Gå til innhold

Mazzis bok


Mazilla

Anbefalte innlegg

:goodbye: Ja, øl er fint om man drikker øl! Eller kanskje bare penger.. Eneste voknse kar'n jeg kjøper noe til er typen, så jeg vet egentlig ikke :fnise:

Håper du har en flott kveld og gøy på bursdag! :klemmer:

Jeg starta side 4 :hoppe::ler:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en sekser øl :Nikke:

:ler:

Amen sister. Men det ordna seg til slutt, eller? har en tendens til å gjøre det (etter mye hodestanging).

Gratulerer med ny bok.

Joda, det har ordna seg på et vis.. Må bare lage vår egen øvingsgruppe eller droppe en forelesning.. Altså ikke skolens fortjeneste at det ordner seg, for å si det sånn! ;)

:goodbye: Ja, øl er fint om man drikker øl! Eller kanskje bare penger.. Eneste voknse kar'n jeg kjøper noe til er typen, så jeg vet egentlig ikke :fnise:

Håper du har en flott kveld og gøy på bursdag! :klemmer:

Jeg starta side 4 :hoppe::ler:

Han drikker øl, men mest sånne sære sorter.. Hadde ikke tid til å gå innom noen butikk som fører særere merker enn Dahls og Carlsberg, så vi kjøpte rett og slett noe så kjedelig som en (kul!) potteplante! :sjenert: Kombinert bursdagsgave og innflytningsgave. Planter pleier ikke å trives så godt hos dem, men dama i blomsterbutikken sa at de skulle få diplom hvis de klarte å ta livet av den..! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plante er jo flott! :jepp: Haha Diplom om de dreper den :ler: Hva slags plante var det? :) Når jeg endelig flytter kan jeg ha kg-treff som innlyttningsfest, så kan jeg også få plante :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var det porselensblomst hun kalte den tro? :klø: En hengeplante som får blomster som kommer i kuler som likner golfballer. Skulle tørke helt mellom hver vanning, og kunne verken få for mye eller for lite sol. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før de får diplom! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips så hadde jeg plutselig det ferdigredigerte takkekortbildet i innboksen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :)

Lurer på hva som skjer - jeg er oppe frivillig før klokka er åtte om morgenen! :dåne: Har masse å ordne før jeg skal på skolen kl 12, men det er jo egentlig ting jeg kunne utsatt og sovet lengre. Men men, det er jo likegreit å bare komme i gang! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for takkekort og :hoppe: for mini-pc!!! Det vil jeg også ha :jepp: Hmmm, det kan jeg ønske meg til jul :lur:

Tror jammen jeg også må kjøpe meg en sånn potteplante :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags har du? Er den av de aller minste? Min er 11,6", syntes det virka passelig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med ny bok :hoppe: Nå har jeg deg inne på mine innlegg!

Og så må jeg :strix: litt for takkekort bilde, får vi se? :sjenert:

Og :hoppe: enda litt til for mini PC!

Ha en fin helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...