Gå til innhold

date flere

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente_84_*
Hva foretrekker dere?

Og etter hvor mange dater bør man ta opp temaet?

Risikerer jo å møte på den ene mens man er på date med den andre også... har ikke skjedd, men kan jo skje - men tenker at det er enda mer turn off å nevne det også. Både fordi de kan tenke at jeg er for seriøs - eller det helt motsatte - liker jo de to jeg dater - så vil ikke skremme bort noen av de enda!

...jeg er 30, og har bare kysset en av de - så ganske anstendig enn så lenge ;)

Ærlig talt, jeg skjønner ikke helt tankegangen bak dette. Tror du virkelig mennene hadde fortsatt å gått ut med deg hvis de visste om hverandre? Hvis den ene visste at du hadde kysset den andre? Hvis de visste at du satt her på KG og sa at du liker begge to og ikke vil "skremme de bort". Hvorfor skal du ha lov til å leke med disse mennenes følelser på denne måten?

Ærlig talt syns jeg du fortjener at du er på date med den ene også treffer dere den andre, bare fordi disse mennene faktisk fortjener noe bedre enn å bli ydmyket av deg bare fordi du ikke klarer å bestemme deg. Ærlig talt! Jeg hadde sendt daten min ut døra hvis jeg hadde hørt et knyss om at han datet flere samtidig: Jeg fortjener faktisk ikke å sammenlignes og vurderes opp mot et annet menneske, jeg fortjener å bli betraktet og opplevd alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Ble litt mindre sinna nå. ;)

Bra! Ser jo også at date og date tydeligvis er to forskjellige ting, eller tre til fem forskjellige ting.

Jeg ser ikke nødvendigvis på det å ta en kaffe med noen som en date. Men er det fordi man liker personen, og kan tenke seg et forhold så er det det. For meg. Det gjør jeg ikke med flere av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med ungkaren - der dates og kysses det i flertall

Kunne ALDRI vært med på et slikt program, stå i kø for oppmerksomhet, nei takk.

Man skal ha en date om gangen, og man skal behandle andres føleser med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
hva med ungkaren - der dates og kysses det i flertall

Men han er jo mann og da er det lov. Bare vi kvinner som ikke kan gjøre sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det e nå mæ

Jeg foretrekker å få vite det, rett ut i fjeset, for da kan jeg velge hvordan jeg vil forholde meg til den jeg dater. Enten droppe vedkommende eller bare ha det moro uten å ta det på alvor.

Jeg er en date-en-person-om-gangen-person selv så jeg ville nok ha droppet denne dateren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går jo seff ikke på at det er ulike "regler" for kjønnene. Men i ungkaren eller ungkarskvinnen VET jo alle deltakerne om det, ikke løgn osv. Er jo det som er cluet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Noen har rappet diskusjonsstilen min... Dessuten tar du feil :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.
Enkelte av dere damer er så korttenkte og egoistiske at det er helt utrolig. Men artig å se dere utfolde dere i idiotiet, da. Og hvor blir det av alle de sinte reaksjonene fra andre damer? Er jo opplagt at om ei dame kom til KG og skrev at hun nettopp hadde funnet ut at typen hun har datet i noen måneder, dater 4 andre også, og puler på to av dem (i tillegg til henne). Hun hadde nok fått mye sympati, og fyren ville vel bli kalt for drittsekk, taper og mye annet rart.. Ville han ikke?

Sånn kakles det nå i hønsegården vet du, så vi får vel bare heve oss over det. Forøvrig virker det må meg som at kvinner flest har følgende framdrift:

1. date - kaffe ( og du er garantert googlet og skattelistene sjekket)

2. date - Et glass vin og litt klining

3. date - Knulling ....

Om du kjører parallelløp vet jeg ikke - og med kjennskap til kvinnelige særtrekk vil de garantert aldri fortelle sannhetene om det heller om du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. date - kaffe ( og du er garantert googlet og skattelistene sjekket)

2. date - Et glass vin og litt klining

3. date - Knulling ....

Det er løgn! ER kvinner sånn? Jeg skjems.

Jeg kliner på første date om jeg har lyst, jeg har sex når jeg har lyst, jeg drikker kaffe hvis jeg har lyst, eller ei flaske vin om jeg har lyst. Det er da ingen regler og framdrift på sånn, og sjekke skattelistene? ER DET MULIG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.

Jeg kliner på første date om jeg har lyst, jeg har sex når jeg har lyst, jeg drikker kaffe hvis jeg har lyst, eller ei flaske vin om jeg har lyst. Det er da ingen regler og framdrift på sånn, og sjekke skattelistene? ER DET MULIG?

Ja det er mulig - og har svart belte i dating ;-)... men det kan selvsagt ha sammenheng med hva slags damer jeg har datet selvsagt.... Personling kunne jeg jo ha tenkt meg motsatt rekkefølge ;-) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det jeg ikke skjønner er de som blir helt ville første date, priser deg opp i skyene, vil treffe deg igjen, avtaler nytt treff, er superaktive på telefon og sms, og avlyser date to samme dag.

Eller de som later som de er interessert i forhold, men bare vil pule.

Vil du pule, så ikke si jeg er kvinnen i ditt liv, si at du vil pule med meg, og har jeg lyst til det sier jeg ja, har jeg ikke lyst sier jeg nei.

Og så sier dere at VI er kompliserte,,,, PFØY!

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_jada_*

Det jeg ikke skjønner er de som blir helt ville første date, priser deg opp i skyene, vil treffe deg igjen, avtaler nytt treff, er superaktive på telefon og sms, og avlyser date to samme dag.

Vil du pule, så ikke si jeg er kvinnen i ditt liv, si at du vil pule med meg, og har jeg lyst til det sier jeg ja, har jeg ikke lyst sier jeg nei.

Just presis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke forstått at det at du sier NEI ikke er noe interessant alternativ da altså?

Det er jo akkurat derfor menn lyver slik at du ikke skal si - nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm nei, ikke så komplisert igrunn - men, tror du flertallet er i din kategori ? Men det var valget mellom date for et forhold ? eller date for et knull da ?? eller Ole Brumm varianten kanskje ?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror ikke jeg har vert på date uten at skattelistene er blitt sjekket av henne :klø: det ligger liksom litt mellom linjene når økonomsike forhold tas opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...