Gjest Hilde K S Skrevet 24. oktober 2003 #941 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har også ofte lurt på hva som egentlig er vitsen med å være snill.... Så kom jeg på at jeg ble jo glad da du stakk innom med sjokolade og ullpledd. Så jeg beklager på det aller dypeste dersom du skulle føle deg ille berørt av at du gjorde meg glad ved å være snill... Det er faktisk DEILIG å være ond en gang i blant ! Moahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #942 Del Skrevet 24. oktober 2003 Karma karma karma karma karma chameleon You come and go, you come and go PAAAAAAAARRRRRTYYYYYYYYYYYY :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: Rosa naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #943 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har du registrert at du har fått deg en Tidskonsulent, Lady Heather? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #944 Del Skrevet 25. oktober 2003 Urk. Nå er det seeeeent, og dannede individer er som omvendte vampyrer. Vi må innendørs før nattens frembrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #945 Del Skrevet 25. oktober 2003 *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. oktober 2003 #946 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er ikke sent før det er så tidlig at fuglene har begynt å kvitre igjen, Lady Heather! Tispa, jeg tror hun trenger en Natteranglingskonsulent. For ikke å glemme en Partykonsulent. Jeg melder meg frivillig innen natterangling - tar du party? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #947 Del Skrevet 25. oktober 2003 OKI DOKI Bertha!!!! Nå har vi hatt party sia freddan, så det er ingen fare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. oktober 2003 #948 Del Skrevet 25. oktober 2003 *fyre av en lørdagssalutt* KA-BOOOOOOOM! Sånn kan det gå! Bertha og spanjoler i skjønn samkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. oktober 2003 #949 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nei, LH. Nå må du snart fortelle oss hvordan det går med dør nr 3. Inntil videre trøster jeg meg med at no news is good news. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2003 #950 Del Skrevet 26. oktober 2003 God morgen, Deres nåde. Forhåpentligvis er De ikke omdannet til dag-vampyr. Lurer forresten på hvordan det hadde vært..... Ondskapsfull og blodtørstig om dagen, snill om natta????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #951 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg er trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #952 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg også, så nå tar jeg natta... Hvordan var det bak dør nummer tre, forresten? Jeg begynner å bli nysgjerrig... :krysse fingre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #953 Del Skrevet 28. oktober 2003 Oppdatering følger, men ikke før til helgen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. oktober 2003 #954 Del Skrevet 28. oktober 2003 :hoppe opp og ned av nysgjerrighet: :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. oktober 2003 #955 Del Skrevet 28. oktober 2003 jeg skulle invitert deg på spaghetti med utropstegn saus, men så har jeg ikke mer komma-drinker igjen, så jeg lot være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #956 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lady! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #957 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lady!Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. oktober 2003 #958 Del Skrevet 28. oktober 2003 Syns det er voldsomt til sprenging som foregår her inne... Har du overraskelse bak dør nr 3???? Får jeg smuuuuuugkikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #959 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bare lurte på hvor det ble av deg egentlig. Men du tar vel litt hardt i disse skjønnhetssøvnsakene, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #960 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg er her, men eksperimenterer aldri så lite med å ha et liv utenfor KG om dagen. Det er for tidlig å si om jeg lykkes, men det er da verdt et forsøk. Store ting pågår i livet mitt om dagen, men regner med at mye er avklart innen neste uke. Jeg liker at ting skjer, samtidig som at det er svært så behagelig å bare seile avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå