det ser ut til at begge i utgangspunktet er interessert i noe seriøst, så syns jeg det er naturlig at temaer som tidligere forhold og antall sexpartnere kommer opp.

Synes du virkelig at det er naturlig å ta opp antallet sexpartnere etter noen dates? Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig at det er naturlig å ta opp antallet sexpartnere etter noen dates? Spesielt.

For min del så er datingfasen en fase man blir kjent med personen man dater. Har man da f.eks. datet i 1 måneds tid, og blitt kjent og begge er interesserte, så JA, da syns jeg det absolutt er naturlig at temaet tidligere forhold og antall sexpartnere kommer opp ja. På samme måte som det er naturlig at man kanskje kommer innpå sitt siste forhold som hadde en opprivende slutt p.g.a. utroskap,om man har vært singel i 1 mnd eller 3 år, så syns jeg det er naturlig å komme inn på hvor mange man har pult ja. Er jo helt uinteressant å bli kjæreste med en dame som jeg ikke vet en dritt om når det kommer til holdninger, tanker og livsløp når det gjelder sex og forhold.

Men seff, sikkert mange som ikke syns det spiller noe rolle, så er delte meninger på det området.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...