Gå til innhold

plutselig maaasse kviser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ute i 2. brett fikk jeg plutselig mere kviser enn jeg noensinne har hatt før og steder jeg aldri har hatt før.. kan det være bivirkninger?? er ikke det sånn som kommer på første brett? kommer bivirkningen til å gi seg eller må jeg slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme. Hud: Akne. Psykiske: Humørsvingninger, nedsatt libido. Urogenitale: Uregelmessige blødninger, amenoré. Øvrige: Hodepine, vektøkning, brystspenning. Mindre hyppige: Gastrointestinale: Oppkast. Hud: Alopeci. Urogenitale:Vaginitt, dysmenoré, ovarialcyster. Øvrige: Vanskeligheter med å bruke kontaktlinser, tretthet. Sjeldne (<1/1000): Hud: Utslett, urticaria, erythema nodosum.

Sitat fra Felleskatalogen og pakningsvedlagget til Cerazette.

Så kvisene kan absolutt stamme fra pillene. Selv får jeg tydelig økning av kviser ved hormonprevensjon iallefall. Om det går over må bare tiden vise, men det kan jo være at det er aller verst i starten...

Skrevet

Når man bytter merke, er kviser ofte en bivirkning uansett. :) Kvisene bør gi seg etter 3 mnd, hvis ikke bør du bytte p-piller.

Diane, Yasmin og Yasminelle er p-piller som er gunstig mot uren hud.

I tillegg kan du ta sink-tabletter, de motvirker kviser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...