Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #21 Del Skrevet 17. august 2009 Dette skjønnte jeg ikke helt? Er ikke akkurat sånn at de jeg har "involvert" meg med har vært interessert i det heller, de virker jo ikke å være klar for et forhold en gang. Mener selvfølgelig ikke at jeg ikke er interessert i barn om noen år, men hadde jeg vært klar for det nå hadde de i alefall fått panikk Ja, og når ingen av dere egentlig er klar for et forhold - må det ikke da bare bli et spill? Fra begges side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #22 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg forventer meg meg at det kribler i magen, at jeg tenner på personen og kan se for meg et forhold på sikt. Det er snakk om veldig hyggelige gutter som jeg har beholdt som venner nettopp fordi vi er gode venner, men ikke noe mer. Men gud skal vite at jeg av og til har tenkt tanken om "fornufts-forhold", men det må jo være noe mer enn bare et vennskap i et forhold, det kan vi vel være enige i? Helt enig, vennskapsforhold kan du nok bare styre unna. Må jo ha kjærestekjemien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #23 Del Skrevet 17. august 2009 Flott da! Der har jeg nok gått på en smell ved siste anledning Men når jeg først blir interessert i en person synes jeg det er vanskelig å holde tilbake og late som jeg ikke er interessert og gjøre meg utilgjengelig. Men, må vel bare lære at det er sånn gutta vil ha det, kjøpe meg en selvhjelpsbok om dating og begynne å spille spillet som skal spilles... Skal ikke være så lett dette nei... Langt fra alle gutter som vil ha det slik da. Mange gutter liker jenter som viser hva de føler, og om du spiller spill så mister de helt interessen/tror de ikke har sjangs og går videre. Du klarer aldri å skremme vekk en mann som virkelig er interessert i deg ved å vise at du også er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #24 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, og når ingen av dere egentlig er klar for et forhold - må det ikke da bare bli et spill? Fra begges side. Men jeg er jo klar for et forhold!? Det er jo det som er hele poenget! Men et forhold som ikke involverer noen planer om barn eller giftemål i løpet av kort sikt. Det er noe som jeg gjerne vil ha på lang sikt, men er ikke desperat etter å få det "i boks" nå, langt i fra. Jeg vil bare ha et kjæresteforhold som da forhåpentligvis kan utvikle seg til et samboerforhold etterhvert for så gjerne utvikle seg til familie men det må man jo ta steg for steg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. august 2009 #25 Del Skrevet 17. august 2009 Kristian 82, takk for tilbakemeldingene, virker som du skjønner hva jeg mener, og kanskje du har rett, litt uflaks får man jo tåle så får jeg håpe jeg har til gode å treffe mannen i mitt liv etterhvert uten alt for mye spill og utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #26 Del Skrevet 17. august 2009 Men jeg er jo klar for et forhold!? Det er jo det som er hele poenget! Men et forhold som ikke involverer noen planer om barn eller giftemål i løpet av kort sikt. Det er noe som jeg gjerne vil ha på lang sikt, men er ikke desperat etter å få det "i boks" nå, langt i fra. Jeg vil bare ha et kjæresteforhold som da forhåpentligvis kan utvikle seg til et samboerforhold etterhvert for så gjerne utvikle seg til familie men det må man jo ta steg for steg.. Har du hørt uttrykket alt eller ingenting i kjærlighet? Jeg tror ikke det er helt enkelt å balansere et forhold på den måten du egentlig vil. Hovedpoenget med et forhold, biologisk sett, er som du vet å få barn i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #27 Del Skrevet 17. august 2009 Har du hørt uttrykket alt eller ingenting i kjærlighet? Jeg tror ikke det er helt enkelt å balansere et forhold på den måten du egentlig vil. Hovedpoenget med et forhold, biologisk sett, er som du vet å få barn i sammen. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig, nå blir jeg bare mer forvirra, mener du at at hvis jeg hadde gått tidlig ut og sakt jeg var klar for barn, giftemål og hele pakka så ville det trigget interessen hos gutten? Den kjøper jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #28 Del Skrevet 17. august 2009 Og takk til dere alle som har gitt tilbakemeldinger, interessant å få andres synspunkter på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #29 Del Skrevet 17. august 2009 Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig, nå blir jeg bare mer forvirra, mener du at at hvis jeg hadde gått tidlig ut og sakt jeg var klar for barn, giftemål og hele pakka så ville det trigget interessen hos gutten? Den kjøper jeg ikke helt... Ja, det kan det jo gjøre