Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Leseøkt på en lørdag så tidlig i semesteret, jeg er superimponert :pls:

Og trening og greier attpåtil, her snakker vi superMazzi :duskedame:

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han leter etter gull MariannE :lur:

:hoho::ler::fnise:

Sov som en stein jeg, deilig! :bolledeig: Nå er jeg oppe og klar for min første lille leseøkt dette semesteret. Skal ha en muntlig presentasjon til torsdag, så jeg må vel begynne så smått å se over hva det gjelder. Etterpå skal vi ha vår første treningsøkt på ei stund, det kan jo bli interessant... :sjenert:

Jeg er mektig inponert!!!! Steike... hvor tar du energien fra? Lese er det siste jeg hadde prestert i dag, hehe.

Sikker på at du fikser den treningsøkten bra jeg :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid troa på deg fru Mazzi :klemmer:

skal sende masse tanker til deg :klem:

Det er godt noen har troa! :fnise:

:klemmer:

:goodbye:

Ha en flott helg! :klemmer:

Ha en fin helg du og! :)

Leseøkt på en lørdag så tidlig i semesteret, jeg er superimponert :pls:

Og trening og greier attpåtil, her snakker vi superMazzi :duskedame:

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Økt og økt fru blom.. Måtte nesten lese gjennom noe, siden jeg skal ha muntlig presentasjon til uka.. Treninga var fordi han godeste tvang meg avgårde. Men deilig å ha unnagjort begge deler! :jepp:

God helg og :klemmer: til deg og

Jeg er mektig inponert!!!! Steike... hvor tar du energien fra? Lese er det siste jeg hadde prestert i dag, hehe.

Sikker på at du fikser den treningsøkten bra jeg :)

:hug:

Har egentlig ikke energien.. :sjenert: Trikset er bare å gjøre ting uten å tenke seg om først! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg! :nigo:

Kjenner jeg også fikk litt lyst ut å feste nå, det er SERIØST lenge siden.. Jeg har liksom sjelden lyst :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe: for tvinging avgårde på trening! :ler: Det er alltid best når det er overstått!!

Ha en kjempefin kveld/natt/søndagsmorgen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hadde en kjempekoselig kveld med mine nye studievenner. Har hatt en sløv dag i dag. Er mer lemster enn jeg trodde var mulig, noe som tyder på at det var aaaaltfor lenge siden sist trening. Har lest en kort pensumartikkel, men bortsett fra det har jeg gjort lite fornuftig. Med mindre soving, burgerspising eller sjokoladefråtsing kan ses på som fornuftig, men det er det vel vanskelig å argumentere for.. :sjenert:

Skal snart lage en av mine "spesialiteter", nemlig risotto, til middag. Nam nam! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg karra meg opp av senga tidligere enn nødvendig, for å rekke innom studentbokhandelen for å kjøpe ei bok før dagens forelesning. De hadde den før helga, men ikke nå lengre.. Ergo kunne jeg fint ha sovet et par timer til... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig med en sånn bomtur så tidelig på morgenen, og attpåtil på en mandag!!!!

Håper dagen din blir bedre utover dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan det jo egentlig bare gå en vei! :fnise:

Gleder meg til å sove middag i dag.. :Gjesp: Men først skal jeg på forelesning fra 1015 til 12, og så må jeg møte ei for å lage den muntlige presentasjonen vi skal holde til torsdag. Etter det kan jeg endelig dra hjem til mannen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig hjemme. Fikk gått innom treningssenteret og fornya treningskortet til han godeste istad. Han får trene på studentsenteret pga meg, men de hadde nye regler i år, så det så litt mørkt ut en stund. Men det ordner seg for snille jenter og greie gutter, til slutt fikk han helårskort for 550 kr, det samme som jeg betaler :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almanakken min er på vei!! :strix: Gleder meg til den ligger i postkassa. Begynner å bli mange datoer å holde styr på i hodet og på diverse lapper, så nå skal det bli godt å få den! :fnise:

Hittil i dag har jeg:

-vaska to maskiner med klær

-lest pensum i halvannen time

-kjøpt en overraskelsesgave til han godeste

-møtt han godeste, gitt han gaven, spist lunsj (hvitløksbrød med aioli :sikle: )

-handla

Program for resten av dagen:

-lage powerpointen til en presentasjon jeg skal ha til torsdag

-lese litt til

-ta oppvasken eller få han godeste til å gjøre det

-lage middag (serranoskinkesurret kyllingfilet med hvitvinsdampa grønnsaker, tagliatelle og fløtesaus)

-kanskje kikke litt i butikkene vi har tilgodelapper i etter bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle inspirere deg til husvask slik du etterlyste, men synes du har vært så flink ellers idag at jeg gidder ikke allikevel.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...