Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #821 Del Skrevet 16. oktober 2003 Søte, snille og velmenende appelsin. Jeg har ikke sansen for puslespill, når sant skal sies. Puslespill innebærer nemlig arbeid, og det er noe jeg rett og slett ikke bedriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #822 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå har jeg omsider sett Matrix Reloaded - men makan til spekulativt tull og fjas er det lenge siden jeg har sett. Handlingen er syltynn, og kunne med letthet ha blitt komprimert ned til en halvtime - 20 minutter kanskje. Biljakter og Tekken-ripoffs over en lav sko. Jeg har ikke blitt så sliten av å se en film siden dyptvannsbombescenen i den ubåtfilmen, U-597 (eller noe i den duren). Kjempeskuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #823 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er en oooooptiiiimiiiist Jeg vet det går braaa til siiiiiist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 16. oktober 2003 #824 Del Skrevet 16. oktober 2003 u571 Noen av oss har hulkommelsen i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #825 Del Skrevet 16. oktober 2003 u571 Noen av oss har hulkommelsen i orden.Nu vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #826 Del Skrevet 16. oktober 2003 Revetispa!!! Hvor er du????? Hvis du ikke dukker opp snart, vil du være skyld i enda en ansiktsløftning. Huden rundt øynene mine tåler ikke all denne gråtingen. Tittebø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 16. oktober 2003 #827 Del Skrevet 16. oktober 2003 kanskje du begynner å bli gammel...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #828 Del Skrevet 16. oktober 2003 kanskje du begynner å bli gammel......Jeg er ikke gammel. Så lenge ungdommelighet kan kjøpes for penger, vil jeg være evig ungdommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #829 Del Skrevet 16. oktober 2003 :SMile anende til Ladyen: Go Girl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #830 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vet ikke helt hva jeg synes om de nye smiliene. Hvor er alle de ONDE smiliene blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #831 Del Skrevet 16. oktober 2003 :evil: :fy: ...er alle onde eller så har de blitt beondet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #832 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lurer på om jeg skal bytte nick til Revtispa_? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #833 Del Skrevet 16. oktober 2003 I morgen skal jeg ta manikyr og pedikyr....mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #834 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lurer på om jeg skal bytte nick til Revtispa_? Gjør det du... Så blir jeg Lady_Heather Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. oktober 2003 #835 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skrider verdig opp trappen til godset/herregården og retter litt på hatten før jeg seiler inn til gårdsfruen. Må bare sjekke om Ladyen trenger litt mild ansiktsmasasje i tillegg til - kyrene i morgen. Gråt setter slike stygge spor i et ungdommelig ansikt. Kan anbefale en meget dyktig masør....... For penger er jo ikke noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. oktober 2003 #836 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kan anbefale en meget dyktig masør....... Hvis han er solbrun og muskuløs, så låner jeg ham gjerne littegranne etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. oktober 2003 #837 Del Skrevet 17. oktober 2003 har du 2 dagbøker? *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #838 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, jeg har to dagbøker. Anastasia var mitt alter ego, men nå er vi ikke egoer mer, verken alter eller på annen måte. Bettie; takk for masasje - og nei; penger er aldelses ikke noe problem. Nå sitter jeg laaaangt ute i skogen sammen med Dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 17. oktober 2003 #839 Del Skrevet 17. oktober 2003 God Helg, kjære fue! Og kos deg med dagen! Den er deg vel unt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #840 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heisann sveissan, Lovinda! Hva gjør du egentlig der ute i skogen? Roper du på elgen? Av og til så blir jeg rett og slett ikke helt klok på deg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå