Bettie Skrevet 22. oktober 2003 #921 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har bare vært litt opptatt med å dandere fjærene på hatten min. Etter de høylydte svarene du fikk, kom de litt ut av stilling og kilte meg under nesen i stedet for å svaie flott i hatten. Lurer på om det var noen kyllingfjær her, for jeg syntes jeg så Revetispa forsvant med en av hattefjærene i munnen.
Anna Lovinda Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #922 Skrevet 22. oktober 2003 Der var du jo :D I morgen skal jeg på besøk og prate litt. Dette er den første samtalen vi skal ha etter at jeg bestemte meg. Vet ikke helt hvor modig jeg egentlig er når det kommer til stykket. Kanskje velger jeg å blottlegge meg, kanskje ikke. Slike ting er vanskelige å avgjøre før man befinner seg i samtalen, og har noen retningstråder å gå etter. Så gjenstår det å se, om dør nummer tre viser seg å være det beste valget.
Anna Lovinda Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #923 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har meldt meg på følgende kurs: Ondskap for viderekommende.
Bertha Skrevet 23. oktober 2003 #924 Skrevet 23. oktober 2003 :o Skal jeg hjelpe deg å grave for å komme ned til kurslokalet?
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #925 Skrevet 23. oktober 2003 God morgen Bertha :D Njaaa, trenger vel ikke å grave meg inn på Stortinget, vel?
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #927 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg føler at jeg kanskje burde trene, men orker ikke. Sender derfor alter-egoene mine på aerobics. Sånn; nå føler jeg meg meget bedre...
Bettie Skrevet 23. oktober 2003 #928 Skrevet 23. oktober 2003 Mot er nå så mangt, da.... Forøvrig må du få litt styr på disse egoene dine. De er jo i uttakt med hverandre... Huff! Og det er mye ondskap å studere på Stortinget. Om ikke annet lærer man mye om hvordan man kan falle hverandre i ryggen. Løftebrudd for videregående er et svært populært og antagelig fulltegnet kurs, mens det kanskje er noen plasser igjen på kurset om hvordan legge en avgift slik at det rammer de som har misnt. Det finnes også noen delkurs. Et er å lære seg å si lite med mange ord, et behandler hvordan få makt når man er liten. Men et kurs som desverre alltid er fulltegnet er lønningskurset med ferie. Jeg har en kurskatalog liggende, så det er bare å ta kontakt.....
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #929 Skrevet 23. oktober 2003 Virker som spennede kursmuligheter . Om kursene i utgangspunktet er fulltegnet, vil det ikke by på hindringer for meg. Penger åpner alle dører. Jeg hadde spesielt sansen for Avgiftskurset...lurer på om det kan omgjøres litt slik at det blir anvendelig på ansatte. Send gjerne kurskatalog.
Bettie Skrevet 23. oktober 2003 #930 Skrevet 23. oktober 2003 Penger er en grei døråpner. Her kommer et lite utdrag av kurskatalogen: Kurs 1 (heltid): Jeg lover..... Må ikke forveksles med Norges lover. Innhold: Troverdige løfter man ikke skal holde. Hvordan bryte et løfte slik at det sårer mest Løfter man glemmer Antall ledige plasser: 0 Men statsministeren er på jakt etter nye fjes, og gamle står for fall, så det kan godt bli en åpning ganske snart. Kurs 2 (deltid): Taushet er tull Innhold: Hvordan snakke mest mulig om seg selv uten å slippe andre til Hvordan snakke mest mulig uten å si noe Antall ledige plasser: 4 Kurs 3 (deltid): Liten - men tøff Innhold: Få, men sterke Hvordan mase seg fram til en framskutt maktpossisjon Jeg vil, jeg vil, jeg vil - ikke prøv deg Hvis du ikke gjør som jeg vil, tråkker jeg på deg med foten som jeg har i munnen. Antall ledige plasser: 6 Kurs 4 (heltid): Ikke snu ryggen til meg Innhold: Hvordan bygge opp en falsk tillit for å oppnå det jeg vil. Kurset inneholder mange praktiske øvelser i å falle hverandre i ryggen. Konkurranser Antall ledige plasser: Kommer an på hvem som faller fra underveis Kurs 5 (heltid): Kreativ Avgift Innhold: Hvordan frigjøre kreative evner Kreativitet og nye avgifter Kurset inneholder praktiske øvelser og avsluttes med et prosjekt der egne erfaringer med å pålegge kreative avgifter prøves ut. Husk: Ingen avgift er for stor. Antall ledige plasser: 0 Ellers inneholder katalogen en del kurs som ikke egner seg for viderekommende ondskaper. De er mer beregnet for nybegynnere. Falske smil er et slikt kurs. Påmelding skjer ved frammøte i Stortinget. Ta med penger. Kursmateriell er inkludert i kursavgiften.
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #931 Skrevet 23. oktober 2003 Virker midt i blinken for meg, Bettie. Har du selv forsøkt noen av kursene? Og kan du i såfall anbefale noe?
Gjest Kira Skrevet 23. oktober 2003 #932 Skrevet 23. oktober 2003 O' kjære, Lady H. Hvordan står det til, i det vakre Godset? Har De det bra? Jeg venter å høre fra deg.
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #933 Skrevet 23. oktober 2003 Livet på Godset er like perfekt som jeg selv er. Jeg trives utmerket på mine mangfoldige og luksuriøse kvadratmeter. smugrøyker rev
Gjest Kira Skrevet 23. oktober 2003 #934 Skrevet 23. oktober 2003 Derfor De har blitt så borte i det siste? Og hvor har De gjort av Tispa, eller, si meg - det er ikke henne De røyker? Gi meg halen, den er utmerket.
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #935 Skrevet 23. oktober 2003 De har helt rett, Kira. Jeg røyker restene av Revetispa. *Rekker Kira halen*
Bettie Skrevet 23. oktober 2003 #936 Skrevet 23. oktober 2003 Taushet er tull, er et godt kurs, særlig den delen som handler om å snakke mest mulig om seg selv, for herunder hører også å snakke nedsettende om andre. Mange artige øvelser her. Er også litt svak for å tråkke noen på ømme tær......(Liten - men tøff) Var en tur innom "Jeg lover", men der startet jeg nok på et litt for høyt nivå. De som sitter på Stortinget har mye mer praksis..... Så det er bare å hive seg på.....
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #937 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg skal starte et nytt firma: Alibies Incorporated. Dette firmaet skal selge alibier. "Er De utro, aller har andre svin på skogen som De ikke vil at andre skal oppdage? Alibies Incorporated er firmaet for deg! Vi selger vannfaste alibier til rimelige priser." Foreløpig prisliste: Utroskap: 2000 - 50 000 Skaphomofili: 500 Veskenapping: 1000 Vi skaffer deg ekte kvitteringer, kjøper gaver til ektefeller og barn, etc. Ingen løgn for liten eller stor.
Anna Lovinda Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #938 Skrevet 24. oktober 2003 Vurderer å bli snill - skjønt det er ikke like morsomt som å være ond. Hva er positivt ved å være snill?
Bertha Skrevet 24. oktober 2003 #939 Skrevet 24. oktober 2003 Nå må du slutte å tenke så mye, LH. Det kan nemlig skape forvirring, og forvirring gir vondt i hodet..... <--- fremdeles liksom-rev
Barbie Skrevet 24. oktober 2003 #940 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ønsker yndlings-Ladyen min en flott helg! :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå