Pingting Skrevet 6. desember 2010 #3521 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) "Tror neppe folk tror jeg er for, bare fordi jeg ikke bytter bilde!" Enig med den kommentaren din,Mazilla! ...og hvis noen faktisk tror det, så vil jeg da våge å påstå at det er de som har et problem. Ikke Mazilla. (folk er gærne, har jeg lært meg ) Endret 6. desember 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3522 Del Skrevet 6. desember 2010 Det hadde vært mye morsommere hvis man skulle ha et profilbilde fra "voksen-TV" for å vise at man er mot vold mot voksne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #3523 Del Skrevet 6. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. desember 2010 #3524 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg skifta profilbilde jeg fordi at jeg syns Postmann Pat er en koselig mann Også var jo anledningen der når alle andre hadde skifta også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. desember 2010 #3525 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg skifta mest fordi jeg synes tegneseriefiguren min er kul, synes sånne facebookholdningsgreier er litt teite. Synes forøvrig du burde sette i gang en voksen-tv mot voksenvold-kampanje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3526 Del Skrevet 7. desember 2010 Et skritt nærmere master: Bestod oppgaven jeg leverte for noen uker siden! Hadde ikke regnet med annet, men det er samtidig godt å få det bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. desember 2010 #3527 Del Skrevet 7. desember 2010 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. desember 2010 #3528 Del Skrevet 7. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. desember 2010 #3529 Del Skrevet 7. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. desember 2010 #3530 Del Skrevet 7. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. desember 2010 #3531 Del Skrevet 7. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. desember 2010 #3532 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3533 Del Skrevet 8. desember 2010 Travle dager. Skal gjøre to intervjuer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. desember 2010 #3534 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjempeflink er du!! Gratulerer med gjennomført hjemmeeksamen! Husker jeg hadde 12 dagers hjemmeeksamen da jeg studerte, det var noe ordentlig MØKK! Lykke til med intervjuer og alle andre travle ting som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. desember 2010 #3535 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er alltid fint med bekreftelse. Gratulerer! Håper intervjuene går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3536 Del Skrevet 8. desember 2010 Intervjuene gikk fint, selv om begge to var litt vel snakkesalige. Det er jo egentlig vel og bra, men det betyr jo samtidig at jeg får en ekstra stor transkriberingsjobb! Hyggelige folk da, og det er jo bra! Neste intervju er til fredag. Satser på å få transkribert alle tre intervjuer fra denne uka før helga er omme, for å ha det unnagjort før maratondagen i Oslo til mandag. Hjelpe meg, det blir en lang dag! Må starte hjemmefra før 5 om morgenen, og er ikke tilbake før kl 01 natt til tirsdag.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3537 Del Skrevet 8. desember 2010 Den ene informanten min var forresten knallkjekk... :dåne: Litt gråstenk i håret, klassisk kjekk. Nesten så det var ubehagelig å sitte der og se han dypt inn i øynene mens jeg skulle stille gode spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. desember 2010 #3538 Del Skrevet 8. desember 2010 Den ene informanten min var forresten knallkjekk... :dåne: Litt gråstenk i håret, klassisk kjekk. Nesten så det var ubehagelig å sitte der og se han dypt inn i øynene mens jeg skulle stille gode spørsmål.. Slike kjekkaser gjør at jeg føler meg 14 år igjen... PS! Siden du foreslo og endre profilbildet til noe fra voksenTV... Jeg kjente jeg håpet nesten at du skulle gjøre det. Å.. Det hadde vært veldig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3539 Del Skrevet 9. desember 2010 Det hadde kanskje vært morsomt, men jeg er redd det kunne blitt kjedelig på lesesalen hvis jeg ble utestengt fra facebook.. I kveld skal vi på kundekveld på Meny. Hele butikken er proppfull av smaksprøver på julemat og annet snadder. Stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2010 #3540 Del Skrevet 9. desember 2010 Nomnom! Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå