Gjest GjesteCronos Skrevet 31. august 2009 #141 Del Skrevet 31. august 2009 ... Hvorfor, Cronos, sånn at du kan si, hva var det jeg sa. Dere puler alle? Nei, så hun/kvinnen kan si til seg selv. "Han hadde rett, selv om jeg aldri vil innrømme det for noen" Jeg har ingen interesse av å gni det inn etterpå. Jeg vet jo allerede at det jeg sier stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjesteCronos Skrevet 31. august 2009 #142 Del Skrevet 31. august 2009 Og etter mange år i utelivsbransjen, så vet jeg at dette gjelder like mye for menn, som for kvinner, når fyllebrillene er på så er det alltid noen som blir med noen hjem. Mener du for alvor at du er uenig i at et lite mindretall av mennene får med seg et flertall av kvinner hjem? Jada, når brillene er på, skjer det ofte at noen blir med noen, men om du hadde fulgt litt med, hadde du sett at de samme mennene hadde med seg forskjellige damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 31. august 2009 #143 Del Skrevet 31. august 2009 Nei, så hun/kvinnen kan si til seg selv. "Han hadde rett, selv om jeg aldri vil innrømme det for noen" Jeg har ingen interesse av å gni det inn etterpå. Jeg vet jo allerede at det jeg sier stemmer. Men altså, bare for å få klarhet her, mener du at kvinner har sex med alle som vil ha sex med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. august 2009 #144 Del Skrevet 31. august 2009 Men hvorfor SKAL man vite det? Jeg har ikke det ringeste behov for det. Ha elsker meg nå, og det er det som betyr noe. Jeg skulle jo ønske at du hadde rett og at samfunnet og menneskene som bor her var helt enig med deg. Da jeg skulle søke jobb på en skole her i oslo måtte jeg legge ved vandelsattest på at jeg ikke har begått seksuelle overgrep eller har blitt dømt for slikt. Men tydeligvis så forteller loven at hva man har gjort tidligere avgjør hvordan man vil handle i fremtiden, - det er sikkert bakgrunnen vil jeg tro. Igjen, ikke rart dere kvinner ikke forstår at det kanskje er viktigere for menn å kjenne damas generelle atferd, - enn det er for kvinner å skjønne menn. Iallefall virker det sånn..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjesteCronos Skrevet 31. august 2009 #145 Del Skrevet 31. august 2009 Men altså, bare for å få klarhet her, mener du at kvinner har sex med alle som vil ha sex med dem? Nei, jeg mener at de kan få det hvis de vil:) Poenget mitt var vel egentlig nesten motsatt. En normal mann (av utseende og tiltrekningskraft) skal det vel mye til å ikke få i seng. Det er ikke mange menn som har de valgmulighetene som alle kvinner har. Jeg snakker ikke om livs- men om sexpartner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå