Gjest Poirot Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Er nyskjerrig på hvordan det har påvirket dere i ettertid. Hvordan er det å diskutere med brukere her når du vet hvem som sitter bak? Og fortalte dere nickene da dere møttes? Hadde vært artig å gå på treff en gang, men er så redd for å ødelegge illusjonen om hvordan folk her er. Ikke sikker jeg ville likt alle irl, selv om jeg liker brukere her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Godt spørsmål!!! Har ikke vært på treff, men hadde vært morsomt å høre hvordan andre har opplevd dette med anomymitet først og kjennskap etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg var på Oslotreffet. Jeg har ikke forandret noe etterpå, jeg. Det eneste er at jeg ser for meg personenes ansikter mens jeg leser deres innlegg. Jeg diskuterer på samme måte som før med dem, jeg skriver akkurat som jeg gjorde før..... Ingenting har forandret seg fra mitt syn iallfall. Jeg kan selvsagt ikke svare for de andre, da..... :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg var også på Oslo treffet. Og jeg må si meg enig med Lillian, jeg har ikke endret mitt syn på brukerene heller. På den korte stunde vi var samlet følte jeg ikke noe aversjon mot noen heller. Føler vel heller at jeg ikke fikk blitt godt nok kjent med alle egentlig. Er jo begrenset med hvor mye en får snakket med alle sammen når man sitter ved langbord. Alle virket hyggelige. Syns det var kos at noen få av oss, Lillian, Jordbær, Veslejenta og Starie dro på et utested først for å snakke sammen, før vi møtte de andre. Dessverre fikk jeg ikke sittet med dem så lenge da jeg måtte avgårde og hente søstern min. Men hadde vi delt oss opp i mere sånne grupper, mer avslappet hadde vi kansje fått bedre kontakt. Blir jo ikke det når man sitter på den samme plassen hele kvelden liksom Ikke noe å være redd for i hvertfall, anbefaler alle å bli med på et treff. Skulle det vise seg at man merker at kjemien er dårlig så er det ikke å få gjort noe mer med det. Da har man hvertfall møtt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _av og til innom_ Skrevet 9. august 2003 #5 Del Skrevet 9. august 2003 treff? ? jeg postet ett innlegg for en god stund siden og spurte om treff in real life, og fikk mengder med svar som omtrent alle hadde samme budskap; vi vil ikke treffes! Vi trives med å være nettvenner, og vil ikke ødelegge det. Aner jeg noen som ikke deler det synet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. august 2003 #6 Del Skrevet 9. august 2003 Fortalte dere nickene da dere møttes?! Forutsetningen var at vi var på nick. :blunke: Hadde vært artig å gå på treff en gang, men er så redd for å ødelegge illusjonen om hvordan folk her er. Ikke sikker jeg ville likt alle irl, selv om jeg liker brukere her inne! Jepp, det var jeg også. Hadde bestemt meg ikke for å gå, ville liksom ikke ødelegge spenningen ved kg. Men det gikk faktisk greit. Men det er en del folk her inne som jeg fremdeles ikke vil se, men det er kanskje fordi jeg er redd for å ødelegge mine illusjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå