Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Haha.. Ja, vi er nok enige angående skolen.. For jeg går nok på den samme.. !

Huff! Mazzi ikkke bra :( Her er det 25,5 grader i solveggen og helt vindstille. Du kan få låne solveggen min :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får kanskje ta meg en tur ut og sjekke solveggen her også da! :jepp: Pleier å være ganske lunt der! Kanskje det hjelper litt på humøret.. Hjelper ihvertfall ingenting å studere seg grønn og blå på fagkombinasjoner som er foreslått av skolen, men som ikke lar seg gjennomføre.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig flinke på det!

Men det går bra, Mazzi - selv om ting ser veldig håpløst ut i starten..

Da jeg var på rådgivning angående mitt karrierevalg fikk jeg høre at det var "mange veier til Rom" noe mer hjelp var det ikke å få.. Jeg sliter enda litt med veien videre og søker som en gal på nettet etter svar.. Jeg har til og med sendt masse e-poster til såkalte studieveiledere... Men som sagt - det finnes mange veier til Rom :sukk:

:klemmer: Det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meldt tropenatt i barteby-kontinentet i morgen ;) Og tempraturer over 30 grader på dagen :Nikke:

Da blir det godt og varmt igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal bli deilig med litt ordentlig varme! :bolledeig: Grilla istad, og det var godt og varmt i solveggen, men kald luft så fort man ikke var midt i sola. Gleder meg til varm luft og fint vær! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

hey friend...

:vinke:

Gratulerer med 5-årsdag! :hjerte:

Og håper du vil trives bedre i barteby i år. :klemmer:

Takk takk :) Nå er han godeste på butikken for å kjøpe frukt til meg, etter at jeg praktiserte litt god gammeldags overtalelseskunst.. :fnise:

Krysser fingrene for at barteby er snill mot meg i året som kommer! :Nikke: Ser i det minste ut til å ordne seg med fag, på et vis.. :Gjesp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:goodbye: Mazzi!

Da har også jeg klart å somle meg inn i den nye boka! :hoppe:

Kjipt å måtte være et sted som ikke helt passer, men når fagkombinasjonene til slutt sitter, så kan du jo distrahere deg vekk fra alt sammen! :jepp: Jeg kommer nok til å føle det litt på samme måte med jobben framover, "alle" kollegene mine drar fra meg! :tristbla: Vi får holde hverandres mot oppe! :kose:

Hadde dere fint jubileum i går da? :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok! Nå har jeg deg på mine innlegg :nigo:

:hakeslepp: For en pangstart på dagboka di!! 3 sider på det første døgnet! Phu!

:tommelopp:

:goodbye: Mazzi!

Da har også jeg klart å somle meg inn i den nye boka! :hoppe:

Kjipt å måtte være et sted som ikke helt passer, men når fagkombinasjonene til slutt sitter, så kan du jo distrahere deg vekk fra alt sammen! :jepp: Jeg kommer nok til å føle det litt på samme måte med jobben framover, "alle" kollegene mine drar fra meg! :tristbla: Vi får holde hverandres mot oppe! :kose:

Hadde dere fint jubileum i går da? :rødme:

:klemmer:

:vinke:

Satser på at det ordner seg til slutt for oss begge! :Nikke: Nå skal jeg straks opp på skolen for å møte "klassekameratene" mine for første gang. Det blir spennende! :redd: Er ikke så veldig glad i akkurat den bli-kjent-fasen.. :sjenert:

Hadde en grei dag i går, uten at den egentlig bar så veldig preg av jubileum.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :klemmer:

hvordan står det til med deg idag?? :klemmer: håper alt er bra, og at du har sol og varmt vær :Nikke:

her er det noe sol, men overskya så jeg regner med at sola forsvinner rimlig fort.. egentlig greit siden jeg skal jobbe til kl 21, kjipt å vite at det er knallvær ute da!!

håper uansett at du får en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremoses! Det er for øyeblikket nesten 27 grader i BERGEN-BY! I am shocked! :blink:

Det er faktisk varmere ute enn inne hos oss :fnise: Merkelig vær! Det blåser utrolig kraftig og det er overskyet, men deeilig varme :) Håper det er like fint i bartebyen ennå da ;) SUPERT med litt til varme før høsten setter inn for fullt!

Hvordan går det på skolen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er ca samme vær her som i Bergen! Dårlig med sol, men overskya og varmt :)

I dag har jeg vært på min første forelesning som masterstudent gg fått ordna en del småting på skolen. Kom hjem til ferdig middag istad, deilig! :rødme:

Ha en strålende ettermiddag, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så snill mannen din er som har laget middag til deg :rødme: det er sånn det skal være det :Nikke:

:hug: til godeste mazzimor som finnes :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan når han vil! :fnise:

Nå skal vi i bursdag til typen til venninna mi. Tror det blir koselig, hun hadde ihvertfall kjøpt inn et stort lager av usunne ting... :ler: Vi har bare et problem: Hva i huleste kjøper man i bursdagsgave til en som blir 26, og som man egentlig ikke kjenner så godt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tulleskole jeg går på... :murvegg:

Amen sister. Men det ordna seg til slutt, eller? har en tendens til å gjøre det (etter mye hodestanging).

Gratulerer med ny bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...