faktisk. Hvis det er det han også vil ha. Hvis du derimot sier at du ikke vil ha det, mens han vil ha det, hva skal han med deg til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #30 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, det kan det jo gjøre faktisk. Hvis det er det han også vil ha. Hvis du derimot sier at du ikke vil ha det, mens han vil ha det, hva skal han med deg til da? Nå har jo ikke det vært noe tema da, og jeg synes det vil være unaturlig å planlegge barn og giftemål før man en gang klarer å komme seg til forholdsstadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #31 Del Skrevet 17. august 2009 Nå har jo ikke det vært noe tema da, og jeg synes det vil være unaturlig å planlegge barn og giftemål før man en gang klarer å komme seg til forholdsstadiet. Tja, det bør alltid være med i bakhodet. For som sagt, hvis den ene ønsker seg giftermål og barn, mens den andre absolutt ikke vil det - så blir det krasj fra starten av. Men du finner nok ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #32 Del Skrevet 17. august 2009 Tja, det bør alltid være med i bakhodet. For som sagt, hvis den ene ønsker seg giftermål og barn, mens den andre absolutt ikke vil det - så blir det krasj fra starten av. Men du finner nok ut av det Ja jeg får håpe det! Kan jo alltids prøve litt forskjellige taktikker nå, etter tips herfra så får vi se hva om skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 17. august 2009 #33 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg er en jente i slutten av 20 årene som har fast jobb, god styring på økonomien og eier min egen leilighet. Får ofte høre at jeg er ei veldig pen jente som er morsom å være sammen med. Jeg har sett det der flere ganger. Jeg tror faktisk at du rett og slett er for lett å ha med å gjøre. Virker som om menn flest som har noen damer å velge mellom rett og slett faller for damer som er litt mystiske eller vanskelige. Jeg forstår det ikke selv, men jeg har observert at kvinner som er litt mystiske og/eller vanskelige har større hell i kjærlighet enn damer som er endel penere, intelligente og lette å ha med å gjøre. Jeg tror at kvinner rett og slett ikke må vise hele sin personlighet for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #34 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har sett det der flere ganger. Jeg tror faktisk at du rett og slett er for lett å ha med å gjøre. Virker som om menn flest som har noen damer å velge mellom rett og slett faller for damer som er litt mystiske eller vanskelige. Jeg forstår det ikke selv, men jeg har observert at kvinner som er litt mystiske og/eller vanskelige har større hell i kjærlighet enn damer som er endel penere, intelligente og lette å ha med å gjøre. Jeg tror at kvinner rett og slett ikke må vise hele sin personlighet for tidlig. Interessant! Men da kommer jeg egentlig tilbake til at jeg må spille et spill, være mystisk, vanskelig og utilgjengelig... Føler ikke helt at det er meg.. Men skal legges til at selv om jeg får mange tilbakemeldinger om at jeg er pen, søt og morsom stemmer det jo ikke helt med den oppfatningen jeg har av meg selv, er absolutt ikke slik at jeg er veldig selvsikker og opptrer som at jeg er klar over at jeg er "populær blant gutta" Og komplimenter fra gutter har en tendens til å "prelle av", jeg tar det liksom ikke alvorlig og har vanskelig for å tro at de mener det selv om det gjentas. Det jeg vet er at jeg er til å stole på og seriøs i et forhold eller hvis jeg sier jeg er interessert i noen og jeg utnytter det ikke dersom noen er interessert i meg og jeg ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Så sånn sett skulle jeg gjerne fått flere komplimenter vedrørende dette, da komplimenter på utseende er mer overflatisk og jeg som nevnt har vanskelig for å ta de til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #35 Del Skrevet 17. august 2009 Interessant! Men da kommer jeg egentlig tilbake til at jeg må spille et spill, være mystisk, vanskelig og utilgjengelig... Føler ikke helt at det er meg.. Men skal legges til at selv om jeg får mange tilbakemeldinger om at jeg er pen, søt og morsom stemmer det jo ikke helt med den oppfatningen jeg har av meg selv, er absolutt ikke slik at jeg er veldig selvsikker og opptrer som at jeg er klar over at jeg er "populær blant gutta" Og komplimenter fra gutter har en tendens til å "prelle av", jeg tar det liksom ikke alvorlig og har vanskelig for å tro at de mener det selv om det gjentas. Det jeg vet er at jeg er til å stole på og seriøs i et forhold eller hvis jeg sier jeg er interessert i noen og jeg utnytter det ikke dersom noen er interessert i meg og jeg ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Så sånn sett skulle jeg gjerne fått flere komplimenter vedrørende dette, da komplimenter på utseende er mer overflatisk og jeg som nevnt har vanskelig for å ta de til meg. Jeg tror du gjør lurt i å være helt ærlig når det gjelder hva du egentlig ønsker deg. Så er det jo opp til deg selv å finne ut hvordan du kan oppnå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen B Skrevet 18. august 2009 #36 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Okay, jeg gidder i alle fall ikke å forestille meg og håper ikke mennen jeg møter bevisst spiller spill heller. Enig med Ellevill. Jeg gidder heller ikke å forestille meg og/eller spille hard-to-get/utilgjengelig osv. Jeg har en travel hverdag og en krevende men spennende karriere, så jeg har hverken tid, kapasitet eller interesse av å bruke forferdelig mye energi på slike meningsløse spill. Oppdager jeg at han jeg er interesert i spiller slike teite spill, vrakes han ganske så kjapt! Endret 18. august 2009 av Queen B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supermimz Skrevet 18. august 2009 #37 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Men kjemi så mener man kansje felles humor og en felles forståelse, likt syn på verdier i et forhold og personligheter som går godt sammen. Det er helt klart ikke mye å kreve. TS, det som er viktig er å kose seg, gjør det du ønsker og begynn med noe du har hatt lyst til å lære. en kampsport,en dans, møt nye mennesker innenfor et område du liker. Hvem vet, kansje du møter noen nye og spennende menn Men husk, ikke let, stol på at han bare dukker opp. Jeg tror det lønner seg å være komfortabel med seg selv,sin singeltilværelse, og andre mennesker, når man ønsker å treffe noen. Endret 3. september 2009 av Supermimz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 18. august 2009 #38 Del Skrevet 18. august 2009 Enig med Ellevill. Jeg gidder heller ikke å forestille meg og/eller spille hard-to-get/utilgjengelig osv. Jeg har en travel hverdag og en krevende men spennende karriere, så jeg har hverken tid, kapasitet eller interesse av å bruke forferdelig mye energi på slike meningsløse spill. Oppdager jeg at han jeg er interessert i spiller slike teite spill, vrakes han ganske så kjapt! ditto - har aldri spilt noe spill, har ikke hatt noe problem med å få kjæreste. Med mindre dere regner det å fortsette med sitt eget liv i tillegg til å være på flørteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #39 Del Skrevet 19. august 2009 Dersom ett menneske virkelig ER interessert vil det selvfølgelig ikke trekke seg når andre part viser samme interesse tilbake. Har sett det mange ganger, alle er gifte og faktisk lykkelige;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg er 32 år har jatt 2 kjæreste Skrevet 6. september 2009 #40 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er en jente i slutten av 20 årene som har fast jobb, god styring på økonomien og eier min egen leilighet. Får ofte høre at jeg er ei veldig pen jente som er morsom å være sammen med. Har måttet avise (på en ordentlig måte)flere som har vært interessert i meg fordi det ikke har vært noen kjæreste kjemi mellom oss. Men det er selvsakt hyggelig og bygger opp under selvtilliten å få slike tilbakemeldinger. Men problemet er at det er ikke så ofte jeg faller for noen som jeg kan se for meg et forhold med og når det skjer er det ofte gutter som kanskje er mindre "attraktive" enn meg. Jeg er ikke så opptatt av status og utseende, for meg er det viktig at jeg føler kjemi og forelskelse ovenfor den jeg involverer meg i. Har ofte opplevd å bli overøst med komplimenter og nærmest opphøyet til drømmejenta, men etter den første fasen hvor guttene jobber intenst for å få meg interessert dabber det gjerne av når jeg involverer meg mer og viser sterkere at jeg er interessert i noe mer. Virker da som de bare har prøvd og bevise at de kan få meg, og så er på en måte jakten over. Så sitter jeg der da og lurer på hva som egentlig skjedde. Er vondt å oppleve og får meg til å lure på om det bare er å gi opp. Er absolutt ikke desperat og har ikke vært singel så lenge (ett år) så tror nok ikke det skremmer dem, heller at de har en slags forestilling om at jeg kommer til å dumpe dem og da er det lurt å være først ute?? Hadde man bare kunnet styre hvem man skulle bli forelsket i hadde alt vært så mye enklere.. Jeg ønsker meg en seriøs gutt som er trygg på seg selv, ærlig og trofast... Og i begynnelsen virker det jo alltid så lovende, så hvorfor skal det være så vanskelig å få det til å klaffe? Noen som har opplevd det samme? Og dette er foresten ingen "jeg digger meg selv tråd" om noen skulle tro det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå