Tjorven Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Vil bare hedre deg med en egen tråd og ønske deg en riktig god tur til Spania! Kos deg skikkelig!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Takk takk! Så hyggelig med egen tråd. Jeg skal ha det superfint. Ha en fin ferie du også! Klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 7. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2003 Så hyggelig med egen tråd. Ja, jeg synes det alltid er så hyggelig med de som får egne tråder. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Hei *Arwen*! Slenger meg på her og ønsker deg God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 Hei hei ¤Arwen¤ GOOOOD TUUR TIL SPANIA VENNEN...... Kommer til å savne deg!!!!!!! Sol deg litt for meg også.. Begynner å bli farlig hvit igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 God tur vennen, kommer til å savne deg her på KG! Send noen varme Spania-tanker til oss her da Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 Takk skal dere ha!! Skal sole meg litt for alle jeg, så sant det ikke er for varm til å ligge i solen da. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. august 2003 #8 Del Skrevet 7. august 2003 God tur, klumpen! Kos deg masse, litt for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå