Gå til innhold

Dere som aldri bytter avatar

Fremhevede innlegg

Skrevet
Enten en "bug" eller så har de blitt "godt kjent" med noen oppover i systemet. Det er jo begge kvinner så...

:hoho:

Ikke la paranoian ta overhånd nå..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dessuten gjenkjenner jeg brukere på avataren, og synes det er greit at de beholder samme avatar en stund.

Nettopp!

Også er avataren min litt av meg faktisk, haha.

Skrevet

Jeg bytter sjelden, gjorde der mer før. Blitt ganske vant til avataren min nå, men kanskje jeg skal bytte snart, er litt usikker. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Marillia
Skrevet

Med en så tøff avatar, kan man vel ikke bli lei, vel? :sjarmor:

Skrevet

Nei - den er en del av min identitet her inne

Skrevet
Niks.

Har hatt den samme siden jeg ble medlem i januar 1970.

Du må ha særskilte evner siden Drew ikke ble født før i 1975....

Skrevet
Med en så tøff avatar, kan man vel ikke bli lei, vel? :sjarmor:

Jeg må få komme med en liten tilståelse og gi deg den kreden du fortjener synes jeg, avataren "lånte" jeg nemlig for et par-tre år siden og brukte den på msn -og er fortsatt bildet mitt når jeg er hjemme hos mine foreldre på besøk! :fnise: Så takk for lånet! :enig:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)
Burde nok bytte snart, hmm.

Men har ingen gode ideer :/

Du heter Bond, hvor vansleig er det å finne avartar til det? :cool:

Forøvrig; Avartar? :klø: Ikke her i gården :cool: Håper hunderre ella grey dama aldri bytter avatar :cool:

Endret av brutal_mann
Skrevet
Du heter Bond, hvor vansleig er det å finne avartar til det? :cool:

Det blir liksom for åpenbart, man vil jo gjerne være litt original og annerledes.

Men kanskje jeg skal bare gjøre det enkelt ;)

Skrevet
Nei - den er en del av min identitet her inne

:Nikke:

Prøvde å bytte en gang - men da kjente jeg ikke meg selv igjen :ler:

...og det var også noen som savnet bena mine (selv om det har vært noen som har klaget veldig på dem - men bena er "meg")

Men jeg pynter dem til jul - da tar jeg på julesokker. :sjenert:

Skrevet
Du må ha særskilte evner siden Drew ikke ble født før i 1975....

.. og ikke minst siden det ikke fantes noe internett i 1970 ;)

Gjest Melchizedek
Skrevet
.. og ikke minst siden det ikke fantes noe internett i 1970 ;)

Vel Den tekniske utvikling av Internett startet i 1968 så den var i gang i 1970 men selvfølig ikke i nærheten av hva det er i dag

Skrevet
Vel Den tekniske utvikling av Internett startet i 1968 så den var i gang i 1970 men selvfølig ikke i nærheten av hva det er i dag

Jeg visste det var noen som kom til å flisespikke på den uttalelsen min :roll:

Skrevet

Jeg kjenner også igjen mange på avatar, om jeg først bytter pleier det og være enten samme kategori, eller bilder av meg selv.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Jeg visste det var noen som kom til å flisespikke på den uttalelsen min :roll:

Nemen ble du sint nå. Gå deg en tur

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det blir liksom for åpenbart, man vil jo gjerne være litt original og annerledes.

Men kanskje jeg skal bare gjøre det enkelt ;)

Eventuelt en variant av "Bånd" som det blir på norsk ;)

Skrevet
Jeg liker avataren min jeg. Også synes jeg det er greit at brukere ikke bytter avatarer hele tiden siden jeg kjenner igjen endel brukere på avataren.

Jeg liker den jeg også. Den er kjempesøt.

Skrevet (endret)
Eventuelt en variant av "Bånd" som det blir på norsk ;)

Det er tanke det.

Men jeg har prøvd å nå tenke hva er det med Bond filmene jeg har likt. Er det kjekke menn, fine damer eller kule gadgets. Må nok være det siste hehe. Men sånn rent visuelt finnes det jo så mye som jeg har likt gjennom årene. Hmph hmph. Vel vel, må tenke litt til.

Så lenge er valget mellom noe a la:

dama fra goldfinger

den mest kjente bond baben

jaws

verdens kuleste bil

Jeg kan jo ikke en gang velge om jeg liker Connery eller Moore best, så det blir et vanskelig valg her.

Men men, skal ikke avspore til en Bond-diskusjon her, må ha noen runder i tankeboksen jeg :)

Endret av Bond
Skrevet

Hehe, velger du den forgyllede varianten kan du i hvert fall understreke at du er god som gull. :ler:

Skrevet

Jeg kjenner igjen mange brukere her inne først og fremst på avatarene, så jeg setter pris på at folk ikke bytter i hytt og pine. :)

Når det gjelder min har jeg ikke noe personlig forhold til den, siden den er en resultat av en trassig rosabølge jeg gikk gjennom etter at jeg ble singel. Den kan godt byttes ut hvis jeg får inspirasjon en dag, men samtidig er den veldig praktisk når det gjelder å finne frem i tråder; siden jeg selv ved superrask scrolling alltid ser noe knallrosa som farer forbi. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...