Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke dy meg, er ikke ailoi hvitløksmajones?

Jo, det er det (selv om jeg ikke liker å innrømme det, for jeg liker ikke majones...). Kjempegodt sammen! Hvitløk kan man vel aldri få for mye av? :sjarmor:

God helg til alle dere også, Ansjoni, Devilina og MarianneE! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så jeg hadde ikke mistforstått totalt! :nigo: MMmm, det er fryktelig godt ja :sikle:

Jeg blir alltid så sulten når jeg leser i boka di :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg sulten også. :fnise: Hvitløk er :sikle: Blir nok hvitløksbaguetter her i dag, ved siden av lasagne. :)

Håper du har en super lørdag, Mazzi. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis den store lørdagskveldslageren! :fnise:

Vi har hatt kylling i dag vi. Nå sitter jeg her og koser meg med et glass hvitvin. Ble nettopp avbrutt av brannalarmen, men sånn er det når man bor i studentbolig ;) Det er jo nesten den eneste måten å bli kjent med naboene på, så sånn sett er det jo litt koselig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, bor dere i studentbolig :) Hvordan bor dere? :) Har dere sånn "familie"leilighet? *Bare litt over middels interessert* :fnise:

Bor i såkalt parleilighet, 30 kvadrat. Koselig det, selv om det noen ganger hadde vært greit å ha litt mer plass.. ;) Hyggelig med folk som er interesserte! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :) Vet bare om enkeltpersoner som bor på studenthybler skjønner du, og de som er rett nedom oss her på Gyldenpris ser tragisk små ut!! 30 kvadrat var jo ikke så alt for galt, men dere skal vel ikke bo der for alltid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagens fine :)

-Sol

-Bondens marked

-Bli-kjent-fest med nye medstudenter

-Nyryddet og nyvasket leilighet

-Brukte gavekortet fra Platekompaniet på flere nye DVDer

Dagens fine :)

-Sove leeenge utover formiddagen

-Pizza fra Pizzabakeren

-Sett halve 4. sesong av Weeds

-Brannkamp på TV

-Lat dag med mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brannkamp?

Brann?

Seriøst, BRANN???

Si meg, bor ikke du i samme by som Norges beste lag holder til?

Rosenborg!!

Også brann, da!

:snurt:

(bare si ifra, kan godt lære deg Rosenborgsangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte deg :hug:

beklager at jeg ikke har vært her så mye den siste tiden, tar sikte på at det retter seg opp nå :Nikke:

takk for koselig mld i boka mi, mazzimor :klemmer: håper du har hatt en flott helg og at du får en strålende mandag :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en grei dag jeg. Var på skolen i noen timer, og har i grunnen brukt ettermiddagen til pensumlesing bare avbrutt av middag. I dag stod hjemmelagde karbonader av svinekjøttdeig/tomatpure/parmesan, akkompagnert av ris, rosépeppersaus og brokkoli på menyen. Nå er hodet mitt litt surrete av litt for mye lesing kombinert med litt for mye kaffe og litt for lite frisk luft. Gå meg en tur kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...