Gå til innhold

date flere

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Ikke faen om du elsket han! Har ALDRI sett en kvinne om elsker en mann. Hun lar seg begeistre av hans verdier og sosiale posisjon. Noen rare kvinner lar seg begeistre av å spille mor for noen tapere av noen menn. Men elske? Ikke faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Ikke faen om du elsket han! Har ALDRI sett en kvinne om elsker en mann. Hun lar seg begeistre av hans verdier og sosiale posisjon. Noen rare kvinner lar seg begeistre av å spille mor for noen tapere av noen menn. Men elske? Ikke faen!

Da har du vanket i merkelige kretser og miljø?

Du har altså ikke sett at din mor elsker/elsket din far?

Kjærlighet finnes og selv om du ikke ser den betyr ikke det at den ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Er det nødvendig å måtte konkurrere med flere andre så gir det meg et meget uheldig inntrykk. Derfor er det selvfølgelig et krav fra min side at det ikke forekommer "dating" av andre samtidig.

Det finnes sikkert en del kvinner du ennå ikke har møtt på din vei.

Og en del av de har et liv fra før av.

For at de skal gi opp sitt gamle liv, må de jo treffe deg og bli kjent med deg først - for å føle etter om dere kan være hverandres "rette".

Så, dernest, kan hun kvitte seg med datingen etter å ha truffet deg og sett at det kan bli noe mer med deg.

Du kan vel ikke forlange at alle damer skal sitte med hendene i fanget og bare vente på at en som deg skal dukke opp og det kanskje kan bli noe - og inntil da undersøker hun ikke mulighetene?!

Det høres nemlig litt slik ut, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert en del kvinner du ennå ikke har møtt på din vei.

Og en del av de har et liv fra før av.

For at de skal gi opp sitt gamle liv, må de jo treffe deg og bli kjent med deg først - for å føle etter om dere kan være hverandres "rette".

Så, dernest, kan hun kvitte seg med datingen etter å ha truffet deg og sett at det kan bli noe mer med deg.

Du kan vel ikke forlange at alle damer skal sitte med hendene i fanget og bare vente på at en som deg skal dukke opp og det kanskje kan bli noe - og inntil da undersøker hun ikke mulighetene?!

Det høres nemlig litt slik ut, synes jeg.

Jeg skrev date andre samtidig. Hvis jeg er interessant så konsentrerer hun seg på meg og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg skrev date andre samtidig. Hvis jeg er interessant så konsentrerer hun seg på meg og ingen andre.

Ok, vel, ja det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Da har du vanket i merkelige kretser og miljø?

Du har altså ikke sett at din mor elsker/elsket din far?

Kjærlighet finnes og selv om du ikke ser den betyr ikke det at den ikke finnes.

Min mor elske min far?!? :skratte: Å herre... *hiksteflire* Nei du. DET gjør hun ikke! Tør ikke tenke på hvor død jeg og min søster hadde vært om hun hadde fått vite at vi begge snakket med ham for et par år siden... Fin fyr faktisk. Snakket mye om å respektere vår mor siden det er den eneste mor vi har. fikk møte mange av min mor sine eks venner (som faktisk bor i samme området som meg). Fikk sett bilder av min mor fra tiden før hun ble mor. Var mye ukjent mark der gitt...

Neidu... Jeg har aldri sett eller opplevd at en kvinne elsker en mann. Muligens med unntak for en sønn. (Ikke meg da ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Min mor elske min far?!? :skratte: Å herre... *hiksteflire* Nei du. DET gjør hun ikke! Tør ikke tenke på hvor død jeg og min søster hadde vært om hun hadde fått vite at vi begge snakket med ham for et par år siden... Fin fyr faktisk. Snakket mye om å respektere vår mor siden det er den eneste mor vi har. fikk møte mange av min mor sine eks venner (som faktisk bor i samme området som meg). Fikk sett bilder av min mor fra tiden før hun ble mor. Var mye ukjent mark der gitt...

Neidu... Jeg har aldri sett eller opplevd at en kvinne elsker en mann. Muligens med unntak for en sønn. (Ikke meg da ;) ).

Der finner vi svaret på hvorfor du ser tilværelsen slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...