Gå til innhold

Tallerken fra merket Anytime

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rigmor_*
Skrevet

Hei,

Jeg har store, hvite middagstallerkener som jeg ikke kan finne i noen butikker. Fikk disse for nesten tre år siden. På undersiden er det en sort firkantet logo med en hvis S inni, og så står det Anytime bak. Noen her inne som har noen ideer om hvor disse finnes i Bergensområde?

Skrevet
Hei,

Jeg har store, hvite middagstallerkener som jeg ikke kan finne i noen butikker. Fikk disse for nesten tre år siden. På undersiden er det en sort firkantet logo med en hvis S inni, og så står det Anytime bak. Noen her inne som har noen ideer om hvor disse finnes i Bergensområde?

Fåes kjøpt på blant annet matvarekjeden Ultra og andre store matbutikker mulig også Ica Maxi osv

Gjest Gjest_Ennovy_*
Skrevet

Meny mener jeg har anytime.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet
Meny mener jeg har anytime.
Gjest Gjest_Vero_*
Skrevet

"Pytt i Panne" og "Obs" fører også merket "Anytime". Jeg samler også. :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_anny_*
Skrevet

Var og kikket på Anytime på Bohus i går.

Trenger et hverdagsservise og syns dette var veldig fint. Hvordan er kvaliteten? Forstod det slik at det var et servise som hadde blitt ført i mange år. Veldig kjekt å kunne supplere med nye fat når noen har blitt knust.

Skrevet

Jeg kjøpte skåler hos Bohus, veldig stilige :) Tror kvatiteten er bra, ganske tykke så de tåler sikkert en støt!

Skrevet
Jeg kjøpte skåler hos Bohus, veldig stilige :) Tror kvatiteten er bra, ganske tykke så de tåler sikkert en støt!

Jeg kjenner ikke kvaliteten på Anytime, men etter å ha jobbet 10 år meg servise vet jeg at tykkelse og holdbarhet ikke har noe med hverandre å gjøre. Løvtynt servise i benporselen er langt mindre utsatt for sprekker etc. enn tykt servise i stengods. Det har med hva serviset er laget av, ikke hvor tykt det er.

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på Sparkjøp :)

Skrevet
Jeg kjenner ikke kvaliteten på Anytime, men etter å ha jobbet 10 år meg servise vet jeg at tykkelse og holdbarhet ikke har noe med hverandre å gjøre. Løvtynt servise i benporselen er langt mindre utsatt for sprekker etc. enn tykt servise i stengods. Det har med hva serviset er laget av, ikke hvor tykt det er.

Ok, da vet jeg det :)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Ok, da vet jeg det :)

Ute etter bestikket fra Anytime. Fant det ikke på Mega (hvor de har serviset). Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...