Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det! :)

I dag tror jeg jeg har satt personlig rekord i å være lenge på skolen. Dro opp så jeg var der litt før 8 for å starte dagen med spinning. Så leste jeg litt, før jeg møtte ho jeg skulle ha presentasjonen med, så var det to forelesninger på rad, hvor den andre ble avsluttet av vår presentasjon. Gikk greit, og fikk gode tilbakemeldinger fra foreleseren, så det var jo bra. Deilig å ha det overstått! :hoppe:

Nå lager han godeste biff med potetbåter til oss, mens jeg ligger som et (sultent) slakt på sofaen.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almanakken min kom i dag, og den er kjempesøt! :hoppe: Jeg lurer bare på hvordan jeg skal feste den strikken.. :klø:

Edit: Klarte det. Fine boka! :hjerte:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

jeg gjetter at strikken skal sitte slik at den passer med tanke på bokas utforming!

:fnise:

:tunge1:

Grattis med almanakk! :)

Ha en fin kveld :klem:

Takker. Den var virkelig verd pengene! :jepp:

Ha en fin kveld du og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirert av MarianneE, igjen inspirert av Store My, her er noe av det som har vært fint med dagen i dag:

-Å komme hjem til nydelig biff til middag etter en lang skoledag

-Almanakk i posten

-Morgenspinning

-Sol og varmt og fint

-Møvenpick sjokoladeis

-Gjennomgang av bilder fra bryllupsreisen

Deilig å fokusere på de positive tingene i grunnen. Lett å finne ting jeg kan klage over. Kanskje jeg skulle gjort dette til en tradisjon her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :kose:

Nå sitter jeg på datasal på skolen og venter på han godeste. Jeg har vært på masterseminar, og nå venter styrketrening bare han får dilla seg opp hit. Kan ikke si jeg gleder meg, for etter lørdagens trening var jeg støl ca frem til i går! :ler: Men men, blir vel mindre støl nå som det ikke er så lenge siden sist. Ble utrolig nok ikke støl etter gårsdagens spinning. :)

Senere i dag har jeg lyst til å lage tapas og drikke rødvin og hjemmelagde drinker, og kanskje se en film, men vi får se hva det blir til. Skal ut i morra, så må vel kanskje ta det litt med ro i dag. "Problemet" er bare at jeg har lyst til å drikke litt med mannen min ( :fnise: ) også i blant, og synes ikke akkurat jeg kan dra med meg han på bli-kjent-vors med mine nye medstudenter. ;)

Vi kjøpte originalversjonen av Inglorious Bastards her om dagen, så den må vi få sett. Kanskje ikke den ultimate filmen for en romantisk kjærestekveld, men jeg gleder meg. Tarantino sin versjon var utrolig kul, så jeg er ganske spent på hvordan originalen er. Den er visst Tarantinos favorittkrigsfilm, og det må jo være et godt tegn. Får se, får se. Kjøpte noen andre filmer også da vi raida Platekompaniet, så vi har nok av filmer å velge blant. Har dessuten et gavekort der på 600 kr som vi fikk til bryllupet (genial gave!), så det kan bli mange koselige stunder utover høsten! :hoppe:

Oi som jeg kan jabbe.... :sjenert:

God helg til deg også, Miso! :klemmer: Og til alle andre som måtte ta turen innom! :)

Hvem vet, kanskje kommer det en positiv-liste i kveld også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg som spurte hva sko-leken i bryllupet er så har jeg en forklaring på det om det er okei :fnise: Det er for å finne ut hvor godt paret kjenner hverandre. Så om den som leder leken spør for eksempel: "Hvem lager mest mat i heimen?", da skal brud og brudgom ha en herresko og en damesko, og deretter løfte den skoen som hører til den personen som lager mest mat hjemme. Om det er mannen, så skal herreskoen løftes etc :) Moro lek!

Haha... så artig... et forslag jeg kanskje må lufte for min kjære! :fnise:

Mazzi, så flott å fokusere på de positive tingene i hverdagen! Det er noe vi alle burde bli flinkere til syns jeg...

Ha en flott helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm :) Leken er veldig morsom, spesielt for oss som får se på :) Sikker på noen i omgangskretsen din har hørt om den som kan forklare den litt bedre enn meg :fnise:

Håper du får en super helg Mazzi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeartig lek! Bra initiativ av forloveren min. Har hele greia på film, holdt på å le meg ihjel da jeg så den! :fnise:

Dagens fine liste :)

-hjemmelagd hvitløksbrød med aioli

-t-skjortevær

-film&kjæreste

-helg!

-mail fra bestemor

-styrketrening og skryt fra "treneren" vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Nå fikk jeg veldig lyst på hjemmelaget hvitløksbrød med aioli :sikle:

Det blir heldigvis sistnevnte i morra, med masse anna assortert tapas :hoppe:

Håper du fortsatt får en fin helg, begynnelsen har jo sett riktig så bra ut :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke dy meg, er ikke ailoi hvitløksmajones? :sjenert: Jeg bare lurer fordi du skriver du har det til hvitløksbrød :) Høres forresten veldig godt ut! Jeg er fryktelig glad i både hvitløk og aioli :fnise: Ååh, nå fikk jeg lyst på sandwich med aioli :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...