Gå til innhold

tidligere sexpartnere..

Gjest brede

Anbefalte innlegg

Gjest Cruisecontroll
I 9 av 10 tilfeller er det dumt å fortelle om fortiden. De tror de vil vite, men så er ikke svaret akkurat slik de hadde tenkt, og så har du det gående.

Dere vet hverandres antall, og det er evig nok.

Antallet holder.

Men de som ønsker å vite hva,hvem,hvor må vel få lov til det, dersom begge parter er enige. Personlig er det nok med antall og at dama er frisk for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette er veldig individuelt. Exen min og jeg snakket faktisk om det, og for vår del førte det kun til mye større trygghet på hverandre. Men jeg synes nok det virker som de fleste bør la være å prate om dette. Vi hadde dessuten hatt ganske få partnere begge to, og jeg tenker meg at det hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere sexpartnere holder man kjeft om, er min erfaring etter å ha vært på dette forumet en stund. Det er noe med det å spørre om noe man egentlig ikke har lyst til å vite svaret på. For meg er det heller ikke interessant hva min elskede har bedrevet med andre partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og huff! Kjæresten min spurte meg om hvor mange jeg hadde hatt sex med i går, noe jeg likte særs dårlig. Ved å unngå spørsmålet kan det lett virke som at man skjuler noe, og hvis man svarer blir det kleint.

Jeg var ikke interessert i å spørre tilbake for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og huff! Kjæresten min spurte meg om hvor mange jeg hadde hatt sex med i går, noe jeg likte særs dårlig. Ved å unngå spørsmålet kan det lett virke som at man skjuler noe, og hvis man svarer blir det kleint.

Mann her.

Trur nok dama hadde steila om jeg hadde sagt antall,jeg vet hun og har hatt sin del,men jeg tviler på at hun har hatt like mange som meg.

Jeg 50+ ikke over 60.

Hvordan hadde dere jenter reagert på det antallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her.

Trur nok dama hadde steila om jeg hadde sagt antall,jeg vet hun og har hatt sin del,men jeg tviler på at hun har hatt like mange som meg.

Jeg 50+ ikke over 60.

Nå er ikke akkurat jeg så veldig sjalu av meg, så jeg hadde vel bare reagert med et " oj " og et nikk med hodet tror jeg.. Men jeg hadde ikke hatt noe behov for å vite det heller tror jeg, er vel mye der det ligger. Det som har skjedd har skjedd, og det var før min tid. Simple as that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og er det greit å være lykkelig uvitende. Noen takler jo ikke at partneren har hatt så lite som 10 partnere engang.

Er ti partnere lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Denne setningen kan lett misforstås. Hvor mange hadde du sex med igår? Det spørsmålet kan jeg skjønne du ikke likte :fnise: .

Jeg fleiper litt nå da, skjønner jo hva du mener. Plassering av ord kan være avgjørende i mange tilfeller.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er sundt å vite hva en VIRKELIG vil vite. Så om du ikke VIRKELIG vil vite noe så ikke søk eller motta denne informasjonen.

Dama di virker manipulerende og kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne setningen kan lett misforstås. Hvor mange hadde du sex med igår? Det spørsmålet kan jeg skjønne du ikke likte :fnise: .

Jeg fleiper litt nå da, skjønner jo hva du mener. Plassering av ord kan være avgjørende i mange tilfeller.

Haha, jeg er helt enig.

- Min kjæreste spurte i går om hvor mange jeg har hatt sex med

eller noe i den duren var det min intensjon å formidle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører gjerne om eksene til kjæresten min, og kan spør og grave om detaljer fra sexlivet deres. Synes min kjærestes seksuelle fortid er interessant og noen ganger ganske så pirrende. Etterhvert vil jeg gjerne ha et ansikt å knytte til navnet og, så jeg liker faktisk å vite hvem de er av ren nysgjerrighet.

Men den andre veien har jeg relativt dårlig erfaring med! Det er ikke alle som takler det, spesielt ikke siden jeg er venner med ekser og møter noen av dem titt og ofte i den lille byen jeg bor i. Så jeg holder kjeft om akkurat hvem det er så langt det er mulig, det kan nok ofte være et minefelt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her.

Jeg 50+ ikke over 60.

Jeg ville ikke reagert på at du hadde hatt sex med 50, men jeg ville reagert på det hvis du elsket en av dem fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Skjønner ikke at noen vil vite så mye om kjærestens fortid. Jeg vil ikke vite antallet en gang.

Det er 73... Ups! Sa jeg for mye nå? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen vil vite så mye om kjærestens fortid. Jeg vil ikke vite antallet en gang.

For min del klarer jeg ikke bare å ignorere/leve i uvitenhet på det området. Skal man bygge en nær relasjon med en jente - som man f.eks. møter i midten av 20 årene, syns jeg det er naturlig å bli godt kjent med henne og hvordan livet har vært frem til vi møttes. Om hun har vært plaget av sjenanse og mange år uten kjæreste, eller om hun har vært i voldelige forhold og blitt bedratt, om hun hadde en periode hvor hun hadde sex med en ny mann hver helg osv. Helt naturlig for min del å vite det, i alle fall om jeg skal ha noe seriøst forhold med dama. Men såklart tenker jo ikke alle likt på det området der da, og det er jo greit vi er forskjellige, men for min del vil jeg vite antallet. :Nikke:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gutter er jo veldig visuelle av seg, og om han får vite hvem det er du har knullet, vil han automatisk få bilder i hodet om han skulle møte personen. Han vil se for seg fyren dytte den rundt i musa di, før han tilslutt sprøyter deg full av sæd....Menn er altfor eiesyke til å takle det. Da er det bedre å være diskret og nevne antall partnere, men holde detaljene til et minimum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mann her.

Jeg 50+ ikke over 60.

Hadde min mann sagt dette, hadde jeg fått et helt annet, og negativt syn på han. Ville syns det var kvalmt. Tror jeg hadde mistet litt av følelsene for han også, ville følt at det "spesielle" mellom oss forsvant, og at jeg bare ble et nummer i rekken. Vanskelig å forklare, men det hadde ødelagt mye. Om han var en dame, ville jeg sett på ham som en "hore". Det ville sikkert en mann tenkt om en dame med samme antallet også... Var dette et forhold helt i startgropen, ville jeg skygget unna ja. Han kan da umulig har gjort så mye annet enn å pule, sprø du meg, for å komme opp i dette antallet.

Når man når f.eks. 40 år, mener jeg at et passelig antall er rundt 10, pluss minus. Men meg om det.

En annen ting som streifer meg:

Dere som har så høye antall; rart at dere holder tellinga. Jeg som ligger på rundt 10 måtte virkelig sette meg ned og tenke og gruble for å telle. Men dere som har 5 ganger så mye vet antallet veldig godt! Er det gått sport i det?? Eller er det viktig å telle for å kunne skryte??

Btw; det imponerer som sagt ikke meg. Det trekker faktisk ned en type som ellers kunne vært et kupp. Her jeg bor ( i en liten bygd der alle kjenner alle) får slike menn gå i fred. Bare de damene som er samme sorten gidder å ta dem.

Og et annet spørsmål: Dere menn som har høye antall;hva syns dere selv om damer med samme antall?? Og hvis det var din dame?? Tror dere ville synes det samme som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann29_*

Madammen presterte å si en gang at hun har hatt trekant med to menn. Akkurat den kunne hun spart seg for...

Som en lenger opp påpekte, så ser jeg da for meg sandwich med en kuk i hvert hull, en som tar henne bakfra mens hun suger den andre etc etc. Jævlig festlig.

Selv har jeg hatt en sexpartner utenom henne, hvor mange hun har hatt vil jeg ikke spørre om en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del klarer jeg ikke bare å ignorere/leve i uvitenhet på det området. Skal man bygge en nær relasjon med en jente - som man f.eks. møter i midten av 20 årene, syns jeg det er naturlig å bli godt kjent med henne og hvordan livet har vært frem til vi møttes. Om hun har vært plaget av sjenanse og mange år uten kjæreste, eller om hun har vært i voldelige forhold og blitt bedratt, om hun hadde en periode hvor hun hadde sex med en ny mann hver helg osv. Helt naturlig for min del å vite det, i alle fall om jeg skal ha noe seriøst forhold med dama. Men såklart tenker jo ikke alle likt på det området der da, og det er jo greit vi er forskjellige, men for min del vil jeg vite antallet. :Nikke:

Jeg syns det er milevid forskjell på sex og forhold, i denne sammenhengen. Jeg har hatt noen særs ugunstige ekser, det kan påvirke hvordan jeg reagerer i møte med lignende situasjoner hos en ny mann. Selv om situasjonen i seg selv er helt uskyldig. Da syns jeg det er OK om han har nok bakgrunnsinfo til å kunne skjønne at det ikke er ham, men situasjonen. På samme måte som at det er greit å vite hva slags referanserammer han har, basert på tidligere forhold.

For meg hører ikke sex hjemme der, med mindre det er snakk om traumatiske opplevelser som kan påvirke sexlivet.

Jeg vil ikke vite hva og hvordan eller hvor mange. Det var før. Nå er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha et forhold der vi kan være åpne om vår seksuelle fortid. Hvis jenta har en fortid jeg ikke ville kunne leve med å kjenne til ville hun ikke være riktig jente for meg uansett. Nå liker jeg jo at jenter har sterke drifter og har ikke noe imot at hun har en ganske vill fortid, så jeg er kanskje ikke helt representativ på det området. Likevel tror jeg nok jeg ville ønsket å vite uansett. For det som ikke betyr noe for meg vil heller ikke skape problemer når det blir avslørt, og hvis det er noe som ville skape problemer er det jo i tilfelle fordi det betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...