Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var på tide med en ny bok nå, synes jeg. Er sånn passe nygift og går straks i gang med nytt studium, altså et passende tidspunkt for en ny start.

Herved erklærer jeg boka for åpnet! :enig:

Endret av Mazilla
Skrevet

Gratulerer med ny bok, som nygift!!!!! :blomst:

Skrevet

Takk takk! Ikke verst å få besøk i boka så kjapt! :)

Tror jeg må få lagd meg en ticker, synes signaturen min ser så tom og kjedelig ut akkurat nå.. Vet bare ikke helt hva den skal telle ned til! :vetikke:

Skrevet
Takk takk! Ikke verst å få besøk i boka så kjapt! :)

Tror jeg må få lagd meg en ticker, synes signaturen min ser så tom og kjedelig ut akkurat nå.. Vet bare ikke helt hva den skal telle ned til! :vetikke:

"Så lenge har vi vært lykkelig gift"-ticker! :jepp:

Skrevet

:vinke:

Hjalp det? Kom den? :popcorn:

:fnise:

Skrevet

Ticker?? :klø:

Skrevet

ingen ticker, nei.

Men derimot en ny, koselig bok!

Godt å ha deg tilbake igjen!!!

:klemmer:

Skrevet

Har ikke lagd noen ticker enda. Får ta det senere, nå må jeg ut og ordne meg busskort og litt sånt. Kanskje jeg skal få bestilt meg nytt pass i samme slengen. Sannelig ikke bare-bare å bytte navn! ;) Men veldig koselig å hete det samme da! :) Spesielt hvis det dukker opp en mini-mazzi en gang i fremtida... :lur:

Skrevet

:goodbye:

Stemmer for en mini-mazi!!

Skrevet
:goodbye:

Stemmer for en mini-mazi!!

:fnise: Blir neppe en mini med det første, skal tross alt studere i to år til nå... Men man vet jo aldri hva fremtida vil bringe! ;)

:klemmer:

Gratulerer med ny bok :)

:helen:

Skrevet
Har ikke lagd noen ticker enda. Får ta det senere, nå må jeg ut og ordne meg busskort og litt sånt. Kanskje jeg skal få bestilt meg nytt pass i samme slengen. Sannelig ikke bare-bare å bytte navn! ;) Men veldig koselig å hete det samme da! :) Spesielt hvis det dukker opp en mini-mazzi en gang i fremtida... :lur:

Derfor skiftet jeg navn noen mnd før Babymelona kom! :plystre: Da vi giftet oss leste presten opp samme etternavn. Litt snålt, men sånn er det. Så fikk jeg iallefall fikset alle papirer etc før Babymelona tok all tida vår! :jepp:

Stemmer forresten også for mini-mazzi! :lur:

Skrevet

Hei søta :vinke:

gratulerer med ny bok :hoppe: så moro :klemmer:

nå ligger du på mine innlegg :jepp:

ha en strålende dag videre :hug:

Annonse
Skrevet

Jeg stemmer også for minibazzi :jepp:

Men den kom ikke nei... :sukk:

Skrevet

Grattis med ny bok :nigo:

Og selvfølgelig stemmer jeg for en mini-mazzi :hoppe:

Skrevet

Ny bok jo!! :hoppe:

Dersom valgurnene ikke er stengt enda, stemmer jeg også JA til en minimazzi!! :jepp:

Skrevet
:hoho: Godt det ikke er dere som har det avgjørende ordet her! Tror nok vi venter noen år til med en mini-mazzi, siden jeg begynner på master nå osv.. ;)
Skrevet

Oj oj!! Ny bok :nigo:

Gratulerer!!!!

Da har jeg fått "huket" av den hos meg og.

Kan jeg få spørre om hva du skal ta master i?

Mini-mazzi er ingen dum idé nei, men skjønner godt den der med å gjøre studiene unna først ;)

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...