Gå til innhold

Tallerken fra merket Anytime


Gjest Gjest_Rigmor_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rigmor_*

Hei,

Jeg har store, hvite middagstallerkener som jeg ikke kan finne i noen butikker. Fikk disse for nesten tre år siden. På undersiden er det en sort firkantet logo med en hvis S inni, og så står det Anytime bak. Noen her inne som har noen ideer om hvor disse finnes i Bergensområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har store, hvite middagstallerkener som jeg ikke kan finne i noen butikker. Fikk disse for nesten tre år siden. På undersiden er det en sort firkantet logo med en hvis S inni, og så står det Anytime bak. Noen her inne som har noen ideer om hvor disse finnes i Bergensområde?

Fåes kjøpt på blant annet matvarekjeden Ultra og andre store matbutikker mulig også Ica Maxi osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_anny_*

Var og kikket på Anytime på Bohus i går.

Trenger et hverdagsservise og syns dette var veldig fint. Hvordan er kvaliteten? Forstod det slik at det var et servise som hadde blitt ført i mange år. Veldig kjekt å kunne supplere med nye fat når noen har blitt knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skåler hos Bohus, veldig stilige :) Tror kvatiteten er bra, ganske tykke så de tåler sikkert en støt!

Jeg kjenner ikke kvaliteten på Anytime, men etter å ha jobbet 10 år meg servise vet jeg at tykkelse og holdbarhet ikke har noe med hverandre å gjøre. Løvtynt servise i benporselen er langt mindre utsatt for sprekker etc. enn tykt servise i stengods. Det har med hva serviset er laget av, ikke hvor tykt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke kvaliteten på Anytime, men etter å ha jobbet 10 år meg servise vet jeg at tykkelse og holdbarhet ikke har noe med hverandre å gjøre. Løvtynt servise i benporselen er langt mindre utsatt for sprekker etc. enn tykt servise i stengods. Det har med hva serviset er laget av, ikke hvor tykt det er.

Ok, da vet jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Ok, da vet jeg det :)

Ute etter bestikket fra Anytime. Fant det ikke på Mega (hvor de har serviset). Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...