Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det var på tide med en ny bok nå, synes jeg. Er sånn passe nygift og går straks i gang med nytt studium, altså et passende tidspunkt for en ny start.

Herved erklærer jeg boka for åpnet! :enig:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk! Ikke verst å få besøk i boka så kjapt! :)

Tror jeg må få lagd meg en ticker, synes signaturen min ser så tom og kjedelig ut akkurat nå.. Vet bare ikke helt hva den skal telle ned til! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Ikke verst å få besøk i boka så kjapt! :)

Tror jeg må få lagd meg en ticker, synes signaturen min ser så tom og kjedelig ut akkurat nå.. Vet bare ikke helt hva den skal telle ned til! :vetikke:

"Så lenge har vi vært lykkelig gift"-ticker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lagd noen ticker enda. Får ta det senere, nå må jeg ut og ordne meg busskort og litt sånt. Kanskje jeg skal få bestilt meg nytt pass i samme slengen. Sannelig ikke bare-bare å bytte navn! ;) Men veldig koselig å hete det samme da! :) Spesielt hvis det dukker opp en mini-mazzi en gang i fremtida... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Stemmer for en mini-mazi!!

:fnise: Blir neppe en mini med det første, skal tross alt studere i to år til nå... Men man vet jo aldri hva fremtida vil bringe! ;)

:klemmer:

Gratulerer med ny bok :)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagd noen ticker enda. Får ta det senere, nå må jeg ut og ordne meg busskort og litt sånt. Kanskje jeg skal få bestilt meg nytt pass i samme slengen. Sannelig ikke bare-bare å bytte navn! ;) Men veldig koselig å hete det samme da! :) Spesielt hvis det dukker opp en mini-mazzi en gang i fremtida... :lur:

Derfor skiftet jeg navn noen mnd før Babymelona kom! :plystre: Da vi giftet oss leste presten opp samme etternavn. Litt snålt, men sånn er det. Så fikk jeg iallefall fikset alle papirer etc før Babymelona tok all tida vår! :jepp:

Stemmer forresten også for mini-mazzi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:hoho: Godt det ikke er dere som har det avgjørende ordet her! Tror nok vi venter noen år til med en mini-mazzi, siden jeg begynner på master nå osv.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj!! Ny bok :nigo:

Gratulerer!!!!

Da har jeg fått "huket" av den hos meg og.

Kan jeg få spørre om hva du skal ta master i?

Mini-mazzi er ingen dum idé nei, men skjønner godt den der med å gjøre studiene unna først ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...