Minttu Skrevet 1. desember 2010 #3501 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er det du har gjort! Får gi hodet noen pauser i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3502 Del Skrevet 2. desember 2010 Har passert 2000 ord nå. Skal ende på 5000-6000, dvs omtrent 12-15 sider. Det går med andre ord fremover, men det går litt i rykk og napp. I tillegg lukter det mugg her, for en tulling fant noen grønne brødskiver i bunnen av sekken, og så kasta han de i søpla inne på lesesalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3503 Del Skrevet 2. desember 2010 3268. Tror det er på tide å komme seg hjem snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. desember 2010 #3504 Del Skrevet 2. desember 2010 Æsj,mugg Du har fått skrevet masse,så du kan ta kvelden med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #3505 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg gjør nok snart det, ja! Håper jeg får sove bedre til natta enn jeg gjorde i natt. Lå våken med hodepine, og følte aldri at jeg sovna helt. Lå bare i en evig døs av eksamenstanker, Mazzilusktanker og juletanker. Måtte stå opp og ta paracet i tretida for å få sove. Mine første sådan i graviditeten. Liker det ikke, men det er tross alt bedre enn å bli helt utilpass av søvnmangel! Det er det som er så kjipt med hjemmeeksamen; man er så konsentrert hele dagen at det blir vanskelig å koble ut når man egentlig er ferdig for dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2010 #3506 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper du får sove godt i natt Mazzi! Det høres ihverfall ut som at du har vært veldig effektiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. desember 2010 #3507 Del Skrevet 2. desember 2010 oiii, du er jo midt i hjemmeeksamen du! En uke - vil det si 5 eller 7 dager? Har bare hatt i 3 dager før jeg, det er rimelig intenst. Men det blir kanskje ikke noe bedre med flere dager? Uansett: heia! heia! heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3508 Del Skrevet 3. desember 2010 En uke = onsdag til onsdag. Nå er jeg på vei til skolen. Hvis jeg jobber godt i dag trenger jeg forhåpentligvis ikke være på lesesalen i hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2010 #3509 Del Skrevet 3. desember 2010 Flink du er med hjemmeeksamen!! Hadde aldri jeg klart! Jeg kjenner meg segselv så godt at det hadde vært mye utsettelser av typen "skal bare..." først.... Blir helt svett av dere som er lesesaler kl 8 om morran. Svett av beundring vel og merke. Synes du er driiiit flink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3510 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk for komplimentene! Jeg er mer av typen som blir veldig stressa hvis jeg ikke kommer i gang med en gang. Hvis jeg først har kommet dit er det helt håpløst! Derfor kjenner jeg meg selv såpass godt at jeg bare kjører i vei Nå står jeg litt fast og lurer på hvordan jeg skal komme meg videre. Kanskje jeg faktisk må sette meg ned og lese boka helt til jeg forstår den... Hadde håpet jeg skulle slippe det Jeg er nemlig ganske god på å skrive om ting jeg ikke forstår, på en måte som gjør at sensor tror jeg har skjønt alt Det er vel en egenskap man utvikler etter mange år som student! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2010 #3511 Del Skrevet 3. desember 2010 Det høres ut som en flott egenskap du Jeg syns du er kjempeflink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. desember 2010 #3512 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg synes også at du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3513 Del Skrevet 4. desember 2010 Så hyggelig å høre at dere synes jeg er så flink! I går var jeg ikke så veldig flink, for da var jeg bare på skolen i fire timer før jeg dro hjem. Resten av dagen ble brukt til bare koselige og avslappende ting: Kafé, julegavetenking, julegavelaging, julegaveinnpakking, tv, sofa, kjærestetid.. Nå har jeg vært på lesesalen i ca tre timer. Har for øyeblikket nøyaktig 5000 ord, og føler egentlig at jeg er omtrent i mål. Må jo selvfølgelig lese gjennom og gjøre noen endringer, men hadde det vært krise kunne jeg levert nå. Oppgaven skal være på 5000-6000 ord, så det ser kanskje litt dumt ut om den er på akkurat 5000. Forhåpentligvis skjer det noen endringer når jeg bare får lest gjennom Snart tid for trening. Tett program i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2010 #3514 Del Skrevet 4. desember 2010 Så deilig å nesten være i mål da! Kjedelig å måtte stresse for å få den ferdig. Høres jo ut som du har jobbet hardt, men samtidig hatt tid til kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #3515 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har pusla litt med oppgaven i et par timer nå, og føler meg i grunnen ganske ferdig. Har lest korrektur og luka ut rare formuleringer, og putta inn noen glupe ord her og der. Samtidig føler jeg ikke den helt store gleden/lettelsen, for det har på en måte vært altfor "enkelt". Det er jo bare søndag i dag, og oppgaven skal ikke inn før onsdag. Burde jeg gjøre noe mer? Har jeg bomma helt på det de spør etter? En som tar samme fag sliter voldsomt med sin oppgave, og har foreløpig bare klart å skrible ned halvannen side, men riktignok på en annen oppgave enn den jeg valgte. Det gjør meg også litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3516 Del Skrevet 6. desember 2010 I dag er planen å få tatt fem skumle telefoner. Første gangen jeg prøvde var det ingen av dem som tok telefonen. Sånt er slitsomt når jeg endelig har klart å manne meg opp til å ringe. Nå har jeg fått tak i tre av fem, og det begynner heldigvis å bli litt mindre skummelt. Kanskje det betyr at jeg snart kan klare å få i meg noe annet enn smågodt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3517 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har tydeligvis gått glipp av noe.. Hvorfor har "alle" barne-TV-figurer som profilbilde på fb? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #3518 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er en kampanje som går ut på å skifte bilde til en tegneserie/barne-tv-figur for å vise at man er mot vold mot barn. Og i god, gammel FB-stil har det allerede kommet rykter om at man ikke skal gjøre det, fordi det er en gruppe pedofile som står bak. Kaos, jeeeej. (og helt ærlig: jeg skjønner ikke hvorfor man liksom må bekrefte at man er mot vold mot barn. Eller på den andre siden: hva pedofile har å tjene på at andre har barneTV-figurer som bilde) Håper de du skal ringe tar telefonen etterhvert, da! Det er dødsskummelt å sitte og vente på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3519 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er en kampanje som går ut på å skifte bilde til en tegneserie/barne-tv-figur for å vise at man er mot vold mot barn. Og i god, gammel FB-stil har det allerede kommet rykter om at man ikke skal gjøre det, fordi det er en gruppe pedofile som står bak. Kaos, jeeeej. (og helt ærlig: jeg skjønner ikke hvorfor man liksom må bekrefte at man er mot vold mot barn. Eller på den andre siden: hva pedofile har å tjene på at andre har barneTV-figurer som bilde) Håper de du skal ringe tar telefonen etterhvert, da! Det er dødsskummelt å sitte og vente på den måten. Ah, da er jeg med. Men jeg er enig med deg i at man ikke skal trenge å bekrefte at man er mot.. Tror neppe folk tror jeg er for, bare fordi jeg ikke bytter bilde! Skal prøve en gang til på siste telefon nå. Håper hun tar den denne gangen, for da har jeg fått tak i alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. desember 2010 #3520 Del Skrevet 6. desember 2010 "Tror neppe folk tror jeg er for, bare fordi jeg ikke bytter bilde!" Enig med den kommentaren din,Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå