Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Sånn at så lenge jeg ikke stjeler dem, men lar meg selv tro at en høyere makt har gitt dem til meg, så smaker de kjempegodt? Er dette et billig salgstriks på religion? Vel, uansett hva det er, så funker det... Lang over pærebrusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg jo!!! Den er en meget spesiell kresajon fra den afghanske designeren Mustafasa Shajkkato. Stoffet er i den mykeste hvite silke, dekt med et fint lag av kamelhår. Kostet like mye som BNP til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei, James. Jeg er Lady Fjærkre fra Sørlandet. Fjærene og blomsterkransen er bare en del av kostymekreasjonen min, skjønner du.

Hva? Har ikke Lady Heather fortalt deg at det er kostymeball???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Såda... Pass på blodtrykket, er du snill. Vi vil jo helst ha deg med videre her også, LH.

Hvis du vil, kan jeg kakke deg i hodet med treet ditt slik at du holder til i morgen når Gry er tilbake? Det gjorde i hvert fall susen for meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn! Nå har jeg tatt 40 valium, og føler meg adskillig roligere... :sprettoy:

*dumdidumdidum*

Nynner litt mens jeg venter på svaret fra Gry.... :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nekte senere for å ha sagt dette - men hvor fanden er Gry !!??

Jeg tror forresten ikke at jeg har skrevet et eneste mobbeinnlegg i hele dag - trod du jeg kan være syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A valium a day keeps the doctor away... Håper du snart får svar Lady H. Ho skal jo komme tilbake i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry har vel ikke gitt noe konkret svar enda. Hun la ogjen et innlegg under internett-debatten. Ikke på tråden min enda. Jeg venter og ser....*hiver innpå et par valium til, jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få lot til å sitte litt her sammen med dere og vente? Jeg begynte å snakke med meg selv nettopp, og det er vanligvis et tegn på at jeg er småfrustrert og trenger menneskelig kontakt.

I mellomtiden kan vi jo spille Ludo? Det er en glimrende måte å få ut aggresjon på. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vent litt da! Vi har ikke fått tillatelse fra LH ennå, Vigfa. Normalt sett så driter jeg jo i det, men nå har hun gulpet i seg 40+ valium og da tør jeg rett og slett ikke utfordre sjebnen ved å være ulydig.

Ikke vet jeg hvilke farger som er dannet heller.

Eller kanskje jeg innerst, innerst inne egentlig følte for å være litt snill i sådan stund? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er det som går av manerene mine? Vi må jo ha noe å drikke til spillet. Kanskje en aldri så liten godbit også? Hva frister? Jeg kan få tak i det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...