Gjest Lila81 Skrevet 16. august 2009 #1 Del Skrevet 16. august 2009 Er en kvinne i slutten av 20-årene som forrige helg møtte på en jevngammel fyr. Det endte med at jeg lå over hos han og vi hadde sex. Dagen etter lå vi åtte timer og snakket sammen før jeg dro hjem; og han ba om tlfnr mitt da jeg skulle gå. Neste helg kontakter han meg (mobilen hans ble frastjålet på jobb, og han hadde ikke nr. mitt før til helga, da en kompis av han fant tonen med ei venninne av meg) og spør om jeg vil ligge over hos han. Jeg kommer, vi snakker sammen og har det hyggelig, og jeg sover der. Ingenting skjer. Hvorfor ber han meg komme når han ikke har planer om noe mer? Ombestemte seg? Jeg har hele tiden vært tilbakeholden og er ikke interessert i noe seriøst forhold med han, men er greit å vite hva han vil... Kan ikke spørre han nå heller da han er utenlands i 3 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapida Skrevet 16. august 2009 #2 Del Skrevet 16. august 2009 Forventer du at noen her skal kunne gi deg svar på hva fyren vil..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #3 Del Skrevet 17. august 2009 du har sex med han og overnatter du hos han når han spør - hva med det er tilbakeholdent????? hvis dere har hatt sex før, og så sover sammen i edru tilstand uten å ha sex- så kan dere jo ikke være spesielt tiltrukket av hverandre... ....ellers så hadde han mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lila81 Skrevet 17. august 2009 #4 Del Skrevet 17. august 2009 Neida, var ikke edru da jeg lå over den siste helga heller. Greia er at jeg lurer på hva som er poenget med å sende 6-7 sms og be om at jeg skal komme, og når jeg kommer så skjer det ikke noe annet enn at jeg sover der. Trodde han var ute etter noe mer når han sender slike fyllemeldinger? Jeg er jo ikke akkurat fremmed for han når jeg har vært der i flere timer (edru) etter at vi hadde sex sist. Er ikke ute etter noen som kan gi meg svar, men lurer på om noen har noen tanker om hvorfor han ber meg komme når han ikke en gang prøver seg...etter at han har sendt 6-7 meldinger for å få meg til å komme hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_s_* Skrevet 17. august 2009 #5 Del Skrevet 17. august 2009 Prøvde du deg på han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #6 Del Skrevet 17. august 2009 Fordi han kjeder seg og pleier sitt eget selvbilde. Synes du skal glemme hele greien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå