Gjest Sandbekken Skrevet 21. august 2009 #21 Del Skrevet 21. august 2009 Selv om menn syns det er sexy med CT, og det er det sikkert, fordi det sier noe om det de ikke ser, men har lyst på, menn er jo suckers for den slags... så betyr ikke det at man alltid trenger vise slikt. Selv om jeg liker ståtiss, så trenger jeg ikke å se på det overalt... Skjønner? Snakker du til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #22 Del Skrevet 21. august 2009 Har aldri hørt om eller tenkt på CT før, men når dere først er inne på det så er det litt moro at de selger CT-innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 21. august 2009 #23 Del Skrevet 21. august 2009 Har aldri hørt om eller tenkt på CT før, men når dere først er inne på det så er det litt moro at de selger CT-innlegg "not tested on camels.." haha den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmmtights Skrevet 21. august 2009 #24 Del Skrevet 21. august 2009 Skjønner ikke hva som er så stygt med f.eks svart tights hvis man har en lang topp over - syns d er mye finere enn å ha svær bukse under en lang topp men. Og desuten er det mange som ser tynnere ut i en tights enn å på død og liv stramme sammen en olabukse i livet og ha en trang topp over - det er hvertfall ikke fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 21. august 2009 #25 Del Skrevet 21. august 2009 Det som jeg synes er verre er at alle tightsene nå er så slitte at man faktisk ser både baken og litt mer på de som ikke dekker seg til. Mange er så slitte at det kun er tynt og nuppete stoff som dekker de edlere deler. I kombinasjon med ct så er man så å si naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 21. august 2009 #26 Del Skrevet 21. august 2009 Skjønner ikke hva som er så stygt med f.eks svart tights hvis man har en lang topp over - syns d er mye finere enn å ha svær bukse under en lang topp men. Og desuten er det mange som ser tynnere ut i en tights enn å på død og liv stramme sammen en olabukse i livet og ha en trang topp over - det er hvertfall ikke fint. Det er det vel heller ingen som har sagt er galt? Hvis du leser hovedinnlegget så er det snakk om tights - alle farger - brukt som bukse, uten noe som dekker skrev eller ræv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. august 2009 #27 Del Skrevet 21. august 2009 Snakker du til meg? Fniser, nei... Jeg husker ikke helt hvorfor jeg skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 21. august 2009 #28 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har også med interesse registrert at det stadig er flere og flere som bruker tights som erstatning for bukser. Det synes imidlertid som om det først og fremst er jenter i videregående skole alder som gjør dette her omkring. Jeg skjønner det er komfy, men jeg får dårlige 80-talls "sykkelbukse" vibber, og frykter at disse jentene kommer til å få de samme dårlige vibber om en del år.. Men, men dem om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmmtights Skrevet 21. august 2009 #29 Del Skrevet 21. august 2009 Det er det vel heller ingen som har sagt er galt? Hvis du leser hovedinnlegget så er det snakk om tights - alle farger - brukt som bukse, uten noe som dekker skrev eller ræv... Det var noen som skrev at tights er stygt uansett lenger opp her. Syns forøvrig også at det kan passere om man har lang singlet og cardigan til f.eks, men selvfølgelig noe som dekker rompa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. august 2009 #30 Del Skrevet 21. august 2009 Personlig har jeg aldri forstått hvordan folk kan bruke tights som om det skulle vært vanlig bukse. Nå skal det sies, jeg kan bruke det jeg også, men da f. eks under skjørt, eller eventuelt en veldig lang genser (sjelden, men det hender). Dvs. ingen camel toe, og det ser jo helt grusomt ut. Merkelig at folk ikke har fattet det poenget.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 21. august 2009 #31 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Finnes det seriøst voksne damer som går sånn? har jeg aldri sett! men har sett en del 12-14 åringer ha det på seg til sånne korte gensere osv, ser så stygt ut, viser liksom foran og bak på tightsen.. jeg syns tightsen skal brukes som strømpebukse, man kan ha korte kjoler/tunikaer over, men aldri vise foran og bak på tighsten. UFF husker en gang da jeg gikk på ungdomskolen, så var det en jente som hadde tatt på seg en hvit collegegenser som stoppet i vanlig lengde, alså der beltet starter, OG SVARTE GJENNOMSIKTIGE STRØMPEBUKSER(!?) JA STRØMPEBUKSER!??? sånn med to streker bak på stumpen!! og slik at det var sammenhengende sokker , ja strømpebukser...!!? og svære skatesko til. da skjønte jeg ingenting!!!!!! er fortsatt i skjokk over det der alså, jeg fikk meg et stort skjokk, men en god latter da jeg så det. men ble også ydmyket på hennes vegne... hun må ha fått en sinnsykt stor sum penger for det der alså.. men hun kledde seg alltid rart da.. men at hun bare hadde droppet å tatt på seg buksa liksom!!? kommer ikke over det alså.... en ting til: trusa syntes gjennom!! oioioi.. det her glemmer jeg aldri .. hun fikk noen rare blikk etter seg for å si det sånn. Endret 21. august 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 21. august 2009 #32 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg var på en utekonsert for ikke så lenge siden og så mange jenter i tights uten skjørt på. Noen cameltoes la jeg ikke merke til, men jeg observerte noe annet. Nemlig at flere av disse hadde for trange truser på seg, slik at strikken i trusa deler opp rumpeballene midt på liksom. Det så ikke særlig smart ut det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. august 2009 #33 Del Skrevet 21. august 2009 Evne til å kritisere andre skorter det i hvertfall ikke på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 22. august 2009 #34 Del Skrevet 22. august 2009 Fniser, nei... Jeg husker ikke helt hvorfor jeg skrev det. Haha! ok da Følte meg nesten litt beskyldt for å være cameltoe-entusiast her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. august 2009 #35 Del Skrevet 22. august 2009 Det er det vel heller ingen som har sagt er galt? Hvis du leser hovedinnlegget så er det snakk om tights - alle farger - brukt som bukse, uten noe som dekker skrev eller ræv... Joda, jeg sa det Synes det er ca like fint som grilldress, de toppene som går utover under puppene og får alle til å se tykke ut, bukser nedi støvlettene, skjørt utenpå bukse etc. Men så er nå jeg litt kresen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. august 2009 #36 Del Skrevet 22. august 2009 bukser nedi støvlettene Er det stygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. august 2009 #37 Del Skrevet 22. august 2009 Er det stygt? I mine øyne ja, i flertallets øyne aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #38 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg synes jenter skal gå oftere i tights. Finnes ikke noe mer sexy enn stramme tynne klær. Eller, det er bare en ting som er bedre og det er jentas egen hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #39 Del Skrevet 22. august 2009 Går jentene i burka, ja da klager dere. Går de for utfordrende, ja da klager dere, går de for bondete, ja da klager dere, går de naken, ja da klager dere og har de for tynn bukse, ja da klager dere da også. Sånn vil ikke jeg ha det. Jenter skal gå kledd akkurat som de vil og ingen skal ha lov å klage, om det er i burka eller naken. Men naken vil alltid være best da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 23. august 2009 #40 Del Skrevet 23. august 2009 Det finnes på menn oxo... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_cameltoe.jpg OMG! Nå blei jeg skikkelig kvalm. Manne-camel toe er det jævligste jeg har sett. Heldigvis ikke sett det i virkeligheten. Men CT er i seg seg nasty. Har egentlig ikke sett noen jenter i tights som har fått CT heller. Har sett mange jenter i tights og korte topper uten at de har CT. Jeg tror man får CT når egentlig tightsen er for liten (eller dratt den langt oppi...) Må jo etters si at tights er den mest behagelige moten ever, men sørger selv for at toppen er godt over rumpa, så ingen fare her vartfall. Selv om det egentlig er inn med kort topp over, nå. Men ville følt meg litt "naken" så nei. Brrrr.... kommer ikke over det ekle bilde av manneCT. "brekning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå