Sandman Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg siterer fra signaturen din: "jeg kommer 4. september!!! " ...det faktum at du har planlagt en orgasme 4. september, burde vel strengt tatt være oss andre uvedkommende... ...eller sitter de så hardt inne, at du må bygge deg opp i flere uker...?? Forøvrig syns jeg vel i grunnen du er ei kjekk jente. I motsetning til Trøffelhelten, så syns jeg du er fin bakfra. Han og ville sikkert være enig, hvis han bare slapp til, slik som jeg gjorde da i våres... *ser bilder inni hu'et* :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme! Det skal knullast, og!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme! Det skal knullast, og!" Yeah, right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme! Det skal knullast, og!" Jeg lo så jeg måtte tørke tårene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 10 poeng til væren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 Væren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 10 poeng til væren! .. vel egentlig til bestemoren til Væren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. august 2003 #8 Del Skrevet 8. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme! Det skal knullast, og!" Så sant som det er sagt! Stor klem til sauedamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Om så Livets Datter planlegger og komme den 4. September, vil vi da få et referat? Og hvordan kan vi være sikre på at hun holder seg til den dagen? Hvem tar på seg oppdraget og sjekker at hun overholder tida? Må kanskje bli Sandman det, da..... Og....hvorfor er ikke Livets Datter en frosk lengere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. august 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 8. august 2003 Og....hvorfor er ikke Livets Datter en frosk lengere? Jeg lærte på skolen at frosker ikke får orgasme, Marianne... så det var nok årsaken til at LD's omvandling. Vanligvis går jo frosker over til å bli prinser....kan det bety at LD er ukysset...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Og....hvorfor er ikke Livets Datter en frosk lengere? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ighlight=avatar http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ighlight=avatar Den lille frosken ble kysset, og vokste seg til en vakker prinsesse. Hvem kunne ant...? ...eller sitter de så hardt inne, at du må bygge deg opp i flere uker...?? Sandman, du knakk "koden". Det med Kreta er bare en villedelse for ikke å få for stort fokus på det det egentlig dreier seg om. Du vet... det tar lengre tid for oss jenter. Så for å slippe unødig "jobbing" og bortkastede forsøk, bruker jeg nå planleggingsmetoden, for om mulig å oppnå en enda bedre og enda kraftigere orgasme! Det handler ikke om å være strukturert, men realistisk. I motsetning til Trøffelhelten, så syns jeg du er fin bakfra. Han og ville sikkert være enig, hvis han bare slapp til, slik som jeg gjorde da i våres... *ser bilder inni hu'et* (Ingen kommentar. Er så engstelig for hva andre vil sil...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå