Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Jeg har også ofte lurt på hva som egentlig er vitsen med å være snill....

Så kom jeg på at jeg ble jo glad da du stakk innom med sjokolade og ullpledd. Så jeg beklager på det aller dypeste dersom du skulle føle deg ille berørt av at du gjorde meg glad ved å være snill...

Det er faktisk DEILIG å være ond en gang i blant ! Moahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:digge:

Karma karma karma karma karma chameleon

You come and go, you come and go

:digge:

PAAAAAAAARRRRRTYYYYYYYYYYYY

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Rosa naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Nå er det seeeeent, og dannede individer er som omvendte vampyrer. Vi må innendørs før nattens frembrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sent før det er så tidlig at fuglene har begynt å kvitre igjen, Lady Heather! :sjarmor:

Tispa, jeg tror hun trenger en Natteranglingskonsulent. For ikke å glemme en Partykonsulent. Jeg melder meg frivillig innen natterangling - tar du party?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, LH. Nå må du snart fortelle oss hvordan det går med dør nr 3. Inntil videre trøster jeg meg med at no news is good news. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Deres nåde.

Forhåpentligvis er De ikke omdannet til dag-vampyr. Lurer forresten på hvordan det hadde vært..... Ondskapsfull og blodtørstig om dagen, snill om natta?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg også, så nå tar jeg natta...

Hvordan var det bak dør nummer tre, forresten?

Jeg begynner å bli nysgjerrig...

:krysse fingre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Syns det er voldsomt til sprenging som foregår her inne...

Har du overraskelse bak dør nr 3???? Får jeg smuuuuuugkikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men eksperimenterer aldri så lite med å ha et liv utenfor KG om dagen. Det er for tidlig å si om jeg lykkes, men det er da verdt et forsøk. Store ting pågår i livet mitt om dagen, men regner med at mye er avklart innen neste uke.

Jeg liker at ting skjer, samtidig som at det er svært så behagelig å bare seile avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...