Gå til innhold

Hjelp! Kviseutbrudd 3 uker før bryllupet...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerbrud 03

Hadde litt kluss med p- pillene fordi jeg trodde jeg var gravid, så jeg sluttet, begynte på igjen da det viste seg at jeg ikke var det, men flyttet litt på mens- perioden for å få det til å passe med bryllupet.

Nå har jeg fått et MEGA -utbrudd av hormon - kviser, og det er bare 3 uker igjen....! HJELP! Hva gjør jeg?

Fortvilet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pell deg snarest til en hudpleiesalong. Du trenger eksperthjelp,

selvom jeg vet at å smøre på bittelitt tannkrem faktisk hjelper...

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er tidligere, i et annet forum, anbefalt potetmel på kvisene. Dette skal visst tørke ut kvisene i løpet av noen dager. Billig og enkel metode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidligere' date=' i et annet forum, anbefalt potetmel på kvisene. Dette skal visst tørke ut kvisene i løpet av noen dager. Billig og enkel metode.[/quote']

Eh..... tror jeg ville satset på profesjonell hudpleie jeg... Tror ikke jeg ville eksperimentert med kjerringråd rett før et bryllup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satse på hudpleie salong. Men har hørt at hvis du ikke er vant til rensemelk og driverse andre produkter så lønner det seg å være forsiktig med det.

Og hvis det ikke går bra trøst deg med at det finnes masse fin smike på markede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...