Dødspingvinen Skrevet 6. oktober 2003 #661 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er nå egentlig ganske sikker på at jeg er litt apekatt i hvertfall, om ikke helt. Syns egentlig bildet mitt passer ganske bra, jeg Men, men... har faktisk ikke lyvd om noen ting her inne. Er ikke akkurat så redd for at noen skal finne ut hvem jeg er, for jeg så fryktelig få svin på skogen og skjeletter i skapet (med unntak av onkel Manfreds som endelig har sluttet og lukte...) Tviler på at jeg får noen psykotiske mordere etter meg bare fordi det er lett og finne ut hvem jeg er. Og nå må jeg bare få dele nyheten; siden jeg syns det er fryktelig kjedelig og gå hjemme, selv om det er pga av dum rygg, så har jeg ordnet meg et jobb-intervju i morgen!!! Gleder meg til å komme meg ut litt igjen, så jeg håper jeg får jobben. Sendte inn søknaden over e-mail i går og ble oppringt i dag! Det må vel være et bra tegn? Kan vi ta en "lykke-til-skål" i pærebrus sammen?l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #662 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skåler med Vigfa og ønsker henne lykke til: *Skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 6. oktober 2003 #663 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men Liten har selvsagt alle kvalitetene til en nonne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. oktober 2003 #664 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skål og lykke til, Vigfa! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 6. oktober 2003 #665 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tusen takk!!! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #666 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men Liten har selvsagt alle kvalitetene til en nonne! Er dette på grensen til hjernevasking og propaganda? Selvsagt er ikke Liten mere nonne enn det jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #667 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vil bare si: Du er herlig. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #668 Del Skrevet 6. oktober 2003 Takk, Shivani, men du er nok ingen dykker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #669 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hæ....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. oktober 2003 #670 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lady Heather har bare ikke tatt pillene sine i dag, Shivani. Ikkeno' å bry seg om. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #671 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men jeg har jo tatt mine (god dag mann økseskaft...) :smekker meg selv på hendene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2003 #672 Del Skrevet 6. oktober 2003 Uansett hvem dere er og ikke er så er jeg faktisk meg :o helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #673 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg snakker om avataren din, Shivani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. oktober 2003 #674 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg må unnskylde min manns noe nesevise fremtoning. Er det rart jeg er så rappkjefta som jeg er, er i knallhard trening hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #675 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, lille venn, jeg skjønte det... Bare provoserer deg litt og later som jeg er grunn.... Eller kanskje jeg er det... Har jo maaaaaaaaaaaaaaaange ansikter, vet du Har tenkt litt og lurer på om langgrunt kan være bedre....? Du vet at dykking er et tema som debatteres heftig på maaaaaaaaaaaange arenaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #676 Del Skrevet 6. oktober 2003 til både Shivani, Donpedro, Arwen, Bertha og hele resten av "røkkelet".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2003 #677 Del Skrevet 6. oktober 2003 tok deg der ja, for å påstå at jeg ikke er meg ville vært en stor flause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #678 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #679 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tok meg og tok meg, Arwen. Når det gjelder deg, er du et eget kapittel - for maken til utflytende avatar skal man lete lenge etter. Så nei; du er nok ikke fullt så utflytende som du vil vi skal tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. oktober 2003 #680 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg er ikke utflytende, men foreviget som en stenstatue.. skjønner du ingenting eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå