Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #961 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ah, jeg skjønner. Det skal du få lov til å ha min tillatelse til, Lady H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #962 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor er det sånn at jeg nesten alltid starter nye sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #963 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor er det sånn at jeg nesten alltid starter nye sider?Jeg tror dette skyldes at De er en leder, ikke en etterdilter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #964 Del Skrevet 28. oktober 2003 Åh, jeg er beæret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #965 Del Skrevet 29. oktober 2003 "God bless America - and no place else!" Jeg ler meg ihjel av dette slagordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #966 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmmm...lurer på om CeNedre har blitt smittet av Kira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. oktober 2003 #967 Del Skrevet 30. oktober 2003 smittet jeg? av hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 31. oktober 2003 #968 Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk for hjelpen med oppussingen. Nå har jeg sagt opp avtalen med strømleverandøren, for jeg trenger ikke lenger å skru på lyset. Dette må markeres! *hiver en gubbe i postkassen til LH* KA-BOOOOOOM! Ååååååiiii..... for en flott konfetti! Gøy! Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #969 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trick or treat? BOOO-HA-HA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. november 2003 #970 Del Skrevet 1. november 2003 Nå som hekser, vampyrer, spøkelser og andre individer har trukket seg tilbake og ikke oppstår før om et år igjen, er det mulig for dannede folk å være ute igjen. Et liv utenfor KG - er ikke det litt på kanten, da? Ønsker deg i alle fall en fortreffelig helg - på kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. november 2003 #971 Del Skrevet 1. november 2003 Du er blitt til Lady Leather, etter mitt ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #972 Del Skrevet 1. november 2003 Dronning Hilde knakker på og lurer på når det skal være coctail lunsj ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. november 2003 Forfatter #973 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har hatt en ubeskrivelig deilig helg. Er øm både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #974 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg aner en mindre dannet helg??? Lady Utagerende??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. november 2003 #975 Del Skrevet 3. november 2003 oi oi oi. du sa at jeg var smittet av kira... av hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 Forfatter #976 Del Skrevet 4. november 2003 oi oi oi. du sa at jeg var smittet av kira... av hva da?Ikke annet enn at enkelte bytter avatarer like ofte som andre bytter underbukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 Forfatter #977 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg aner en mindre dannet helg??? Lady Utagerende???Nei, heller innagerende, men veldig deilig. Mmmm. Skal skrive en aldri så liten oppdatering senere. Dør nummer tre viste seg å være et utmerket valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 4. november 2003 #978 Del Skrevet 4. november 2003 Nei, nå tror jeg at jeg ser syner! :gnir meg i øynene: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 Forfatter #979 Del Skrevet 4. november 2003 Nei' date=' nå tror jeg at jeg ser syner! :gnir meg i øynene: :o[/quote']Hva da? Er De aldri så lite sarkastisk frk. Shivani? Lurer på hva som skjer hvis jeg begynner å bare skrive prikker. Dør nummer tre inneholdt et valg som har sikkerhetsnett. Jeg er nok ikke så modig når det kommer til stykket, så jeg har valgt å ta forandringen med babyskritt. Er det ikke merkelig at noe som føles så riktig og godt, samtidig føles så utrygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 Forfatter #980 Del Skrevet 4. november 2003 Dobbeltmoral er den egenskapen jeg forakter mest. Et sett regler for meg, og et helt annet sett med regler for resten av verden. Hva er det som får mennesker til å se ned på andres handlinger, for så i neste øyeblik gjøre akkurat det samme selv? Misunnelse kombinert med dårlig selvtillit? Stå for de handlingene du gjør og la andre få holde på med sitt. Si ifra hvis noe sårer eller plager deg. Ingen er tankelesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå