VesleBråka Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Hadde VG tatt et bilde av meg når jeg solte meg, og klistret det inn i blekka si så hadde jeg saksøkt dem..stakkars folk.. http://www.vg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Ja, særlig hvis jeg var med elskeren min på bildet! (sier ikke at hun her er det, jeg aner ikke hvem hun er). Eller hva med de som er toppløse på stranda, og plutselig er på dagsrevyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Eller jeg hadde ringt på jobben og sagt at jeg ikke hadde det så godt i dag... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 Eller jeg hadde ringt på jobben og sagt at jeg ikke hadde det så godt i dag... Jennifer Eller hva hvis jobben ringer DEG, og lurer på hvordan det går med den "forkjølelsen/vonde ryggen" du tok egenmelding for...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 Vel - tek ein bilete som dette, der personane er hovudmotivet, så meinar eg dei må spørja om det er OK at det blir publisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 Aviser pleier spørre om tillatelse til å ta bilde i slike sammenhenger, det er som oftest ved spesielle anledninger/kjendiser, og lignende at de tar seg større friheter. Det er ihvertfall hva jeg har opplevd, sett og hørt ...hehe, JO, jeg ville reagert om det ble publisert bilder av meg halvnaken uten min tillatelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. august 2003 #8 Del Skrevet 7. august 2003 De der er spurt, helt sikkert. Ingen ligger vel sånn og soler seg vel? De ser i hvert fall oppstilt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå