Spatula Skrevet 19. august 2009 #41 Del Skrevet 19. august 2009 Haha.. Ja, vi er nok enige angående skolen.. For jeg går nok på den samme.. ! Huff! Mazzi ikkke bra Her er det 25,5 grader i solveggen og helt vindstille. Du kan få låne solveggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 19. august 2009 Får kanskje ta meg en tur ut og sjekke solveggen her også da! Pleier å være ganske lunt der! Kanskje det hjelper litt på humøret.. Hjelper ihvertfall ingenting å studere seg grønn og blå på fagkombinasjoner som er foreslått av skolen, men som ikke lar seg gjennomføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. august 2009 #43 Del Skrevet 19. august 2009 De er veldig flinke på det! Men det går bra, Mazzi - selv om ting ser veldig håpløst ut i starten.. Da jeg var på rådgivning angående mitt karrierevalg fikk jeg høre at det var "mange veier til Rom" noe mer hjelp var det ikke å få.. Jeg sliter enda litt med veien videre og søker som en gal på nettet etter svar.. Jeg har til og med sendt masse e-poster til såkalte studieveiledere... Men som sagt - det finnes mange veier til Rom Det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #44 Del Skrevet 19. august 2009 Gratulerer med 5år Ha en flott dag, håper det ordner seg med skole og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #45 Del Skrevet 19. august 2009 Er meldt tropenatt i barteby-kontinentet i morgen Og tempraturer over 30 grader på dagen Da blir det godt og varmt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp, skal bli deilig med litt ordentlig varme! Grilla istad, og det var godt og varmt i solveggen, men kald luft så fort man ikke var midt i sola. Gleder meg til varm luft og fint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2009 #47 Del Skrevet 19. august 2009 hey friend... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2009 #48 Del Skrevet 19. august 2009 Gratulerer med 5-årsdag! Og håper du vil trives bedre i barteby i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) hey friend... Gratulerer med 5-årsdag! Og håper du vil trives bedre i barteby i år. Takk takk Nå er han godeste på butikken for å kjøpe frukt til meg, etter at jeg praktiserte litt god gammeldags overtalelseskunst.. Krysser fingrene for at barteby er snill mot meg i året som kommer! Ser i det minste ut til å ordne seg med fag, på et vis.. Endret 19. august 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. august 2009 #50 Del Skrevet 19. august 2009 Ny dagbok! Nå har jeg deg på mine innlegg For en pangstart på dagboka di!! 3 sider på det første døgnet! Phu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. august 2009 #51 Del Skrevet 20. august 2009 Mazzi! Da har også jeg klart å somle meg inn i den nye boka! Kjipt å måtte være et sted som ikke helt passer, men når fagkombinasjonene til slutt sitter, så kan du jo distrahere deg vekk fra alt sammen! Jeg kommer nok til å føle det litt på samme måte med jobben framover, "alle" kollegene mine drar fra meg! Vi får holde hverandres mot oppe! Hadde dere fint jubileum i går da? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 20. august 2009 Ny dagbok! Nå har jeg deg på mine innlegg For en pangstart på dagboka di!! 3 sider på det første døgnet! Phu! Mazzi! Da har også jeg klart å somle meg inn i den nye boka! Kjipt å måtte være et sted som ikke helt passer, men når fagkombinasjonene til slutt sitter, så kan du jo distrahere deg vekk fra alt sammen! Jeg kommer nok til å føle det litt på samme måte med jobben framover, "alle" kollegene mine drar fra meg! Vi får holde hverandres mot oppe! Hadde dere fint jubileum i går da? :rødme: Satser på at det ordner seg til slutt for oss begge! Nå skal jeg straks opp på skolen for å møte "klassekameratene" mine for første gang. Det blir spennende! Er ikke så veldig glad i akkurat den bli-kjent-fasen.. Hadde en grei dag i går, uten at den egentlig bar så veldig preg av jubileum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. august 2009 #53 Del Skrevet 20. august 2009 Hei søta hvordan står det til med deg idag?? håper alt er bra, og at du har sol og varmt vær her er det noe sol, men overskya så jeg regner med at sola forsvinner rimlig fort.. egentlig greit siden jeg skal jobbe til kl 21, kjipt å vite at det er knallvær ute da!! håper uansett at du får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 #54 Del Skrevet 20. august 2009 Ble været fint i dag? Håper du får en fin klasse Og en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 20. august 2009 #55 Del Skrevet 20. august 2009 Herremoses! Det er for øyeblikket nesten 27 grader i BERGEN-BY! I am shocked! Det er faktisk varmere ute enn inne hos oss Merkelig vær! Det blåser utrolig kraftig og det er overskyet, men deeilig varme Håper det er like fint i bartebyen ennå da SUPERT med litt til varme før høsten setter inn for fullt! Hvordan går det på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 20. august 2009 Høres ut som det er ca samme vær her som i Bergen! Dårlig med sol, men overskya og varmt I dag har jeg vært på min første forelesning som masterstudent gg fått ordna en del småting på skolen. Kom hjem til ferdig middag istad, deilig! :rødme: Ha en strålende ettermiddag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. august 2009 #57 Del Skrevet 20. august 2009 Åh så snill mannen din er som har laget middag til deg :rødme: det er sånn det skal være det til godeste mazzimor som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 20. august 2009 Han kan når han vil! Nå skal vi i bursdag til typen til venninna mi. Tror det blir koselig, hun hadde ihvertfall kjøpt inn et stort lager av usunne ting... Vi har bare et problem: Hva i huleste kjøper man i bursdagsgave til en som blir 26, og som man egentlig ikke kjenner så godt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 #59 Del Skrevet 20. august 2009 en sekser øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. august 2009 #60 Del Skrevet 20. august 2009 For en tulleskole jeg går på... Amen sister. Men det ordna seg til slutt, eller? har en tendens til å gjøre det (etter mye hodestanging). Gratulerer med ny bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå