Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #1101 Del Skrevet 13. november 2003 Har du blitt troende nå? Tør jeg spørre hvilken religion? Den skeptiske hedonismen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1102 Del Skrevet 13. november 2003 Er det ikke i Budhismen man må leve x antall liv før man kan gå videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 #1103 Del Skrevet 13. november 2003 atamagaokashii (og nei hinduismen.leve flere liv før man går videre, til slutt når man nirvana) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #1104 Del Skrevet 13. november 2003 Man må ikke. Hvis man greier å oppnå nirvana (lurer på hvor kurt cobain havnet) i levende livet kommer syklusen til en ende. Hvordan det er i shinto kan andre svare bedre på. Og zen igjen som også er stor i japan har en litt annen løsning igjen. Men det finnes jo eksperter her på KG. Bare så synd de ikke vil svare på et eneste spørsmål om religion. Ikke engang et generelt et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1105 Del Skrevet 13. november 2003 Nei, du vet; det er ikke alle som er like generøse med kunnskapene sine som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 #1106 Del Skrevet 13. november 2003 du har gitt bort alle kunnskapene dine, så du har ingen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1107 Del Skrevet 13. november 2003 du har gitt bort alle kunnskapene dine, så du har ingen igjen?Nei, jeg deler. Kunnskaper er som kjærlighet. Jo mer man gir, desto mer får man. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. november 2003 #1108 Del Skrevet 13. november 2003 God dag i stuen, Lady Heather! Det er med stor interesse jeg observerer at du nå også beveger deg inn i pedagogikkens verden. Du er snill, du. Min engelske sjef kom til meg en gang og sa at jeg skriver det språket like godt som en innfødt *kry-som-en-hane*, dessuten er jeg den stolte eier av en stykk Oxford Advanced Learner's Dictionary fra 1989. Tror du det kvalifiserer til en hjelpelærer stilling hos deg? Jeg føler for å gi litt av meg selv. PS! Det ble ikke spaghetti i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 #1109 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har Oxford Advanced Learner's Dictionary fra 1991. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1110 Del Skrevet 13. november 2003 Så heldige dere er, Bertha og CeNedra. Tenk så mye kunnskap dere sitter på. Klart du kan få være hjelpelærer. Etter som jeg har observert kan nok det trenges, for her er hullene mange og store i kunnskapsteppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. november 2003 #1111 Del Skrevet 13. november 2003 Har 10 vekttall i juristengelsk, og en ENORM english law dictionary! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. november 2003 #1112 Del Skrevet 13. november 2003 Poirot's er større enn min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #1113 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg trenger også definintivt hjelpelærer tiltross for 6 i studieretningsfag engelsk, psykologi grunnfag med bare engelsk pensum og et festlig opphold i DC. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1114 Del Skrevet 13. november 2003 Poirot's er større enn min!!!Men kjære Bertha, da. Siden du ikke er mann, burde ikke størrelsen vekke en slik frustrasjon. Og Poirot; det er ikke snilt å skryte på den måten. Du kan jo forårsake mindreverdighetskomplekser hos en stakkars appelsin og en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. november 2003 #1115 Del Skrevet 13. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 #1116 Del Skrevet 13. november 2003 meg mindreverdighetskompleks?? ALDRI! jeg har tatt både vekttall jus og psykologi, og min mor er engelsktalende. dessuten ser jeg på meg selv som veldig begavet innen alle området, så det skal nok mere til for å gi denne katten mindreverdighetskompleks ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. november 2003 Forfatter #1117 Del Skrevet 13. november 2003 Godt å høre, min kjære CeNedra. Poirot! Hvor mange ganger skal jeg behøve å si det? SLUTT MED DEN RØYKINGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. november 2003 #1118 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg nak såog bakke snakkvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. november 2003 #1119 Del Skrevet 14. november 2003 jeg pleier å være en meget behersket og sindig person... men JEG ER IKKE COWBOY LAILA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. november 2003 #1120 Del Skrevet 14. november 2003 Ser at disputten har beveget seg over mot vekttallsjaget. Har hoppet av det sporet, og jager studiepoeng nå. Og ingen kan vel forveksle CeNedra med Cowboy Laila. Den damen er jo bare rosa, hun - og ikke en rød katt! Har tatt et lite opphold fra studiepoengjakten - for å ønske ladyen en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå