Gå til innhold

Dere som aldri bytter avatar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, den passer til nicket... også er det meg da! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

Avataren din er jo bare kjempekul! :tommelopp:

Skrevet

Ene grunnen er at det er så mange folk som kjenner igjen brukere pga. avataren, en annen grunn er at jeg ikke gidder å bruke tid. Har et brukernavn som er såpass usakelig så det er liksom ikke noe bilde som passer direkte, med mindre jeg skal ha bilde av krydder. Så da ble det bare noe sånt som det der, og det kommer nok ikke til å endres med det første.

Skrevet

Jeg er kjempe glad for at folk ikke bytter bilde! Jeg har vert borte fra kg en godt stund nå, men når jeg kommer til bake kjenner jeg enda igjen folk pga avataren deres :)

Jeg bytter ikke av samme grunn, og at jeg ikke synes noen andre bilder passer nicket mitt.

Skrevet
Avataren din er jo bare kjempekul! :tommelopp:

Takk :)

Gjest milkyway
Skrevet

Samme her!

...jeg savner den posen :(

Skrevet

Kjenner også igjen mange brukere på avataren, så blir litt forstyrret når folk bytter. ;)

Min: tja. Kjedelig, joda, men gidder ikke bytte.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Avataren min passer veldig til nicket, derfor vil jeg ikke bytte. Kunne jo hatt et annet bilde av Jimi Hendrix, men ser ikke hensikten.

Regner med at de fleste kjenner igjen avatarer man ser ofte, så da er det greit å beholde den samme, syns jeg.

Gjest Marillia
Skrevet
Jeg må få komme med en liten tilståelse og gi deg den kreden du fortjener synes jeg, avataren "lånte" jeg nemlig for et par-tre år siden og brukte den på msn -og er fortsatt bildet mitt når jeg er hjemme hos mine foreldre på besøk! :fnise: Så takk for lånet! :enig:

:ler: Bare hyggelig!

• 1 måned senere...
Skrevet

Ps... Hvordan setter man inn en avartar egentlig? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...